Hallo Ma,
Hoe is het met jou dan?
Heb jij er ook baat bij?
Groetjes,
Elly.
Plason behandeling - nieuw en wordt uitgetest bij Lyme
-
-
Re: Plason behandeling - nieuw en wordt uitgetest bij Lyme
Beste MA 44 - Ik heb al meer dan tien jaar last van (zoals mijn huisarts het noemde) vage klachten. Ik moest er mee leren leven toen uit onderzoeken niets concreets kwam. Vreemd genoeg had ik ook perioden dat het iets beter met mij ging. Het is ooit begonnen met hoofdpijn en vermoeidheid maar het werd steeds erger. Ik ben toch niet kinderachtig maar had totaal geen energie meer en op den duur ook nauwelijks meer kracht. Zelf was ik heel erg bang om A.L.S te hebben. Na enkele jaren kreeg ik steeds meer klachten en symptomen en kon ik mijn werk niet meer doen, Vervolgens ben ik ontslagen. Van alles heb ik geprobeerd Bioresonantie, Acupunctuur, Homeopathie, Ambrotose, ect. en zelfs (hoewel dat niet bij mij past) reiki en een helende reis. Heb nu wel weer een sollicitatie lopen en hoop dat mijn ziekteverleden dit niet negatief beïnvloedt. Wat ik wel van deze periode heb geleerd is dat mensen van wie ik had verwacht dat ze mij zouden steunen dit niet hebben gedaan. Wens iedereen heel veel sterkte toe en bedankt voor de goede adviezen.
-
Hallo Derk,
geweldig dat deze behandeling jou geholpen heeft! Ik hoop dat het zo blijft en dat de ziekte toch niet terugkomt, want het is een rotzak, die borrelia.
Jouw verhaal klinkt me bekend in de oren. Ook ik kamp al 10 jaar met 'vage" klachten die geen lichamelijke oorzaak leken te hebben. Ik werd pas echt ziek na een herbesmetting vorig jaar.
ik heb een afspraak bij een acupuncturist maar als ik jou zo beluister kan ik die beter afzeggen......
Ik heb wel belangstelling voor de behandeling die jij gehad hebt.
Wil je me laten weten waar je die gehad hebt?
Je mag me ook een pb of een mailtje sturen, als je dat liever doet.
Alvast bedankt.
groetjes,
Elly.
geweldig dat deze behandeling jou geholpen heeft! Ik hoop dat het zo blijft en dat de ziekte toch niet terugkomt, want het is een rotzak, die borrelia.
Jouw verhaal klinkt me bekend in de oren. Ook ik kamp al 10 jaar met 'vage" klachten die geen lichamelijke oorzaak leken te hebben. Ik werd pas echt ziek na een herbesmetting vorig jaar.
ik heb een afspraak bij een acupuncturist maar als ik jou zo beluister kan ik die beter afzeggen......

Ik heb wel belangstelling voor de behandeling die jij gehad hebt.
Wil je me laten weten waar je die gehad hebt?
Je mag me ook een pb of een mailtje sturen, als je dat liever doet.
Alvast bedankt.
groetjes,
Elly.
-
Hallo derk,
Oh, wat rot voor je allemaal. Ik kan begrijpen dat je van alles hebt aangepakt...zelfs een helende reis....
Als je zo lang ziek bent, wil je alles wel geloven om ervan af te komen
Ik heb ook bio resonantie, acupunctuur etc gedaan. Het heeft me alleen geld gekost, en voor de rest niks opgeleverd.
Zal dit dus ook niet aanbevelen....jammer voor je geld. Veel mensen wouden mij helpen, wat goed was bedoeld...
Ik heb al een beetje informatie over die Plason behandeling gelezen, en ga me er nog eens goed in verdiepen.
Ik wens je heel veel sterkte!!! en herstel.
Ben benieuwd hoe het verder met je gaat.
Elly, ik voel me redelijk goed, na 2 weken ceftriaxon......het schijnt dat de AB nog een tijdje nawerkt....dus even afwachtten. Ik geniet met volle teugen van het mooie weer....en ga s middags hier lekker aan het meertje zitten/liggen, genieten van alle mensen die lekker surfen, zwemmen, kanootje varen, zeilen. Het is 5 minuutjes van mijn huis. Ben zo blij dat ik dat weer even kan. Ik neem zelfs mijn eten mee.....en iedereen die bij mij langs komt sleep ik mee. We zitten of liggen languit in het gras....dan voelt het net of is er even niks met mij aan de hand.....zo ontspannen.
Oh, wat rot voor je allemaal. Ik kan begrijpen dat je van alles hebt aangepakt...zelfs een helende reis....
Als je zo lang ziek bent, wil je alles wel geloven om ervan af te komen
Ik heb ook bio resonantie, acupunctuur etc gedaan. Het heeft me alleen geld gekost, en voor de rest niks opgeleverd.
Zal dit dus ook niet aanbevelen....jammer voor je geld. Veel mensen wouden mij helpen, wat goed was bedoeld...
Ik heb al een beetje informatie over die Plason behandeling gelezen, en ga me er nog eens goed in verdiepen.
Ik wens je heel veel sterkte!!! en herstel.
Ben benieuwd hoe het verder met je gaat.
Elly, ik voel me redelijk goed, na 2 weken ceftriaxon......het schijnt dat de AB nog een tijdje nawerkt....dus even afwachtten. Ik geniet met volle teugen van het mooie weer....en ga s middags hier lekker aan het meertje zitten/liggen, genieten van alle mensen die lekker surfen, zwemmen, kanootje varen, zeilen. Het is 5 minuutjes van mijn huis. Ben zo blij dat ik dat weer even kan. Ik neem zelfs mijn eten mee.....en iedereen die bij mij langs komt sleep ik mee. We zitten of liggen languit in het gras....dan voelt het net of is er even niks met mij aan de hand.....zo ontspannen.
