recht op gezondheid

Voor nieuws en actualiteiten die specifiek betrekking hebben op de ziekte van Lyme. Plaats niet-specifieke gezondheidsgerelateerde onderwerpen bij het speciale forum "Gezondheid Algemeen".
moon2

Re: recht op gezondheid

Berichtdoor moon2 » Wo 23 Jan 2013 20:51

Elise van Keulen schreef:Lieve mensen,

Ik was ook op de informatie-avond van Frits van der Blom in Woerden, waar meerdere mensen
met de Ziekte van Lyme aanwezig waren.
Een van deze personen heeft de verstandige beslissing genomen om mijn advies te volgen en is inmiddels verlost van
de Ziekte van Lyme. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Elise van Keulen, tel. 06 38 926 700.

En ja hoor, net geregistreerd en zal je zo even van de lyme afhelpen :roll:
Hoe had je dat willen doen?, en waarmee?...enige onderbouwing?..kosten?
Niet per pb, kan je hier in dit topic op reageren, kan iedereen het lezen.
Vele lyme patienten zijn al hun centen reeds kwijt aan 'wondermiddeltjes' en 'wondertherapieen'.
En dan zijn ze dus nog niet genezen.

Tja, blijkbaar vallen er toch zieltjes te winnen op dergelijke lezingen, of sites als deze :|

moon2

Berichtdoor moon2 » Wo 23 Jan 2013 20:55

Fynn schreef:Even googlen dan maar Willem :lol:

http://elisevankeulen.nl/?page_id=88

Had ik ff over het hoofd gezien.

Gevaarlijk advies Elise, om mensen antibiotica te ontraden!

WillemT

Berichtdoor WillemT » Do 24 Jan 2013 18:54

moon2 schreef:Vele lyme patienten zijn al hun centen reeds kwijt aan 'wondermiddeltjes' en 'wondertherapieen'.
En dan zijn ze dus nog niet genezen.

Weer een schoolvoorbeeld van kwakzalverij, zoals er zoveel op dit forum voorbijkomen.

WillemT

Marlene

Berichtdoor Marlene » Do 24 Jan 2013 20:44

Is Willem nu plots verdediger van chronische Lyme patienten?

els

Berichtdoor els » Vr 25 Jan 2013 12:00

Lieve Elise,
Wat ben ik blij met je berichtje hier op het forum.
Met interesse u website gelezen.
Wat fijn voor u dat u een interview mocht hebben met Mevr D. R.echt iemand met verstand van zaken.
Alom bekend hier op het forum.
Dat u iemand van lyme af kunt helpen d.m.v. en in citeer één van u ervaring deskundigen "Nu ben ik 10 maanden verder en mijn energie is sterk verbeterd door de behandeling met de ‘draadjes en de korrels’."en och mocht het niet helpen heeft u nog wel andere therapien in huis.

Met een beetje zoeken via Mevr D.R. (mochten de behandeling toch niet helpen)kan ik altijd nog de middelen van dokter?? Rath kopen die dan wel uit Nederland is verdwenen maar via het internet kun je van alles en nog wat bestellen.

Mevr D.R. prijst ook de ontwikkelaar van de Epignar therapie aan die wordt ontwikkeld volgens de Bijbel toegestane middelen,en lukt het niet dan kun je altijd nog naar zijn Wellness centrum of geestelijke bijstand krijgen.

Waarom zou ik naar u moeten als een behandeling van een andere alternatieve genezer niet helpt ?
Als u een beetje hier leest dan weet u hoeveel behandelingen er aangeboden worden.

Waarom kom ik toch steeds de zelfde namen tegen bij de alternatieve behandelaars,en allemaal weten hoe ze de chronische lyme patienten moeten genezen,maar steeds wisselende therapien en volgens iedereen werkt hun behandeling.
En allemaal geven ze lezingen van 10 euro tot 175 euro.
Werkt die van u echt,of maakt u alleen reclame voor u eigen toko,ik geloof best dat u zelf geloofd in u behandeling maar ik ga maar even naar mijn eigen naaidoos voor een draadje.
Iedereen heeft recht op gezondheid helaas is het niet altijd mogelijk.

groet,Els

Tulipano

Berichtdoor Tulipano » Vr 25 Jan 2013 13:18

Beste Els,

Uit de toon van je bericht meen ik te kunnen opmaken dat de posting van mevrouw E. v K. je nogal hoog zit. Daar valt wat voor te zeggen. Toch denk ik dat je onderscheid zou moeten maken tussen alternatieve genezers die beweren hun patiënten te genezen en alternatieve genezers die proberen om het leven van hun patiënten draaglijker te maken. Mijn alternatief arts, die inderdaad regelmatig op dit forum wordt genoemd, behoort tot die laatste categorie. Zonder deze man was ik niet waar ik nu ben. Bovendien was het deze man die, na 18 jaar te hebben aangesukkeld in het reguliere, mijn Lyme ontdekte. Ik zou mezelf er dus iets genuanceerder over uitlaten.

Even over Dr. Rath (zijn mogelijke voedingssupplementen buiten beschouwing gelaten); Heb je zijn boek al gelezen Els? Zo niet, dan zou ik zeggen; doe dat eerst eens. (Trouwens, ‘Wat u niet mag weten over uw gezondheid’ van Dr. Gabor Lenkei is ook een absolute aanrader http://www.watunietmagwetenoveruwgezond ... recensies/ ) We kunnen kritiek hebben op deze mensen, maar ze weten er nog altijd meer vanaf dan wij.

Helaas is het in deze zieke maatschappij nou eenmaal zo dat als je als arts de beerput opentrekt, je je eigen doodvonnis tekent. En dat geldt in zekere zin ook voor mevrouw D.R.. Voor wat de lezingen van Dr. F. v/d B. betreft; voor slechts een tientje een must Els! Deze man belooft namelijk helemaal niet dat hij je kan genezen. Hij reikt alleen de handvatten aan om daar zelf aan te werken door een gezondere levensstijl te leiden zodat pathogene ziekteverwekkers minder kans krijgen. Hierbij ligt goede, verantwoorde voeding aan de basis. Helemaal geen commercieel gedoe dus, maar juist een nuttig stukje educatie. Is daar iets mis mee?

Tot slot: De alternatieve geneeskunde wordt regelmatig bekritiseerd en beschuldigd van zakklopperij. En ook daar valt wat voor te zeggen. Maar laten we niet vergeten dat de reguliere farmaceutische industrie nog altijd de grootste zakkenklopper is. Want konden we deze kosten tot nu toe declareren bij onze zorgverzekeraars, dan kunnen we onze borst nat maken; vroeger of later komt ook daar een eind aan.
Hoeveel zorg en medicijnen worden er al niet meer vergoed en hoeveel mensen bestellen hun ab al niet noodgedwongen op internet? Bovendien bestaan wondermiddelen ook in het reguliere niet. De symptomen worden bestreden, maar doorgaans niet de ziekte zelf.

Mijn boodschap aan mevrouw van Keulen:

Belofte maakt schuld. No cure no pay!

(en wat mij betreft zou het tweede stukje ook niet misplaatst zijn in het reguliere!)

Een fijn weekend Els

Terug naar “Nieuws en Actualiteiten”