Hopeloosheidspushers

Hier kan met andere forumleden worden gesproken over vanalles wat met Lyme of Lymepatiënten te maken heeft en niet bij andere forums past. Spreek je uit, geef tips, vraag om advies of hulp, etc.
Foetsie

Re: Hopeloosheidspushers

Berichtdoor Foetsie » Vr 11 Apr 2014 20:54

bamboe schreef:de trillingsfrequentie van de bacterie van de ziekte van lyme zit exact op dezelfde frequentie als gevoelens van wanhoop...

Nou vind ik dat dus uitermate interessant.
Gevoelens van wanhoop....
Dat is sowieso een goede omschrijving.

:toost:

paperwhite

Berichtdoor paperwhite » Za 19 Apr 2014 0:24

bamboe schreef:Ze spreekt zichzelf dan liefhebbend toe en toch ook wel enigszins tot haar eigen verbazing helpt de kracht van die woorden haar.

Ik ben lief voor mezelf maar mijn ene lichaamshelft doet zo een pijn dat ik niet kan slapen. 's Morgens kan ik vanalles doen maar 's avonds crepeer ik van de pijn.

bamboe

Berichtdoor bamboe » Za 10 Mei 2014 15:24

Wat in wezen nog het meest verbazingwekkend van alles is, is dat zelfs artsen willen beweren dat er ziektes bestaan die binnen het lichaam niet uitgeroeid kunnen, maar slechts kunnen worden beheerst, in evenwicht gehouden of levenslang behandeld. Voorbeelden hiervan zijn diabetes, hoge bloeddruk, arteriosclerose (aderverkalking) en andere chronische ziekten.

Farmaceutische lobbyisten hebben de medische cultuur zover gekregen dat deze een categorie aanvaardt die geen enkele andere beroepsgroep zich ooit in de schoenen had laten schuiven – de categorie 'onoplosbaar.' Een huis dat niet gebouwd kan worden, een brug die instort, een auto die niet gerepareerd kan worden viewtopic.php?f=3&t=7440 , een biefstuk die niet gebakken kan worden? U zou het niet pikken van de architect, ingenieur, monteur of kok!

Geneeskundigen worden wel opgeleid om te denken: 'Hier bestaat geen behandeling voor; dit kan alleen maar worden opgelapt of ingeperkt.'

De mens zou zijn hele leven gezond moeten zijn en een natuurlijke dood moeten sterven.

Bron : http://www.watunietmagwetenoveruwgezondheid.nl/

bamboe

Berichtdoor bamboe » Ma 19 Mei 2014 10:17

The greatest health conspiracy of all time: making you believe you can't heal without medical intervention

Sunday, May 11, 2014
by Mike Adams, the Health Ranger
Tags: spontaneous healing, medical intervention, health conspiracies

(NaturalNews) The newest episode of "Awakenings" reveals what I call the greatest health conspiracy of all time: the institutionalized effort prevent you from realizing that you are born with all the programming you need to create perfect health and even heal yourself of deadly disease.

Even though this universal, fundamental truth is undeniable, nearly every modern institution of medicine, food, science and media tries to convince you that we're all born as "defects" requiring medical intervention to be "healthy."

The truth is far more empowering: You are born as a complete, empowered human being, requiring no injections, medications or interventions to achieve and express perfect health!

Click here http://www.youtube.com/watch?v=0rtPiiWKvF8 to listen to this 10-minute episode of Awakenings.

Here's some of what you'll learn in this episode:

• The truth you are not told about how to be healthy.

• Why powerful corporations and for-profit interests want you to suppress your health and stay diseased and confused.

• How toxic chemicals, heavy metals, GMOs and other poisons suppress your body and mind, keeping you enslaved in a system of failed medicine.

• Why your body was programmed to express perfect health from the day you were born!

• How to nourish your natural spontaneous healing potential by activating your inner healing code.

• Which toxins are most dangerous to avoid.

• Which nutrients are most commonly lacking in modern humans.

• Why fruits and vegetables contain thousands of powerful medicines and compounds that can prevent and even treat disease.

• Why Big Pharma won't reveal the truth about anti-cancer compounds in fruits and vegetables.

Learn more: http://www.naturalnews.com/045075_spont ... cies.html##ixzz329CZBPvY

Most Diseases Cure Themselves

If you ask any honest medical doctor how they cure diseases, they will tell you that most acute disease conditions and a smaller, though significant percentage (probably a majority) of chronic disease conditions are self-limiting and will, given time, get better all by themselves. So for most complaints, the honest allopathic doctor sees their job as giving comfort and easing the severity of the symptoms until a cure happens.
http://www.mediozonecentre.com/colon_cleansing.html

bamboe

Berichtdoor bamboe » Do 17 Jul 2014 18:40

Never stop believing that you will heal

https://www.facebook.com/37249139286680 ... =1&theater

Foetsie

Berichtdoor Foetsie » Do 17 Jul 2014 18:52

Afbeelding

bamboe

Berichtdoor bamboe » Do 17 Jul 2014 19:56

Graag gedaan Foetsie!

Hieronder nog een citaat in een leuk artikel over de geneeskracht van natriumbicarbonaat:
Wat we in vraag moeten stellen is de opleiding van Meneer Doktoor en de macht van hen die dik verdienen aan ziekten en zieken, voor wie totale genezing de winstmarge zo denderend zou verlagen dat ze wel eens droog brood zouden moeten eten. Niets anders!

