kwikvergiftiging

Hier kan met andere forumleden worden gesproken over vanalles wat met Lyme of Lymepatiënten te maken heeft en niet bij andere forums past. Spreek je uit, geef tips, vraag om advies of hulp, etc.
joorn

Re: kwikvergiftiging

Berichtdoor joorn » Za 16 Nov 2013 10:27

Max kijk eens hier

viewtopic.php?f=22&t=7175
Daar staat o.a ;

Nach gezielter antibiotischer Therapie kommt es zu massivem Bakterienzerfall.
Die daraus resultierenden toxischen Metabolite überschwemmen den geschwächten Organismus.
Patienten mit intakten Abwehrsystemen können diese Metabolite ausscheiden oder neutralisieren und sind danach wieder gesund
Bovenstaande spreekt voor zich.........

DAT is wat er gebeurd bij lyme...........Ik snap het, jij snapt het , maar velen niet...........

paperwhite

Berichtdoor paperwhite » Di 19 Nov 2013 12:49

Foetsie schreef:In mijn geval had ik deze bloedvergifiging dus en dit ging gepaard met longontsteking.

Mijn vader stierf aan een longonsteking, ook al was hij gevaccineerd. Zijn lichaam zag helemaal blauw en de artsen hadden dit nog niet eens opgemerkt. Na nog zwaardere ab verdween de blauwe kleur maar hij haalde het niet.

Mijn moeder overleefde een sepsis ,ook zij had hoge koorts en zag heel blauw. Van bacterievergiftiging zie je blijkbaar blauw.

Onlangs brak een met amalgaam gevulde tand af. Ik kreeg een vieze smaak in mijn mond en de lyme boomde plots. Ik zoek nu methoden om de kwik uit mijn lijf te halen.

Jaren geleden adviseerde de consumentenbond om maar 1 keer per week vis te eten wegens het risico op intoxicatie met kwik...

joorn

Berichtdoor joorn » Di 19 Nov 2013 14:16

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/alt ... bruik.html

Voorkom zenuwziekten: door afvoer van metalen via Quantintox gebruik!

Tintelingen, pijn aan de ledematen, vergeetachtigheid, dementie of andere aan de zenuw gerelateerde aandoeningen met ziekten worden deels veroorzaakt door een concentratie van metalen in spieren, weefsels en organen. Het zorgt ervoor dat elektrische signalen niet of onjuist worden overgebracht waardoor het lichaam verkeerd reageert. Het kan ervoor zorgen dat we compleet ontregeld raken door MS of Parkinson. Het natuurlijke middel Quantintox helpt om verstorende metalen uit het lichaam af te voeren.

Uitwendig gebruik via de navel
Het lijkt voor velen een vreemd iets maar de inname van het product gebeurt uitwendig. Om de elementen oraal in te nemen zou te heftig zijn en dus moet je het via de huid innemen. Poriën zijn zeer goed in staat om stoffen en oliën op te nemen zodat het lichaam wordt geholpen.
Je smeert het dus in in je navel.
En dan dagelijks heel veel water drinken..........

Tulipano

Berichtdoor Tulipano » Di 19 Nov 2013 14:57

Bedankt Joorn :)

Ik ben op zoek gegaan naar recensies over quantintox maar kwam uiteindelijk terug bij jou link:

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/alt ... bruik.html

(plaats 'm even opnieuw want de link in jouw bericht geeft me een lege pagina).

Dus: 'provare per credere'
(Bol.com schijnt het voordeligst)

WouterB

Berichtdoor WouterB » Wo 20 Nov 2013 1:20

Beste Foetsie,

Heb je nu al is vast laten stellen, na de verwarring die je schiep met het 'bloedvergiftigings' verhaal, via eenduidig en transparant onderzoek op bloed en weefsel, hoe het nou echt zit met jouw mogelijke zware metalen belasting?

Dat hoeft allemaal niet heel erg ingewikkeld te zijn, en sluit een hoop nodeloos hypothetiserende onzin gedachtes zoals ze nu geventileerd worden, definitief uit.

Groetjes, Wouter

Foetsie

Berichtdoor Foetsie » Wo 20 Nov 2013 21:10

paperwhite schreef:Mijn vader stierf aan een longonsteking, ook al was hij gevaccineerd. Zijn lichaam zag helemaal blauw en de artsen hadden dit nog niet eens opgemerkt. Na nog zwaardere ab verdween de blauwe kleur maar hij haalde het niet.

Wat vreselijk van je vader.
Je moeder had het geluk dat ze op tijd AB heeft gekregen.
Ik zelf ook, anders had ik het waarschijnlijk nieteens gehaald.
Eerlijk gezegd dacht ik dat ik dood zou gaan.
En ja, bloedvergiftiging gaat meestal samen met een longontsteking en gaat razendsnel.
Antibioticum is dan echt het enige middel wat je nog kan redden.

Soms wordt er ook nog prednison bij gegeven, in mijn geval heb ik dat er ook bij gehad.

Ik denk dat die bacterie die dit bij mij veroorzaakte uit de teek is gekomen.

paperwhite

Berichtdoor paperwhite » Vr 22 Nov 2013 12:58

Mijn vader kreeg ook onmiddellijk ab,hij lag trouwens in het ziekenhuis, maar sepsis gaat razendsnel. Mijn vader was slank en had weinig reserves. Wat mollig zijn kan dus geen kwaad :lol: :lol:
Chlamydia pneumonia komt vaak voor bij lyme. In A. ziet men dat ook als co-infectie.

Foetsie

Berichtdoor Foetsie » Zo 24 Nov 2013 19:11

Hoi Paperwhite,

Ik ben wel behept met een schimmel, maar welke dat precies is weet ik niet.
Zou me eens moeten laten onderzoeken op Chlamydia pneumonia
Wel weet ik dat schimmelinfecties in Nederland niet zo ernstig worden genomen, er wordt amper naar gekeken.
Het is onder de doktoren hier niet erg "hot" (om zo maar eens te noemen)

In iedergeval kan ik even bellen naar A.

:)

PS Paperwhite, weet je nog welke bacteriën je ouders hadden besmet?

paperwhite

Berichtdoor paperwhite » Zo 24 Nov 2013 19:58

Hallo Foetsie,

Dat heb ik helaas nooit geweten. Wel weet ik dat hij in het ziekenhuis een bijkomende MSRA -infectie heeft opgelopen. Lange tijd moest hij thuis de wc-bril ontsmetten. Maar vader herstelde,kreeg dan kanker en liet dat erg aan zijn hart komen. Toen kreeg hij een longontsteking en was binnen de week dood.

Schimmelinfecties worden inderdaad niet ernstig genomen.Bij mijn vroege lyme kreeg ik schimmels aan de voetnagels . Die vielen uit.Ik heb toen 6 maanden antischimmelmedicijnen genomen: zwaar spul. Na mijn lange ab-kuur had ik weinig last van schimmels: wel op de tong. Ik dronk toen geen alcolhol, gebruikte amper suiker en volgde een anti-schimmeldieet. Ikslikte wel pro-bactiolen , een pro-biotica. De enige suiker die ik had, kwam van de actimel.

Tulipano

Berichtdoor Tulipano » Zo 24 Nov 2013 22:05

Even terugkomend op kwik:

Moesten we niet allemaal overstappen van gloeilamp naar spaarlamp?

http://spaarlampramp.wordpress.com/kwik/

http://www.trosradar.nl/uitzending/arch ... rlampen-1/

Dus terug naar de :idea: !

Terug naar “Lyme Café”