Bij deze dan: zijn er mensen die momenteel MMS gebruiken op dit forum?
Ik ben erg benieuwd, zelf ben ik er mee bezig en ben er erg tevreden over eigenlijk.
Zelf heb ik Lyme, en daardoor fibro en allergisch voor melk en gluten, intolerant voor soja en varkensvlees.
Aangepast dieet dus, eet ook geen brood omdat ik er erg moe van word.
Daarom aan de eieren en smoothies met groente, fruit en superfoods/proteinepoeder.
De diagnose heb ik pas een paar maanden en blijk het al 4.5 jaar te hebben, het gaat al 1.5 jaar bergopwaards bij mij met vallen en opstaan. De dalen worden steeds minder diep gelukkig.

Voor de MMS begonnen met Bioresonantie, met een Biowave apparaatje.
Van een sessie bij een therapeute ben ik echt twee weken ziek van geweest, met heel veel pijn dus dat vond ik minder. Toen de Biowave aangeschaft en daar ben ik heel erg blij mee.
Ik probeer hier zoveel mogelijk mee de gevolgen van de Lyme aan te paken.
Dus ontgiften, lever ontgiften, immuunsysteem stimuleren etcetera.
Een gerichte chip voor Lyme heb ik ook maar ik kon amper nog eten op een gegeven moment.
Daar dus mee gestopt en nu MMS, dat bevalt me veel beter eigenlijk.
Was binnen 2 dagen echt kraakhelder en georganiseerd, dat heb ik lang niet gehad.
De pijn die ik min of meer had sinds de bioresonantie is ook weer weg met de MMS.
Hormonaal gezien ook grote positieve veranderingen, en geen darmklachten.
De MMS zit nu op gemiddeld 1 druppel per dag, vandaag dan 2 maar normaal 1.
Ik sta er bekend om erg gevoelig te reageren op medicijnen ed, dus dat dit genoeg is verbaasd me niet.
Maar totaal niet ziek op wat detoxklachten soms na van de MMS.

Kort samen gevat probeer ik de gevolgen die de Lyme heeft aan te pakken.
Dus de overbelasting op de bijnieren zou je alternatief gezien schildklierproblemen krijgen.
Je lever gaat mee etcetera, dat probeer ik zoveel mogelijk te ontlasten.
Met de biowave maar ook door mijn voeding aan te passen zo min mogelijk alles te belasten.
Brood wordt ik erg moe van, s'avonds gewoon, op melkvrij, gluten en varkensvlees na.
Ook suiker probeer ik te vermijden, maar suikervrij houd ik niet vol.
Al met al dus geen negatief verhaal, maar ik ben benieuwd of er meer MMS gebruikers zijn.
Op internet vind ik weinig fora, alleen een die duidelijk niet meer actief is.