UNDER OUR SKIN

Informatie en discussie over Lyme-activisme in het groot en in het klein. Dus voor alles wat aandacht geeft aan de ziekte van Lyme en de problematiek rond de diagnose en behandeling.
Tulipano

Re: UNDER OUR SKIN

Berichtdoor Tulipano » Zo 15 Apr 2012 12:27

Laatst gewijzigd door Tulipano op Di 20 Nov 2012 20:58, 2 keer totaal gewijzigd.

bamboe

Berichtdoor bamboe » Zo 15 Apr 2012 13:02

Ik heb je net een mailtje gestuurd.

jos26

Berichtdoor jos26 » Do 26 Apr 2012 20:18

Hallo Allemaal,

Wanneer komen wij is met zijn allen in opstand tegen deze kut ziekte. Volgens mij is het al 12 uur geweest.

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Gr Jos

Tulipano

Berichtdoor Tulipano » Vr 4 Mei 2012 23:54

Lyme Awareness Month Community Screening DVD Special

For Lyme Awareness Month this May, we're putting the spotlight on the importance of community screenings as a vital tool for raising awareness. For this month only, all purchases of the Community Use DVD ($85) will include three additional Home Use DVDs for free (normally $29.95 each)! These DVDs can then be sold, raffled, or given as door prizes at your event.

The Community Use DVD includes the rights to hold unlimited public screenings at no charge. Our hope is that this special offer will generate more and more UNDER OUR SKIN community screenings domestically and internationally. Be sure to let us know when you are ready to organize an event in your area. We are here to help and have many resources to offer.

For individuals who aren't able to organize a public screening themselves, but who want to help spread the word, we have new DVD package options. You can now purchase Home Use DVDs in bulk--3 for $69.95, or 10 for $179.95.

We invite you to use this month of May to spread Lyme awareness in your community.

‣ Visit our online store
‣ Contact us with questions

Open Eye Pictures
2656 Bridgeway Ste 202
Sausalito, California 94965
US

Read the VerticalResponse marketing policy.

bamboe

Berichtdoor bamboe » Za 13 Okt 2012 12:53

Mogelijk tijdelijk is Under Our Skin nu weer te zien op: http://vimeo.com/51255038#at=0

Tulipano

Berichtdoor Tulipano » Di 2 Jul 2013 18:49

Volledige documentaire nu te zien op You Tube:

http://www.youtube.com/watch?v=2JgR_Jfbhv8

Nu de Nederlandse versie nog! Steun STZ
http://www.tekenbeetziekten.nl/

en/of stuur door naar familie, vrienden, kennissen en .... je (huis-)arts :wink:
Laatst gewijzigd door Tulipano op Di 2 Jul 2013 22:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Lymefighter

Berichtdoor Lymefighter » Di 2 Jul 2013 19:20

Top docu!
Wat zit er in je systeem? Co infecties? Zware metalen? Infecties? Virussen? Allergies? Je wilt meer weten als alleen Borrelia. Detox detox detox. Restore essentials B12, magnesium, calcium. Then threat spirochete Train je immuunsysteem

bamboe

Berichtdoor bamboe » Wo 3 Jul 2013 18:46

hoi Tulipano en Lymefighter, nu jullie het erover hebben: dit zegt een dokter (Dr. Sunjya Schweig) in een interview over deze documentaire:

With the Under Our Skin movie, I generally don’t like my patients to see it until they’re a lot better just because I don’t like people having scary, negative images.

Ik snap wel wat ze bedoelt, maar ik kon het toch niet laten te kijken destijds: jullie dus kennelijk ook niet...
Dat boek van Weintraub heb ik ook gelijk gelezen en meer boeken over de ziekte van lyme: juist in het begin, om maar iets van een idee te krijgen om gevoel voor de bal te krijgen voor waar ik mogelijk in terecht gekomen was.
Mijn stoutste dromen konden de info die me tegemoet kwam niet bevestigen.
Het hangt af wat voor type mens iemand is hoeveel info die aankan als het geen romannetjes zijn.
Er zijn genoeg berichten die mij te ver gaan en die ik moet doseren voor mezelf, omdat angsten me anders te zeer bekruipen (en daar koop je dus ook niets voor).
http://chriskresser.com/diagnosing-and- ... me-disease

batman

Berichtdoor batman » Vr 27 Dec 2013 18:14

De documentaire Under Our Skin is een van de documentaires om te zien.

Er staat niets in wat overdreven of verkeerd is.

Ik kan me voorstellen dat het voor sommigen (buitenstaanders, toekijkers) eng kan zijn te zien. Bij mij was het omgekeerd, ik had het al meegemaakt en zag het nu in verband, met voor mij de boodschap dat ik blijkbaar niet de enige ben. Het maakte voor mij het zoeken naar een betrouwbare diagnose en behandeling makkelijker. De enige diagnose is levend bloed analyse en er zijn veel onjuiste meningen bij artsen over Lyme en behandelingen, ook bij hen die zich expert noemen. Zoek vooral ook op de namen van de artsen uit de documentaire.

Er zijn ergere documentaires hierover maar deze is uiterst informatief.

Tulipano

Berichtdoor Tulipano » Di 29 Apr 2014 23:44

UNDER OUR SKIN, NIEUWE VERSIE, NU MET NEDERLANDSTALIGE ONDERTITELING

Met ingang van heden geopend; webwinkel Stichting Tekenbeetziekten!!

De bestelling voor dvd’s van de indrukwekkende documentaire Under our skin is geplaatst! De dvd is op initiatief van Stichting Tekenbeetziekten Nederlands ondertiteld en staat inmiddels klaar ter verscheping. Deze nieuwste versie van de documentaire is in Nederland via de Stichting Tekenbeetziekten te verkrijgen voor de prijs van van € 20,- bij afhalen/handverkoop of € 22,50 inclusief verzendkosten. De dvd wordt in mei 2014 verwacht, maar is nu al te reserveren door deze via de webwinkel te bestellen. Betaling van € 22,50 (inclusief verzendkosten) dient vooraf te geschieden op ons rekeningnummer NL30ABNA0507624300, t.n.v Stichting Tekenbeetziekten o.v.v. “DVD”. Zodra de dvd’s geleverd zijn, worden deze naar de bestellers verzonden.

Donateurs die € 50,- of meer doneren, kunnen de dvd als welkomstgeschenk ontvangen. Opgave kan via de webwinkel http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/stic ... etziekten/

Giften t.b.v. de aankoop en ondertiteling van de dvd zijn nog steeds zeer welkom! Stort uw bijdrage op het bovenstaande rekeningnummer o.o.v. “ondertiteling.”

Onze hartelijke dank!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen te bekijken van dit bericht.

Terug naar “Activisme”