Epigenar

Vragen, informatie en discussie over onconventionele diagnose- en behandelmethoden, en onconventionele opvattingen.
nyx

Re: Epigenar

Berichtdoor nyx » Ma 24 Feb 2014 17:15

anoniem1992 schreef:De VSM probiotica parels

Volgens mij is dit een andere dan die PvM adviseert. Zeg niet dat ze niet goed werken hoor, begrijp me niet verkeerd.

rabbitfriend schreef:Ik ga nu stoppen met het Epigenar protocol (net nu ik twee dagen geleden diverse nieuwe potjes heb aangebroken...).

Ja dit heb ik helaas ook al meerdere malen meegemaakt. Heb nu ook zo iets dat als iets bijna op is en ik heb op korte termijn een gesprek met PvM staan dat ik dan maar liever een paar dagen niets neem als ik het idee heb dat ik toch niet vooruitga dan dat ik weer een potje open maak die ik anders nog aan PvM retour had kunnen geven.
Sterkte met het protocol hoop dat het wat voor je kan betekenen.

Gr.
Nyx

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Ma 24 Feb 2014 17:26

De elite kan je daar ook bestellen volgens mij.
Maar het maakt mij niet veel uit, enige is dat ik hier voor de normale 52 euro betaal, en voor de intensive care variant bij Iherb 23 euro, waar 3 keer zoveel in zit geloof ik.

http://www.iherb.com/Enzymatic-Therapy- ... null&ic=24

nyx

Berichtdoor nyx » Ma 24 Feb 2014 17:36

tnx voor de info :D

rabbitfriend

Berichtdoor rabbitfriend » Do 27 Feb 2014 14:34

Hoi Nyx,

het is steeds weer afwegen hoe lang ik dan niets neem. Maar ik ga zeker nog beter proberen te voorkomen dat ik moet stoppen met net aangebroken potjes.

Ik kreeg net een antwoord van PvM dat ik even wilde delen op het forum. Het gaat over de effectiviteit van de twee behandelsporten die hij inzet: het epigenar protocol en het antibioticum protocol.

Ca 75% van de patiënten reageert gunstig op beide protocollen. Als het ene niet goed werkt is het zinvol het andere te proberen.

Helaas maakte ik uit zijn antwoord op dat de middelen en recepten die hij zou sturen, nog niet verstuurd zijn. Nog even geduld.... Zen.... :roll:

Groeten,
RF
Twee mannen keken door de tralies van de gevangenis; de een zag modder, de ander sterren.

Eef

Berichtdoor Eef » Vr 9 Mei 2014 12:22

Rabbitfriend, wat voor aanvullende onderzoeken heb je laten doen via PvM?
Ik heb nog steeds klachten van spier en gewrichtspijn, keelpijn, mondbranden. Pfff PvM kwam met een nieuw protocol ik ben nu even gestopt.

Zou best nog eens een bloedonderzoek willen laten doen, bv in Keulen. Ik kan van de verzekering voor 500 euro labtesten laten doen zag ik. En ik zou wel meer duidelijkheid willen. Heb een positieve PCR en uitslag dubieus hier in het streeklab.

Ben protocol moe. Als er een paar middelen zouden zijn die me helpen prima maar de hele dag laten draaien om flesjes en pillen. pfff

rabbitfriend

Berichtdoor rabbitfriend » Za 10 Mei 2014 11:07

Hoi Eef,

Omdat jouw vraag niet direct verband houdt met het Epigenar protocol, stuur ik je even een PM.

Groetjes,
Rabbitfriend
Twee mannen keken door de tralies van de gevangenis; de een zag modder, de ander sterren.

rabbitfriend

Berichtdoor rabbitfriend » Za 30 Aug 2014 9:43

Zie mijn bericht over het verkopen van supplementen uit het Epigenar protocol, waar ik nu definitief mee gestopt ben:

viewtopic.php?f=22&t=8806

Groeten,
RF

Elucia

Berichtdoor Elucia » Di 2 Sep 2014 17:24

Belangrijk bericht voor degenen die 't EPIGENAR protocol slecht verdragen!

Het volgende heb ik gehoord van een Lyme therapeut, nadat ik hem er op geattendeerd had dat er veel negatieve reacties over 't EPIGENAR protocol te vinden waren op LymeNet, in dit topic, van mensen die 't niet of nauwelijks verdroegen, en vervolgens hun middelen te koop aanbieden.

Volgens deze therapeut was 't volgende aan de hand.

Het EPIGENAR schijnt een goed en succesvol protocol tegen Lyme te zijn.
Echter:
de eerste half jaar dat 't middel/de middelen op de markt waren heeft men in één van de flesjes zowel een virus (of virussen) bestrijders als bacteriebestrijder(s) gestopt.
Totdat men in de gaten kreeg dat Lymies hier zulke extreme ondraaglijke Herxheimers op kregen, dat men na 6 maanden 't betreffende middel heeft aangepast.

Dit oorspronkelijke flesje dat beide (virus en bacterie antidote) bevatte, is later opgedeeld in twee flesjes, het ene geheten 'EPIGENAR' met subtitel 'BACT' en 't andere met subtitel 'VIR'. Daar dien je mee te werken, niet met 't oorspronkelijke middel, want dat is niet te doen.

Even voor de duidelijkheid: Voor degenen die denken dat ik een EPIGENAR kenner ben; dat ben ik niet! Ik heb me nooit precies in 't protocol ('t aantal middelen etc, en alle posts hier) verdiept. Dus misschien staat er iets in dit bericht wat niet helemaal klopt of al aan 't licht gekomen in dit topic (ik ga geen 34 pags nalopen ;-)).
Maar 't leek me wel even belangrijk om te weten voor alle (terecht) klagenden hier.
We shall not cease from exploration
And the end of all our exploring
Will be to arrive where we started
And know the place for the first time.

T.S. Eliot

rabbitfriend

Berichtdoor rabbitfriend » Wo 3 Sep 2014 1:28

Interessant Elucia. Het blijft lastig te bepalen wat een effectief protocol is. Het is zo persoonlijk wat iemand nodig heeft. Ik reageerde niet heel sterk op het Epigenar protocol. Niet in positieve en niet in negatieve zin. Misschien meer vermoeid, maar geen sterke herxheimers. PvM is van mening dat een deel van de patiënten veel baat hebben van deze middelen. Maar het is maar een kleine groep die hij ermee behandelt, zo'n 10-20 patiënten. Slechts een handjevol vind je op dit forum. Voorzichtigheid met het trekken van conclusies is altijd geboden.

Ik heb nog steeds een aantal producten van het Epignar protocol te koop...

Groetjes

RF

Terug naar “Onconventioneel”