Vanochtend krijg ik de volgende waarschuwing als ik probeer een bericht te plaatsen op Lymenet:
Een SQL-fout deed zich voor tijdens het samenstellen van deze pagina. Contacteer de beheerder als dit probleem zich blijft voordoen.
Met het verschijnen van dit bericht wordt tevens de verbinding met Lymenet afgebroken. Kan het te maken hebben met bepaalde tekens die voorkomen in het stukje tekst dat ik wilde kopiëren??
SQL fout
-
- Beheerder
Re: SQL fout
Er zijn meer meldingen van deze foutmelding gekomen.
Ik heb inmiddels iets gedaan dat mogelijk het probleem heeft opgelost.
Aan ieder die deze foutmelding heeft gekregen:
Probeer opnieuw berichten te plaatsen en laat even weten of er nog foutmeldingen verschijnen.
Ik heb inmiddels iets gedaan dat mogelijk het probleem heeft opgelost.
Aan ieder die deze foutmelding heeft gekregen:
Probeer opnieuw berichten te plaatsen en laat even weten of er nog foutmeldingen verschijnen.
-
- Beheerder
Re: SQL fout
Update:
De andere persoon met deze foutmelding wilde iets plaatsen over de conferentie in Hoofddorp met een bericht hierover afkomstig van invintro.nl toen de foutmelding zich voordeed. Uit de server log maak ik op dat jij ook bezig was met een bericht over deze conferentie toen je die foutmelding kreeg.
Blijkbaar zit er iets in de tekst die jullie wilden plaatsen die de foutmelding veroorzaakt.
De andere persoon met deze foutmelding wilde iets plaatsen over de conferentie in Hoofddorp met een bericht hierover afkomstig van invintro.nl toen de foutmelding zich voordeed. Uit de server log maak ik op dat jij ook bezig was met een bericht over deze conferentie toen je die foutmelding kreeg.
Blijkbaar zit er iets in de tekst die jullie wilden plaatsen die de foutmelding veroorzaakt.