M.O.P.A generator

Vragen, informatie en discussie over onconventionele diagnose- en behandelmethoden, en onconventionele opvattingen.
exige79

M.O.P.A generator

Berichtdoor exige79 » Za 30 Mar 2013 13:18

Goedemiddag,
De neef van mijn vriendin is vorig jaar overleden.
Bij hem was de ziekte van lyme vastgesteld in een gevorderde status in 2005.
Aangezien de dokters hem maar 1 a 2 jaar geven en alleen nog maar pijnstillende medicatie konden voorschrijven is hij op zoek gegaan naar allerlei alternatieve middelen om deze ziekte te overwinnen.

Zo is hij op een website in amerika gekomen waar ze de M.O.P.A frequentie generator (GB-4000) aan beveelde.
Aangezien hij niets te verliezen had heeft hij dit toestel over de grote plas besteld en heeft hij dit toestel gebruikt.

Het heeft zijn 'levensduur' toch met ettelijke jaren langer gemaakt zonder extra af te zien.
Uiteindelijk is hij begin 2012 toch van ons heen gegaan.

Wij hebben hier dit toestel staan, ik heb geen idee hoe dit werkt of gebruikt moet worden, ik heb enkel filmpjes gezien op youtube over dit toestel.
http://www.youtube.com/watch?v=ghwyTx0alK8

Als er geïnterreseerde zijn in dit toestel stuur dan maar een bericht.
Mss kan dit toestel noch mensen helpen in hun strijd.

*** Update 22/09/2014 ****
Het toestel is ondertussen in handen van een ander lid op dit forum.
Laatst gewijzigd door exige79 op Ma 22 Sep 2014 14:56, 1 keer totaal gewijzigd.

prbi

Re: M.O.P.A generator

Berichtdoor prbi » Ma 15 Sep 2014 13:39

Hallo,

ik las je bericht en ik ben zeer geïnteresseerd.
Ik heb gelezen en dat dit apparaat ook goede resultaten heeft geboekt bij het behandelen van kanker, wat ook te zien is in het youtube filmpje. Ik zou de MOPA willen gebruiken voor mijn zus die helaas is opgegeven door de officiële kant van de kankerbehandelingen in Nederland, dus ik ben nu opzoek naar alternatieve behandelingen die goed aangeschreven staan.
Zou je mij kunnen laten weten hoe we hier verder over kunnen praten?

vriendelijke groeten.

Terug naar “Onconventioneel”