ik denk dit allemaal lezend dat er maar een plaats is om dit alles uit te spreken en dat is op 1 april op de ledenvergadering in utrecht.
dat is de plaats waar de leden het bestuur ter verantwoording kunnen roepen en opening van zaken kunnen laten geven.
denk dat de ledenraadpleging de nieuwe weg zal aangeven.
dit is alles wat ik er op wil zeggen.
groet ronald
Het bestuur van de NVLP is afgetreden
-
-
van Nel den Ouden
Bericht komt binnenkort.
Nel
Nel
-
-
-
Danger schreef:Degenen die ik graag als kandidaat zou zien zijn:
Martijn, Robert F. en Dame.
In hen heb ik heel veel vertrouwen wat betreft hun kennis, hun manier van presentatie en de wil om iets voor anderen te betekenen.
Ook Alexander zou wat mij betreft een goede kandidaat zijn.
Maar ik begrijp dat zij zich allemaal niet kandidaat willen/kunnen stellen, anders was dat al wel gemeld, denk ik.
Ik heb al veel energie gestoken in Lyme-activisme, en een bestuursfunctie van de NVLP kan ik er niet bij hebben. Maar ik hoop dat ieder die de benodigde kennis, inzicht en bestuurskwaliteit heeft; en natuurlijk de tijd en energie; bereid is zich te kandideren voor een bestuursfunctie van de NVLP.
-
Martijn schreef:Ik heb al veel energie gestoken in Lyme-activisme, en een bestuursfunctie van de NVLP kan ik er niet bij hebben. Maar ik hoop dat ieder die de benodigde kennis, inzicht en bestuurskwaliteit heeft; en natuurlijk de tijd en energie; bereid is zich te kandideren voor een bestuursfunctie van de NVLP.
Ik heb ook al begrepen dat actieve forumleden weinig krediet hebben bij het zittende bestuur, en heb bovendien een paar maanden geleden bij tegenwind eigenlijk dezelfde keuze gemaakt als jij. Maar als ik zou moeten kiezen uit jou, mij of Hanita's opponent dan is de keuze snel gemaakt. Daarom heb ik mezelf toch kandidaat gesteld, hoewel ik best nog wel wat tegenwind verwacht...
-
-
rn.mast@zonnet.nl schreef:Ik heb ook al begrepen dat actieve forumleden weinig krediet hebben bij het zittende bestuur, en heb bovendien een paar maanden geleden bij tegenwind eigenlijk dezelfde keuze gemaakt als jij.
Welke keuze?
Maar als ik zou moeten kiezen uit jou, mij of Hanita's opponent..
"Hanita's opponent"? Bedoel je Hans Berends ofzo?
..dan is de keuze snel gemaakt. Daarom heb ik mezelf toch kandidaat gesteld, hoewel ik best nog wel wat tegenwind verwacht...
Dit betekent dus dat je voor jezelf zou kiezen?
Robert Mast, ik kan geen gedachten lezen. Wil je daar rekening mee houden als je berichten schrijft?
-
Martijn schreef:Danger schreef:Degenen die ik graag als kandidaat zou zien zijn:
Martijn, Robert F. en Dame.
In hen heb ik heel veel vertrouwen wat betreft hun kennis, hun manier van presentatie en de wil om iets voor anderen te betekenen.
Ook Alexander zou wat mij betreft een goede kandidaat zijn.
Maar ik begrijp dat zij zich allemaal niet kandidaat willen/kunnen stellen, anders was dat al wel gemeld, denk ik.
Ik heb al veel energie gestoken in Lyme-activisme, en een bestuursfunctie van de NVLP kan ik er niet bij hebben. Maar ik hoop dat ieder die de benodigde kennis, inzicht en bestuurskwaliteit heeft; en natuurlijk de tijd en energie; bereid is zich te kandideren voor een bestuursfunctie van de NVLP.
Geeft toch niets.
Ik begrijp dat wel!
Fijn dat je het even aangeeft hier.
Maar jammer vind ik het wel

The show must go on
I'll face it with a grin
I'm never giving in