De medische wereld draait om geld voortkomend uit patenten. Maagzout, sappen en kruiden zijn niet te patenteren!

EN

Genezen is de medische wereld vreemd omdat ze dit nooit hebben geleerd.
http://www.echtekrant.be/gezond/bicarbonat2.html

WouterB

Waarschuwing: Handelaren in valse hoop!

Berichtdoor WouterB » Do 17 Jul 2014 22:02

Lekkere bron is dat waar uit geciteerd wordt, http://www.echtekrant.be !

Niet alleen een hele trits aan gekende complottheorieën, maar erg kwalijk dat men aan persoonsverheerlijking doet, en wel die van Adolf Hitler (Hitler vocht voor de vrede!). Als ontwikkelde mensen distantieer je je van dit van dit soort banale stellingen. Maar bij de goedgelovigen gaat het er kennelijk in als koek...

Nu blijkt de gepubliceerde stelling een promotioneel artikel te zijn voor Tullio Simoncini, een voormalig arts (die ook al in Nederland een patiënt had die zijn behandeling niet heeft overleeft), door met natriumbicarbonaat de meest ingewikkelde kankers beweerd te kunnen genezen.

Deze draad zou dan ook beter "Promotie handelaren in valse hoop" kunnen heten, zoals het volgende artikel leert: http://www.kwakzalverij.nl/756/Handelaren_in_valse_hoop

Maar goed, het ongesigneerde artikel "Maagzout geneest kanker. Nu is het bewezen!" Ronkende titel met eerst al een 'ach wat zielig' stuk en hoe erg deze briljante medicus wel niet wordt tegengewerkt. De toon is al aardig gezet.

Eindelijk komt het echte verhaal, de klassieke 'kwak' aanpak:

"Nu moet het lukken dat op 3 januari van dit jaar, 2013, onafhankelijke medische wetenschappers een verontschuldiging hebben gepubliceerd na een heronderzoek over het werk en studie van Dr. Tullio Simoncini en de diepgaande studie van Mark Sircus dat uiteindelijk uitliep in de publicatie van zijn boek 'Sodium Bicarbonate – Rich Man's Poor Man's Cancer Treatment' welke beiden duidelijk favorieten zijn van kanker genezen met maagzout."

Ja, u leest het goed: onafhankelijke medische wetenschappers (dat is er dus zeker meer dan eentje) hebben verontschuldigingen aangeboden aan de meermaals aangeklaagde Dr. Tullio!

Waarom dan? Google op zijn naam en buiten de ronkende verkoop- en promotiepagina's kom je de waarheid uit binnen- en buitenland tegen. Hier alvast de meest verklarende in het Nederlands: http://www.kwakzalverij.nl/751/Dottor_T ... van_kanker

En nu waarom die 'echte' krant nep is, en niet alleen omdat het artikel niet gesigneerd is door de auteur, die wetenschappers die verontschuldigingen aanboden zijn kennelijk van de aardbodem verdwenen. Werkelijk negens terug te vinden, ook niet via het wereldwijdeweb...

Oude truc, leuk geschreven verhaaltje, opleuken met termen als dokter, kanker, wetenschappelijk en meer van dat gebla bla. Zelfs mensen die die aandoening zelf niet hebben gaan erin geloven.

Dat vind ik kwalijk, en mag gewoon ontmaskerd worden. "Big Pharma" is een ding, maar de supplementen-Maffia die anticipeert op kanker is een veel sluipender gif!

Groetjes, Wouter

Foetsie

Berichtdoor Foetsie » Zo 10 Aug 2014 18:10

Het Bedankje was voor deze link
https://www.facebook.com/37249139286680 ... =1&theater

die ze plaatste

Maar zuiveringszout is niet echt goed voor je maag.
Eigenlijk zelfs wel slecht
Het tast je maag aan.
Misschien dat het eventjes helpt tegen bv maagzuur, maar daarna komt het even zo hard weer terug.
Mijn moeder gebruikte het op grote schaal en moest steeds meer nemen om de maagpijn te verzachten
Het resultaat was een maagbloeding.

Als je niet al maagpatient bent, dan word je het wel als je dit regelmatig gebuikt.

Foetsie

Berichtdoor Foetsie » Do 21 Aug 2014 16:27

Nog vergeten:
Het is eigenlijk ook niet zo verwonderlijk als mensen die last van hun maag hebben zuiveringszout kopen.
Het middel dat je krijgt voorgeschreven door de huisartsen is nog veel schadelijker, na langer gebruik maakt dat niet alleen je maagwand stuk maar ook je darmen.
Dat was ook de reden waarom mijn moeder vroeger voor het zuiveringszout ging, hoewel ze toen ook al wist dat het niet goed was voor het maagsap.

Een paar dagen geleden zag ik toevallig een uitzending van Een Vandaag over het middel dat de huisartsen voorschrijven.
Ik geloof dat het de gezondheidsraad was die de artsen waarschuwden om dit vooral niet meer zo vaak voor te schrijven i.v.m. ook de schade die het middel aanbrengt aan de darmen?

Zal nog even kijken of ik het filmpje ergens nog kan vinden van vorige week geloof ik.
Zodra ik het heb gevonden zal ik het hier plaatsen.

Terug naar “Lyme Café”