Hoelang zijn jullie AO geweest door Lyme ? Wie moest stoppen met werken
Paperwhite
hoelang arbeidsongeschikt door Lyme
-
-
Re: hoelang arbeidsongeschikt door Lyme
Ik ben zelfstandig ondernemer dus heb nog lang doorgesukkeld in de veronderstelling dat het 'over 6 weken' wel weer beter zou zijn. Daarbij had ik natuurlijk ook in gedachten: niet werken = geen inkomen. Ik had beter eerder kunnen ingrijpen om mijn lichaam te helpen herstellen.
Inmiddels ben ik bijna een jaar verder en heb totaal 2 maanden op halve kracht gewerkt. Daarvoor 75% van mijn normale kunnen. Nu voel ik me eindelijk zo goed als klachtenvrij.
Inmiddels ben ik bijna een jaar verder en heb totaal 2 maanden op halve kracht gewerkt. Daarvoor 75% van mijn normale kunnen. Nu voel ik me eindelijk zo goed als klachtenvrij.
-
sedert 2005 na 10 jaar doorbijten en werken met de Lyme tot het echt niet meer ging.
-
Ik heb toch 3jaar lang minder dan 2volle maanden per jaar gewerkt (soms wel 4 maanden halftijds). Voor de rest wat opleidingen volwassenonderwijs gedaan van halve dagen, maar meer kon ik niet aan.
Financieel is Lyme een serieuse opslorper!
Financieel is Lyme een serieuse opslorper!
-
Ook ik eerst steeds minder totdat alleen nog halve dagen ging, daarna 7 maanden 100% thuis gezeten. Na behandeling van 6 weken doxy (na 18 maanden) weer begonnen, maar kom niet boven 75% uit wegens ernstige vermoeidheid. Veel uitval door 'griep' ook. Nu dreigt na 2 jaar ZW de WIA....of ontslag.
-
Ben in 1996 te grazen genomen door een teek, rolde in 2006 de ZW in en zit sinds 2008 100% afgekeurd in de WGA. De 10 jaar ertussen: op mijn tandvlees door blijven gaan, heel veel op moeten geven en maar beweren dat er niets aan het handje was.
Spreek me er niet van! En hulp krijgen? Kan je op je buik schrijven en uitvegen.
suppakilla schreef:Financieel is Lyme een serieuse opslorper!
Spreek me er niet van! En hulp krijgen? Kan je op je buik schrijven en uitvegen.