-
Hallo Ma,
Wat fijn dat de behandeling zo goed is aangeslagen en dat je nu heerlijk kunt genieten van alles wat zo lang niet heeft gekund!!
Ik hoop voor je dat het zo blijft!
groetjes,
Elly.
Wat fijn dat de behandeling zo goed is aangeslagen en dat je nu heerlijk kunt genieten van alles wat zo lang niet heeft gekund!!
Ik hoop voor je dat het zo blijft!
groetjes,
Elly.
-
Ik heb geen idee of ik ook Co. Infecties had. Ik heb begrepen uit het stuk van de Lyme expert dat dit nagenoeg altijd het geval is. Ben niet medisch geschoold maar had begrepen dat het immuunsysteem zwak is als de bacterie een kans heeft gekregen.
-
Hallo Elly
Waarom zou je de behandeling bij de acupuncturist afzeggen? dat is misschien wel net de juiste behandeling.
De Plason behandeling is nieuw dus of er ruimte is weet ik niet. Heb contact met hen opgezocht via de website. Ben heel erg tevreden over het resultaat maar ook over de manier waarop ik behandeld ben. Zij waren heel erg eerlijk over de kansen op resultaat en namen ook echt de tijd. Ook was ik heel erg blij met het feit dat ze niet zoveel mogelijk behandelingen wilden doen. Bij Lyme moet er na 8 behandelingen vooruitgang zijn en anders stoppen ze ermee . Vond ik heel erg oké want dat had ik wel eens anders meegemaakt. Mijn gevoel zeg dat je veel beter eerst de behandeling bij de acupuncturist kunt laten doorgaan en als dit niet werkt kun je het altijd nog overwegen.
Heel veel sterkte
Groetjes
Derk
Waarom zou je de behandeling bij de acupuncturist afzeggen? dat is misschien wel net de juiste behandeling.
De Plason behandeling is nieuw dus of er ruimte is weet ik niet. Heb contact met hen opgezocht via de website. Ben heel erg tevreden over het resultaat maar ook over de manier waarop ik behandeld ben. Zij waren heel erg eerlijk over de kansen op resultaat en namen ook echt de tijd. Ook was ik heel erg blij met het feit dat ze niet zoveel mogelijk behandelingen wilden doen. Bij Lyme moet er na 8 behandelingen vooruitgang zijn en anders stoppen ze ermee . Vond ik heel erg oké want dat had ik wel eens anders meegemaakt. Mijn gevoel zeg dat je veel beter eerst de behandeling bij de acupuncturist kunt laten doorgaan en als dit niet werkt kun je het altijd nog overwegen.
Heel veel sterkte
Groetjes
Derk
-
Hallo Derk,
Ik heb na wat nadenken de behandeling bij de acupuncturist toch maar niet afgezegd.
Het is net wat je zegt, de een kan het helpen, bij de ander doet het niets.
Ik heb het idee dat het m'n immuunsysteem zou kunnen versterken, zoals jij ook zegt!
Ik denk nu dat het lichaam het zelf moet oplossen en dat je naar middelen moet zoeken om het te helpen.
Plason kan inderdaad daarna nog.
Ik hoop dat het met jou zo goed blijft gaan!!
groetjes,
Elly.
Ik heb na wat nadenken de behandeling bij de acupuncturist toch maar niet afgezegd.
Het is net wat je zegt, de een kan het helpen, bij de ander doet het niets.
Ik heb het idee dat het m'n immuunsysteem zou kunnen versterken, zoals jij ook zegt!
Ik denk nu dat het lichaam het zelf moet oplossen en dat je naar middelen moet zoeken om het te helpen.
Plason kan inderdaad daarna nog.
Ik hoop dat het met jou zo goed blijft gaan!!
groetjes,
Elly.
-
Hallo Elly
Ik hoop dat je snel zal herstellen en heel veel succes met de behandeling.
Zelf ga ik mij nu meer bezig houden met gewone gezonde voeding. Voel mij geweldig maar wil het ook zo hóuden.
Daar is veel in te ontdekken en merk dat ik het ook leuk vindt. Overigens heb ik een nieuwe baan ...ben enorm blij.
Het zit nu even mee in het leven heb ik het gevoel en daar wil ik ook van genieten.
Fijn weekend
Derk.
Ik hoop dat je snel zal herstellen en heel veel succes met de behandeling.
Zelf ga ik mij nu meer bezig houden met gewone gezonde voeding. Voel mij geweldig maar wil het ook zo hóuden.
Daar is veel in te ontdekken en merk dat ik het ook leuk vindt. Overigens heb ik een nieuwe baan ...ben enorm blij.
Het zit nu even mee in het leven heb ik het gevoel en daar wil ik ook van genieten.
Fijn weekend
Derk.
-
Hallo Derk,
Dank je!
Fantastisch om te horen dat het zo goed met je gaat!
Voeding kan inderdaad een hoop doen, daar ben ik ook mee bezig.
Als ik een dagje zondig merk ik het meteen...
Heel veel succes, ook met je nieuwe baan! Super!!
Groetjes en jij ook een goed weekend,
Elly.
Dank je!
Fantastisch om te horen dat het zo goed met je gaat!
Voeding kan inderdaad een hoop doen, daar ben ik ook mee bezig.
Als ik een dagje zondig merk ik het meteen...
Heel veel succes, ook met je nieuwe baan! Super!!

Groetjes en jij ook een goed weekend,
Elly.