MMS gebruikers?

Vragen, informatie en discussie over onconventionele diagnose- en behandelmethoden, en onconventionele opvattingen.
anoniem1992

MMS gebruikers?

Berichtdoor anoniem1992 » Ma 7 Okt 2013 18:22

Hallo.

Bij deze dan: zijn er mensen die momenteel MMS gebruiken op dit forum?
Ik ben erg benieuwd, zelf ben ik er mee bezig en ben er erg tevreden over eigenlijk.
Zelf heb ik Lyme, en daardoor fibro en allergisch voor melk en gluten, intolerant voor soja en varkensvlees.
Aangepast dieet dus, eet ook geen brood omdat ik er erg moe van word.
Daarom aan de eieren en smoothies met groente, fruit en superfoods/proteinepoeder.
De diagnose heb ik pas een paar maanden en blijk het al 4.5 jaar te hebben, het gaat al 1.5 jaar bergopwaards bij mij met vallen en opstaan. De dalen worden steeds minder diep gelukkig. :D

Voor de MMS begonnen met Bioresonantie, met een Biowave apparaatje.
Van een sessie bij een therapeute ben ik echt twee weken ziek van geweest, met heel veel pijn dus dat vond ik minder. Toen de Biowave aangeschaft en daar ben ik heel erg blij mee.
Ik probeer hier zoveel mogelijk mee de gevolgen van de Lyme aan te paken.
Dus ontgiften, lever ontgiften, immuunsysteem stimuleren etcetera.
Een gerichte chip voor Lyme heb ik ook maar ik kon amper nog eten op een gegeven moment.
Daar dus mee gestopt en nu MMS, dat bevalt me veel beter eigenlijk.
Was binnen 2 dagen echt kraakhelder en georganiseerd, dat heb ik lang niet gehad.
De pijn die ik min of meer had sinds de bioresonantie is ook weer weg met de MMS.
Hormonaal gezien ook grote positieve veranderingen, en geen darmklachten.

De MMS zit nu op gemiddeld 1 druppel per dag, vandaag dan 2 maar normaal 1.
Ik sta er bekend om erg gevoelig te reageren op medicijnen ed, dus dat dit genoeg is verbaasd me niet.
Maar totaal niet ziek op wat detoxklachten soms na van de MMS. :)

Kort samen gevat probeer ik de gevolgen die de Lyme heeft aan te pakken.
Dus de overbelasting op de bijnieren zou je alternatief gezien schildklierproblemen krijgen.
Je lever gaat mee etcetera, dat probeer ik zoveel mogelijk te ontlasten.
Met de biowave maar ook door mijn voeding aan te passen zo min mogelijk alles te belasten.
Brood wordt ik erg moe van, s'avonds gewoon, op melkvrij, gluten en varkensvlees na.
Ook suiker probeer ik te vermijden, maar suikervrij houd ik niet vol.

Al met al dus geen negatief verhaal, maar ik ben benieuwd of er meer MMS gebruikers zijn.
Op internet vind ik weinig fora, alleen een die duidelijk niet meer actief is. :)

savan

Re: MMS gebruikers?

Berichtdoor savan » Di 8 Okt 2013 6:52

Ik had een vraagje ,

zijn er mensen bekend met dichloorazijn zuur? (DCA)
dit wordt wel bij opgegeven kankerpatiënten ingezet,
is dit hetzelfde als MMS?
Dit zijn tabletten.

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Di 8 Okt 2013 10:43

Geen idee, niet in verdiept.
Maar als het om de smaak gaat, ik vind het niet hinderlijk.
Sterker nog ik proef er niets van tot nu toe, je moet er water/limo oid bij gieten en dan even laten staan.
Dan is de damp weg. :-)

Damrak

Berichtdoor Damrak » Di 8 Okt 2013 18:32

Ik gebruik nu een paar maanden 3 druppels MMS per dag. Soms merk ik direct verbetering na inname. Andere dagen voel ik me juist heel slecht door de MMS. In het begin had ik veel last van maag/darmen na gebruik van MMS. Nu is dat wat minder. Ik weet niet wat ik er van moet denken, daarom blijf ik een beetje terughoudend op deze lage dosis...

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Di 8 Okt 2013 22:23

Wisselt bij mij ook een beetje, soms heb ik last van ontgiftingsverschijnselen en laatste dagen gaat het echt heel erg goed gek genoeg.
Weinig herxen, en erg fit.
Gisteravond ondanks dat ik wat moe was en MMS gebruikt had gesport, hardgelopen en gezwommen.
Pas de 4e keer, en nu ging het super, weinig moeite en geen pijn.
Vandaag ook amper tot geen spierpijn voor mijn doen behalve een trekkende schouder.
Die schouder is uit de kom geweest, dus niet heel gek.
Hardlopen heeft wel een reden, rugdingen ed krijg ik pijn van, veel pijn.
Hardlopen gaat me makkelijk af en geeft me geen pijn, ondanks de grotere belasting op mijn lichaam.
Vandaag nog steeds fit dus erg blij.

