Zo nu en dan volg ik nog iets van de VPRO of de VARA, als ik er interesse in heb tenminste.
Mijn TV staat al lang niet meer op de films.
Maar ik kan het weer eens niet laten om hier iets neer te zetten dat gaat erover dat de klimaatsverandering een gewoon natuurlijk verschijnsel is:
Scientists abandon global warming ‘lie’
650 to dissent at U.N. climate change conference
http://www.globalresearch.ca/scientists ... -lie/11383
Newsmax.com:
31,000 Scientists Debunk Al Gore and Global Warming
http://www.newsmax.com/Newsfront/al-gor ... id/323712/
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Open brief aan de VN:
http://www.klimatosoof.nl/klimafiles/im ... kimoon.pdf
Chemtrails en HAARP, eerst ‘conspiracy’, nu officieel ‘beleid’..!!
Verslag milieu en veiligheid Europees parlement:
http://www.europarl.europa.eu/sides/get ... XML+V0//NL
Het Europees Parlement,
- gezien de hoorzitting over HAARP en niet-dodelijke wapens die op 5 februari 1998 in Brussel is georganiseerd door de Subcommissie veiligheid en ontwapening van de Commissie buitenlandse zaken, veiligheids- en defensiebeleid,
- overwegende dat ondanks bestaande verdragen nog steeds militair onderzoek wordt uitgevoerd naar beïnvloeding van het milieu als wapen, zoals bijvoorbeeld blijkt uit het HAARP-systeem in Alaska,
En bij de TOELICHTING voor de resolutie staat onomwonden:
HAARP – een wapensysteem dat het klimaat ontregelt
Op 5 februari 1998 organiseerde de Subcommissie veiligheid en ontwapening van het Europees Parlement een hoorzitting over o.a. HAARP. Vertegenwoordigers van de NAVO en de VS waren uitgenodigd, maar zij verkozen niet deel te nemen. De Commissie betreurt dat de VS niemand stuurde om vragen te beantwoorden en geen gebruik maakte van de mogelijkheid het gepresenteerde materiaal van een toelichting te voorzien(22).
HAARP; programma voor het onderzoek van hoogfrequente straling (High Frequency Active Auroral Research Project) wordt gezamenlijk uitgevoerd door de Amerikaanse luchtmacht en marine, in samenwerking met het Geophysical Institute of the University of Alaska, Fairbanks. Soortgelijke proeven worden eveneens uitgevoerd door Noorwegen, waarschijnlijk op de Zuidpool, maar ook in de voormalige Sovjetunie(23).
HAARP is een onderzoeksproject in het kader waarvan met uitrusting op de grond, een net van antennes die ieder hun energie ontvangen van een eigen zender, delen van ionosfeer worden opgewarmd(24) met krachtige radiogolven. De gegenereerde energie warmt bepaalde delen van de ionosfeer op met het gevolg dat er in de ionosfeer eveneens gaten vallen en kunstmatige lenzen ontstaan.
HAARP kan voor vele doelen worden ingezet.
Door de elektrische eigenschappen in de atmosfeer te manipuleren kunnen enorme krachten worden gestuurd. Indien dit wordt gebruikt als wapen kunnen de gevolgen voor de vijand verwoestend zijn. Door middel van HAARP kan miljoenen malen meer energie naar een exacte plaats worden gedirigeerd dan met iedere andere traditionele zender. De energie kan eveneens worden gericht tegen een bewegend doel, hetgeen nuttig kan zijn bij de bestrijding van vijandelijke raketten.
• Het project maakt het eveneens mogelijk beter met onderzeeërs te communiceren en de weersomstandigheden op de wereld te manipuleren.
• Ook het tegenovergestelde is echter mogelijk, namelijk het storen van de communicatie. Door de ionosfeer te beïnvloeden kan de mondiale communicatie worden gestoord, terwijl tegelijkertijd de mededeling van de gebruiker doorkomt.
• Een andere toepassing van het systeem is het maken van röntgenfoto’s van de aarde tot op enkele kilometers diepte (via aarddoordringende tomografie) om aardolie- en gasvelden te lokaliseren, maar eveneens onderaardse militaire uitrusting.
• Radar die over de horizon heen kan kijken en objecten op lange afstand kan definiëren, is een verdere toepassing van het HAARP-systeem. Op deze manier kunnen naderende objecten worden opgezocht achter de kromming van het aardoppervlak.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dus eigenlijk met mijn eigen woorden zou ik zeggen dat het hele verhaal van de klimaatsverandering
een mooi smoesje is geworden voor HAARP en consorten.