hocus pocus, kassa!! Onmogelijk om op deze manier de borrelia bacterie aan te tonen..
Wat dacht je dan van al die reguliere 'artsen' die steeds maar weer een nieuw consult met je hebben, en steeds maar weer een bloedonderzoek aanvragen, en steeds maar weer een AB kuur voorschrijven (die de vorige keer ook niet hielp, want de Borellia verstopt zich te goed)?
'Ik weet het ook niet, mevrouw, het zit vast tussen uw oren,' zegt hij dan, en een paar weken/maanden later sta je weer op de stoep voor een nieuw consult, een nieuwe AB kuur, etc... KASSA!!!!!
En ondertussen voel je je alleen maar zwaar kut.
Drie jaar geleden kon een voormalig arts ook met bioresonantie aantonen dat ik Lyme had en dat het niet zo actief was. Dit is weer bevestigd met het beeld van de LBA. (Weinig zwemmende spirochten = weinig activiteit).
Wat betreft het 'algemeen ekent' zijn van reguliere geneeskunde: chistelijk geloof is ook algemeen erkent, terwijl al lang bewezen is dat de Bijbel gebasseerd is op Astro-theologie van 10.000 jaar oud, ga de Bijbel maar eens lezen, kan je lachen. Dus denk niet dat de woorden 'algemeen erkent' inhouden dat het ook de waarheid is.
Nanda
(Voor mensen die het interesseert: Bush predikt ook over Jezus, terwijl hij achter de schermen de donkere god 'Moloch' aanbid, waar kinderen aan geofferd worden. Als je na 9-11 nog steeds in Bush gelooft, zal ik toch maar eens gaan nadenken. Dit lijkt niet relevant, maar ik wil alleen maar even zeggen dat je de 'algmeen aanvaarde' wereld (en dus 'geneeskunde') niet altijd als voor lief moet nemen. Er is heel wat meer aan de hand dan je denkt.)
De grootste mythe is dat mythes slechts mythes zijn. - Michael Tsarion