Ik kreeg van een lief forumgenoot de tip om AB via een apotheek online te bestellen.
Mag ik een naam noemen hier?
Hoe is jullie ervaring? Ik wil mijn doxy kuur van 2,5 week zelf dus gaan verlengen met nog 2 weken met AB van internet.
Maaarrrr ben bang voor troep e.d.?
liefs Dani
ervaring met antibiotica online bestellen?
-
-
Re: ervaring met antibiotica online bestellen?
Een apotheek online kan in werkelijkheid een goor achterkamertje zijn waar een gek met een peuk in zijn bek wat pillen in de identieke verpakking propt met enkel winst als doel...
Zag reportage van pillen die ze in india (na) maken,mijn zin om online te bestellen was snel over
Er zullen best originele medicatie te bestellen vallen maar het blijft een gok !
Het is al raar dat ze behoorlijk hoge prijzen vragen en je geen doktersvoorschrift nodig heb
Zag reportage van pillen die ze in india (na) maken,mijn zin om online te bestellen was snel over

Er zullen best originele medicatie te bestellen vallen maar het blijft een gok !
Het is al raar dat ze behoorlijk hoge prijzen vragen en je geen doktersvoorschrift nodig heb
Elke wijze uil begon ooit als uilskuiken
-
hihi oke bedankt
Ik ga het dan eerst maar via het VU proberen.
Ik ga het dan eerst maar via het VU proberen.
-
Hoe is jullie ervaring? Ik wil mijn doxy kuur van 2,5 week zelf dus gaan verlengen met nog 2 weken met AB van internet.Maaarrrr ben bang voor troep e.d.?
Kan gewoon goed gaan, heeft mij gered.
Zie mijn eerder bericht:http://www.lymenet.nl/forum/viewtopic.php?f=4&t=8490