Niet heel erg verwonderend.Tulipano schreef:Mooi verslag Foetsie. Het dateert notabene al uit de negentiger jaren! Dat de VS er niet aan deelnam verbaast me niets.
Waar niet is verliest de koning zijn recht. De hele chemtrial onzin is zo groot en doorzichtig, dat geen weldenkend mens daar zijn neus naar laat hangen.
Groot probleem is wel dat makkelijk beïnvloedbare mensen deze hoax in hun eigen afhankelijkheid voor waar zijn gaan aannemen.
Daar mag wel eens wat aan gedaan worden, gezien vanaf de ziekte van Lyme, dit zwaar off topic geraakte onderdeel, de geloofwaardigheid, en vooral de praktische toepasbaarheid voor nieuwe Lymepatiënten, ernstig beperkt.
Daar is geen Lymepatiënt, of het onderzoek, of het begrip van de ziekte mee gediend.
Ik wil af en toe gepast weerwerk geven tegen deze onzin, dat kan het begrip voor deze ziekte alleen maar verbeteren.
Meer dan genoeg onzinsites elders waar het damesclubje elkaar een alu hoedje op kan zetten, maar voorzover het aan mij ligt, hier niet meer! Jammer dat ze zoveel ruimte hebben gekregen om deze onzin via deze specifieke site te verbreiden.
Groetjes, Wouter