Topless activisme !! Nu !!

Informatie en discussie over Lyme-activisme in het groot en in het klein. Dus voor alles wat aandacht geeft aan de ziekte van Lyme en de problematiek rond de diagnose en behandeling.
paperwhite

Re: Topless activisme !! Nu !!

Berichtdoor paperwhite » Di 15 Jan 2013 23:28

Hallo Troptard,

Goed gelukt die aandacht. Ik heb al honderden mails gestuurd , zonder respons. :(
Maar ik zou zeggen: vermits we met velen zijn: laat iedereen dat doen.

Paperwhite

Troptard

Berichtdoor Troptard » Wo 16 Jan 2013 12:10

renatez schreef:Hi Troptard, ik zal de mailtjes topless versturen ;)

Goed idee, ik doe zeker mee !

Blij dat je mee doet ! Vergeet je kachel geen standje hoger te zetten tijdens het mailen ;)
Elke wijze uil begon ooit als uilskuiken

Troptard

Berichtdoor Troptard » Wo 16 Jan 2013 12:16

paperwhite schreef:Hallo Troptard,

Goed gelukt die aandacht. Ik heb al honderden mails gestuurd , zonder respons. :(
Maar ik zou zeggen: vermits we met velen zijn: laat iedereen dat doen.

Paperwhite

Nog een paar honderd (of liefst duizenden) mails van anderen er bovenop en er zal wel een belletje gaan rinkelen bij de zenders ;) de moed niet verliezen zegt een man die hier net uit een mri scanner komt gekropen ;)

Foetsie

Berichtdoor Foetsie » Zo 21 Apr 2013 18:37

Goed plan.
Heb zelf ook al naar een paar uitzendingen van Zembla en VPRO berichten gestuurd, die gingen over de schrikbarende toename van resistente bacterien, of over de ziekte kosten verz.
Meestal zei ik dan dat ik een lyme patient ben, (omdat niemand ooit aan deze groep dacht) en dan zei ik er bij: Laat Mij Maar Lekker Wegkwijnen.....

Misschien dat ooit iemand het leest

Troptard

Berichtdoor Troptard » Zo 21 Apr 2013 19:36

Foetsie schreef:Goed plan.
Heb zelf ook al naar een paar uitzendingen van Zembla en VPRO berichten gestuurd, die gingen over de schrikbarende toename van resistente bacterien, of over de ziekte kosten verz.
Meestal zei ik dan dat ik een lyme patient ben, (omdat niemand ooit aan deze groep dacht) en dan zei ik er bij: Laat Mij Maar Lekker Wegkwijnen.....

Misschien dat ooit iemand het leest

Hey foetsie ,bedankt daarvoor ;) als iedereen een beetje doet als ons en wat mails in de ether blaast zal er wel ergens een belletje rinkelen als ze het zoveelste verhaal over lyme in de bus krijgen ;)

Net mijn invaliditeitsuitkering kwijt dus zo een berichtje monterd me weer wat op :toost:

Tulipano

Berichtdoor Tulipano » Ma 22 Apr 2013 12:51

Lieve lotgenoten,

dit is ook een manier:

11 mei a.s. wordt in Den Haag de Wereld Lyme protestdag georganiseerd i.s.m andere Lyme organisaties (zie onder actueel). De STZ wil de kosten voor het beeld- en geluidsmateriaal dragen én de DVD Under our skin laten vertalen in het Nederlands. Hiervoor doen we een beroep op u. We denken ongeveer 3500,- nodig te hebben om genoemde zaken te kunnen bekostigen. Mogen we op u rekenen?

Maak een gift over op ABN-AMRO- 507624300 o.v.v. Wereld Lyme protestdag, Beeld en geluid.

Onze hartelijke dank!

http://www.tekenbeetziekten.nl/

De DVD kan, eenmaal vertaald en ondertiteld, ook voor toekomstige manifestaties worden ingezet en TV zenders zullen zich wellicht ontvankelijker tonen.

Dus.... doneer en mail de link door naar familie, vrienden en kennissen
:D

paperwhite

Berichtdoor paperwhite » Wo 24 Apr 2013 9:23

Troptard schreef:
Foetsie schreef:
Net mijn invaliditeitsuitkering kwijt dus zo een berichtje monterd me weer wat op :toost:

Hallo Troptard,

Je had toch net een behandeling voor lyme gekregen ? Voor lyme krijg je normaal wel een uitkering, tenzij de arts van jouw ziekenfonds de voorschrijvende arts niet steunt. Tip: verander van ziekenkas. Als je in franstalig België woont, ga je misschien best eens horen bij de "sossen".

Nog veel couragie en als ik iets kan doen...

Paperwhite

Troptard

Berichtdoor Troptard » Wo 24 Apr 2013 9:45

Hey paperwhite !

Controlearts gaat in tegen mijn huisarts en tegen mijn behandelende arts...die laatste schreef dat een negative lumbaalpunctie lyme niet uitsluit en hij me voort behandeld,verder dat igg positief is

Die controlearts begon te mekkeren over het ongeval in 98 dat ik had
En toen ik vroeg om een onderzoek ipv dat hij hem baseerde op verslagen van dat ongeval uit 2002 deed hij angstig en moest ik zijn cabinet verlaten...

Ik kwam na een ziekenhuisbezoek voor lyme op invaliditeit en daar had hij geen oren naar...

Heb nu aanvraag gedaan bij het neutraal ziekenfonds maar wacht op goedkeuring,indien ze me niet willen ga ik nog bij de sossen proberen en als dat niet zou lukken ga ik naar de arbeidsrechtbank,daar krijg je een gerechtsdokter die bepaald
Dat laatste probeer ik uit te stellen gezien de achterloop en mijn toestand,die gelukkig beter met de doxi maar nog alles behalve optimaal...

Terug naar “Activisme”