Grapefruitpitextract als borrelia-cystekiller

Wetenschappelijke onderwerpen die betrekking hebben op de ziekte van Lyme, zoals wetenschappelijke medische publicaties en artikelen die worden ondersteund door dergelijke publicaties.
------

Re: Grapefruitpitextract als borrelia-cystekiller

Berichtdoor ------ » Zo 6 Jan 2013 12:20

b-17 zit ook in bittere amandelpitten,
er zijn sites daar kan je het per kilo bestellen,en er zijn een paar adresjes waar je vitamine b-17 kan bestellen in capsulevorm.

De pharma industrie heeft een verbod ingesteld op b-17 in supplement vorm,

ra ra waarom?

Je moet er wel voorzichtig mee zijn ivm dat blauwzuur.
Bittere amandelen moet je niet verwarren met de amandelen uit de winkel ,deze zijn bewerkt.

grapefruitpitextract moet je in capsulevorm wel mee oppassen,er is veel verontreinigd,je kan het zelf ook maken van de pulp van grapefruits met glycerine. Het recept staat wel op internet.

gr sniper

------

Berichtdoor ------ » Zo 6 Jan 2013 12:34

oh ja, nog een mooie kreeg ik van iemand toegemaild,

mebendazol tegen kanker:

http://www.mebendazol.nl/geneesmiddel-k ... el-kanker/

een doodgewoon goedkoop middel wat vrij verkrijgbaar is bij het kruidvat,

een wormen en parasietenkuur.

klinghardt adviseert om altijd een wormen/parasietenkuur te doen, en dit regelmatig te herhalen,
je leeft langer stelt hij,

nou idd.

bamboe

Berichtdoor bamboe » Zo 6 Jan 2013 13:54

Hoi Sniper,

goede tip wat dat ontwormen aangaat, maar mebendazol is wel een verbinding met benzeen erin, een carcinogene stof.

Verder nog over b17 het volgende:
In het eerste wetenschappelijke artikel dat ik eerder aanhaalde staat dat vitamine b17 ook de virulentie van pfeiffer indamt http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/12576693 :
"All of the compounds significantly inhibited the Epstein-Barr virus early antigen activation induced by tumor promoter."

Plus b17 activeert t-cellen bij ontstekingsprocessen bij veel meer ziekten dan alleen kanker:
Amygdalin mediates relieved atherosclerosis in apolipoprotein E deficient mice through the induction of regulatory T cells
.

en
mice treated with amygdalin had higher percentage of CD4(+)CD25(+)Foxp3(+) T cells than untreated mice

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21756879

Tulipano linkt door naar een discussie waarin iemand schrijft dat die b17 ook preventief gebruikt.

Elly W

Berichtdoor Elly W » Zo 6 Jan 2013 14:41

Ik heb citrosept besteld, maar nu ik dit lees twijfel ik toch wel weer...
Ik heb trouwens de druppels besteld, niet de capsules.

Kan ik het samen met de Samento gebruiken?

Gr. Elly.

Fynn

Berichtdoor Fynn » Zo 6 Jan 2013 16:31

Gedroogde vijgen zijn ook rijk aan B17 :wink:

En een lekker tussedoortje.

Tulipano

Berichtdoor Tulipano » Zo 6 Jan 2013 19:57

Bedankt Fynn, voor je smakelijke tip.

Elly, kreeg nog een tip van mijn alternatief behandelaar over een goed grapefruitpittenextract product.
Het is van 'Allergy Research' en kost ongeveer 28 euro voor 120 caps van 250 mg.
Solgar daarentegen kost ong. 34 euro voor maar 30 caps. van 100 mg. In verhouding is Solgar dus 'n stuk duurder.
http://www.pureformulas.com/paramicroci ... group.html

P.S. Een gebruiker schrijft over het product van Allergy Research dat niet alleen de darmen verbeterden maar ook de bijholten en dat allergieproblemen verminderden. Onlangs plaatste ik een artikel over bijholteontstekingen en de relatie met schimmels.
viewtopic.php?f=2&t=7156

Trouwens, dit is misschien ook interessant;
Het supplement Candinorm van AOV (heet sinds kort 1012 Candicomplex) is ook geschikt tegen darmschimmels en bevat daarnaast ook abrikozenpit poeder.
Wel oppassen: Er worden 2 x daags 2 capsules bij de maaltijd aanbevolen en dat brengt je op totaal 400 mg. abrikozenpitpoeder per dag. Op de link van Tros Radar meen ik te lezen dat je als onderhoudsdosis niet meer dan 1 mg. per 4 uur mag innemen en so wie so nooit in combinatie met rauwe groenten. Daarna lees ik weer dat 100 - 120 mg. p. dag voldoende zou zijn als onderhoudsdosis. 'N beetje verwarrend dus..

bamboe

Berichtdoor bamboe » Zo 6 Jan 2013 20:20

Hoi Tulipano, op de site van tros radar over laetril waarnaar je eerder linkte, daar gaat het volgens mij over pure laetril als hij zegt dat je ter preventie niet meer dan 100 gram pd moet nemen, niet over abrikozenpoeder, dat volgens mij meer inhoudsstoffen heeft dan sec laetril.

Tulipano

Berichtdoor Tulipano » Zo 6 Jan 2013 20:35

Hoi Bamboe,

Ik neem aan dat je 100 miligram bedoelt maar ik snap je aanvulling en weet nu waarin 'm het verschil zit. Geen gevaar dus met Candicomplex. Maar hoeveel werkzame laetril zit er dan gemiddeld in een amandelpit? Ik zou dat wel eens willen weten omdat ik ze dan door m'n cornflakes zou kunnen doen.

P.S. Grapefruitseed extract: Belangrijk; op het product van Solgar wordt niet vermeld dat het specifiek om grapefruit seed gaat! Ik zou zekerheidshalve dus kiezen voor een van de andere genoemde middelen.

Elly W

Berichtdoor Elly W » Zo 6 Jan 2013 23:01

Tulipano, bedankt voor je tip!

Gr. Elly.

marcv

Berichtdoor marcv » Ma 7 Jan 2013 14:56

Waarschuwing voor grapefruit seed extract (GFSE)
http://www.lymenet.nl/forum/viewtopic.php?f=22&t=5715

samengevat: werkzaamheid tegen cystes moet waarschijnlijk toegeschreven worden aan verontreiniging met industriële reinigingsmiddelen als benzethonium

Terug naar “Wetenschap”