Plason behandeling - nieuw en wordt uitgetest bij Lyme

Vragen, informatie en discussie over onconventionele diagnose- en behandelmethoden, en onconventionele opvattingen.
Derk

Plason behandeling - nieuw en wordt uitgetest bij Lyme

Berichtdoor Derk » Vr 22 Feb 2013 12:23

Las net op twitter dat de Plason behandeling met succes is toegepast bij een vrouw (chronische Lyme)
Deze nieuwe behandeling wordt nog onderzocht. Was benieuwd hoe jullie tegen deze behandeling aankijken

elssp

Re: Plason behandeling - nieuw en wordt uitgetest bij Lyme

Berichtdoor elssp » Vr 22 Feb 2013 13:52

Dit twitter bericht komt van een behandelcentrum en dateert van mei vorig jaar.

Dutch Health Center Dutch Health Center ‏@classhealth

#Lyme - nieuwe behandeling met de Plason is nog in onderzoek maar lijkt veelbelovend. Na 2 behandelingen opmerkelijk herstel.

Reply
Retweet
Favorite
More

9:42 PM - May 31, 2012

Als dit echt zo was, moesten we hier toch al mensen hebben gehad die dit geprobeerd hadden en genazen?
Wat denken jullie hiervan?
Het is ook altijd vreemd als er zo een berichten worden gepost door iemand die hier voordien niet actief was!

bamboe

Berichtdoor bamboe » Vr 22 Feb 2013 14:18

Het is ook altijd vreemd als er zo een berichten worden gepost door iemand die hier voordien niet actief was!

Ik kreeg ook wel een beetje een gevoel van reclame bij deze post.

Tulipano

Berichtdoor Tulipano » Vr 22 Feb 2013 15:33

Misschien past dit onderwerp beter in het topic Medisch

Medische onderwerpen die betrekking hebben op de ziekte van Lyme, maar die niet passen bij "Wetenschap", met vragen, informatie en discussie over bijv. preventie, symptomen, diagnose en behandeling.

(of in: Speciale Forums - onconventionele methoden)

Derk

Berichtdoor Derk » Vr 22 Feb 2013 20:04

Ik heb hier geen enkel belangen maar ben altijd op zoek naar nieuwe ontwikkelingen.

Derk

Berichtdoor Derk » Za 23 Feb 2013 20:09

Mooi dat er nieuwe ontwikkelingen zijn en dan is het afwachten of de resultaten ook goed zijn.
Ben wel benieuwd maar ben ook altijd geïnteresseerd of er nog meer behandelingen zijn die helpen bij Lyme.
Ik ben zelf met bioresonantie en Ambrotose bezig geweest ect. maar geen resultaat op lange termijn. Wel ging het even een tijdje stukken beter met de Ambrotose maar misschien moet dit wel in combinatie met andere voedingsstoffen. Als jullie buiten de Plason goede behandelingen weten hoor ik het graag.

henk wijnen

Berichtdoor henk wijnen » Ma 25 Feb 2013 16:56

misschien een domme vraag. Maar wat is de plasonbehandeling. Als ik google dan kom ik water en motoren tegen

Tulipano

Berichtdoor Tulipano » Ma 25 Feb 2013 17:06

Hoi Henk,

Uit een seminar van 2011 kwam naar voren dat cliënten uit Nederland succesvolle behandelingen ondergingen in Hongarije (Boedapest). Door de behandeling vermindert bij een groot deel van de cliënten de pijn en ontstekingen aanzienlijk, waardoor de kwaliteit van leven verbetert.

en:
U wordt met luchtplasma en stikstofoxide behandeld waardoor ontstekingen en pijn verminderen en/of verdwijnen.

Ik kon de link niet plaatsen omdat het de indruk zou kunnen wekken dat ik er belangen bij heb.

maar ik vond wel deze:

http://www.beyondmedicine.nl/Default.as ... uage=nl-NL

Even doorgoogelen en dan vind je er uiteindelijk wel iets meer over.

:zwaaien:

Derk

Berichtdoor Derk » Zo 28 Jul 2013 7:00

Ik heb inmiddels twee maanden behandeling achter de rug en ik ben blij het gedaan te hebben. Wilde nog geen bericht plaatsen want ik was toch bang voor weer een teleurstelling. Vanaf februari heb ik alles uitgezocht van deze behandeling en in mei ben ik hier toch aan begonnen. Ben van vrijwel al mijn klachten af. Het herstel kwam na de 6e behandeling en zette toen ook door. Na de eerste behandelingen had ik in het begin verergering van de klachten (gedurende 2 dagen). Hier heeft men mij ook voor gewaarschuwd. Ben super tevreden over de behandeling en de behandelaars. Men is overigens heel erg realistisch en eerlijk over de kansen op herstel.

ma44

Berichtdoor ma44 » Zo 28 Jul 2013 14:25

Hallo Derk,

Jij bent een paar maanden terug begonnen met deze behandeling.
Mag ik vragen, waarvoor je bent behandeld? Wat voor infectie`s had je precies?
En hoe lang was je al ziek?..Ik kon niks vinden over je ziekteverloop. ben wel nieuwsgierig...naar deze behandeling.
Had je Lyme? od had je ook co-infectie`s?

Maar bovenal is het fijn om te horen dat het betr met je gaat....

.

Terug naar “Onconventioneel”