sniper schreef:Goedemiddag,
Hiermee geven ze dus eigenlijk aan dat de reguliere testen waar de meeste artsen nu op dit moment van zeggen dat ze betrouwbaar zijn dus eigenlijk helemaal niet betrouwbaar zijn,en dat iedereen dus die test moet gaan laten doen.
Ik weet uit betrouwbare bron dat die test van het radboud dezelfde is als de test die op dit moment beschikbaar is bij pro health. (ltt-melissa).
Die test is een commercieel parade paardje.
Spirofind is een vreemde benaming welke suggereert dat je met die test een spirocheet zou kunnen vinden,wat natuurlijk onzin is.
Die test heeft dezelfde werkingsprincipe als de ltt-melissa.
gr sniper
oh ja ,
En gaan ze dan straks ook degenen weer opnieuw testen die ze in het verleden hebben getest met de reguliere testen? mensen die te horen hebben gekregen sorry u heeft geen lyme? en als het er bij deze mensen er dan wel uitkomt, krijg je dan excuses aangeboden voor het feit dat je aan de uitslag van de vorige test een chronische persisterende ziekte hebt overgehouden?
Ik weet dat er bij mij bloed (recent) afgeneomen is voor, volgens Radboud medewerker, 'ontwikkeling van een nieuwe test'; het zou ook 'anoniem' zijn. Ik neem aan dat dit gebeurd is bij meerdere mensen die bij Radboud zijn geweest.
Blijkbaar hoort dit bloedonderzoek bij de 'clinical trial' die Radboud uitvoert voor Boulder Diagnostics, ivm met de nieuwe test, wat die ook mag zijn...Spirofind, LTT...wie weet
Wat mij enorm ergert, is dat wij als patienten niet mag weten wat de uitslag van die test is.
In mijn geval heb ik een Lyme diagnose, maar met negatieve 'reguliere' testen, dwz elisa en Blot. OK, zullen misschien meerdere mensen denken, je hebt een diagnose, waarom zeuren?
Omdat ik duidelijkheid nodig heb. Radboud arts vindt het ok als ik zelf bevestigende LTT of PCR testen willen laten doen (heb daar eigenlijk geen geld voor), maar Radboud heeft blijkbaar een meer 'betrouwbaar' test op mijn bloed gedaan, maar ik mag niet weten wat de uitslag is! En helemaal geen antwoord gekregen op mijn vraag of ik straks met die nieuwe test-als ie klaar is- onderzocht word.