Belangrijk bericht voor degenen die 't EPIGENAR protocol slecht verdragen!Het volgende heb ik gehoord van een Lyme therapeut, nadat ik hem er op geattendeerd had dat er veel negatieve reacties over 't EPIGENAR protocol te vinden waren op LymeNet, in dit topic, van mensen die 't niet of nauwelijks verdroegen, en vervolgens hun middelen te koop aanbieden.
Volgens deze therapeut was 't volgende aan de hand.
Het EPIGENAR schijnt een goed en succesvol protocol tegen Lyme te zijn.
Echter:
de eerste half jaar dat 't middel/de middelen op de markt waren heeft men in één van de flesjes zowel een virus (of virussen) bestrijders als bacteriebestrijder(s) gestopt.
Totdat men in de gaten kreeg dat Lymies hier zulke extreme ondraaglijke Herxheimers op kregen, dat men na 6 maanden 't betreffende middel heeft aangepast.
Dit oorspronkelijke flesje dat beide (virus en bacterie antidote) bevatte, is later opgedeeld in twee flesjes, het ene geheten 'EPIGENAR' met subtitel 'BACT' en 't andere met subtitel 'VIR'. Daar dien je mee te werken, niet met 't oorspronkelijke middel, want dat is niet te doen.
Even voor de duidelijkheid: Voor degenen die denken dat ik een EPIGENAR kenner ben; dat ben ik niet! Ik heb me nooit precies in 't protocol ('t aantal middelen etc, en alle posts hier) verdiept. Dus misschien staat er iets in dit bericht wat niet helemaal klopt of al aan 't licht gekomen in dit topic (ik ga geen 34 pags nalopen

).
Maar 't leek me wel even belangrijk om te weten voor alle (terecht) klagenden hier.