Merk echt dat mijn concentratievermogen sinds de MMS echt steeds beter word.
Vandaag paard gereden en ik kon gecontroleerd ontspannen en echt focus op het rijden.
Echt heel fijn, dat is al heeel lang geleden. :mrgreen:

Vandaag 3 druppels MMS genomen over de hele dag, en weinig last.
Denk dat detox op de Biowave geen kwaad kan maar geen rare dingen of darmklachten. :D

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Do 10 Okt 2013 13:00

Een update..
Geen idee of men het op prijs stelt maar ik doe het toch.

Het gaat nog steeds heel goed, beter en beter eigenlijk.
Twee dagen geleden 3 druppels gedaan en daarna 2 dagen last van gevoelige spieren gehad.
Gisteren dus ook even niets genomen, vandaag laat ik het ook nog even want het werkt nog steeds duidelijk.
Gisteren uitgebreid aan de biowave gehangen, dus leverontgifting ed ook meegenomen en gisteravond mijn tens op mijn rug gehad. De pijn heeft gezorgd voor een scheve wervel, die staat nu weer op zijn plek en ben weer pijnvrij.
Maar nog steeds goed in energie en mijn hoofd gaat super! Overzicht en orde aanwezig! :mrgreen:
Kan me super makkelijk focussen en ben regelmatig de deur uit.
Even wat halen bij de supermarkt, of even naar de sportschool om te zwemmen gaat super makkelijk!
Ook zonder verrot terug te komen of dat de moed me al in de schoenen zakt bij het idee.

Vandaag een uurtje langer blijven liggen om even bij te tanken extra.
Zo op pad naar de sportschool, dan ga ik de powerplate proberen onder begleiding.
Al met al onwijs tevreden over de MMS, de vooruitgang is bijna niet te geloven.
In combi met de Biowave is bij mij het herxen ed goed te doen.

Lautje

Berichtdoor Lautje » Do 10 Okt 2013 13:46

Ik ben toevallig afgelopen vrijdag begonnen met MMS, op aanraden van iemand anders met lyme. Ik zit vandaag op 10 druppels, verdeeld over acht doses. Ik werk toe naar 3 druppels per uur, gedurende 8 uur, zoals het protocol zegt. Ik lijk al iets verbetering te ervaren, maar is denk ik nog te vroeg om te zeggen. Het gebruik valt me in ieder geval erg mee en t opbouwen lukt ook sneller dan ik had verwacht!

Lautje

Berichtdoor Lautje » Do 10 Okt 2013 13:48

Anoniem, heb jij je eigen biowave apparaat? Of laat je je behandelen? Ik zit ook over bioresonantie na te denken..

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Do 10 Okt 2013 16:31

Lautje, bij mij had het wel even nodig voor ik echt overtuigend kon zeggen dat het werkt.
Vooral omdat ik niet te vroeg wilde juichen.. :oops:
Het opbouwen bij mij gaat niet snel, maar van mij hoeft het ook niet als ik eerlijk ben.
Ik merk dat het steeds beter gaat, en bij een overkill aan afvalstoffen stop ik gewoon even.
Begreep ook dat het gewoon een kwestie is van hoe je lichaam reageert, niet zozeer de dosis.

Ik heb een eigen apparaat ja, een biowave 21 golden stream.
Het apparaat heeft 600 euro gekost inmiddels met alle chips erbij.
Ik moest wel even 5 keer slikken met bestellen maar ik ben er heel erg blij mee.
Zo'n draagbaar dingetje. Ik ben een keer bij een therapeute geweest maar heb daar veel last van gehad.
Zoveel dat ik de biowave aangeschaft heb, dat bevalt me veel beter, vooral omdat ik dagelijks de rotzooi af kan voeren enzo.
Daar hebben ze ook een speciale lyme chip voor trouwens, maar daar werd ik beroerd van.
Moe, moe, moe, en vreselijk labiel met weer pijn.
Hoe ik het doe:
Elke dag de Detox chip en de Immuunsysteem chip.
Om de paar dagen een ''grote beurt'':
Dan doe ik deze chips: bio energetische blokkades, Bloedzuivering 1, Lever, Detox en Immuunsysteem.
Bij een emotioneel dipje nog Gevolgen heftige emoties erbij.
Persoonlijk zak ik bij teveel rotzooi in mijn lijf weg in een dipje, dan is het hoog tijd voor een grote beurt.

Dit ook maar 1 keer per dag trouwens.
De chip voor lyme moet eigenlijk minimaal 3 keer daags.
Ik zat op 25% van de sterkte een keer daags en hield dat niet vol een week, daarom gestopt.
Deze aanpak werkt voor mij, ik zit nu op de sterktes met de chips die normaal zijn trouwens.
Die staan standaard ingesteld maar kan je veranderen, sinds kort zit ik op alle standaard ingestelde waarden.

Lautje

Berichtdoor Lautje » Do 10 Okt 2013 17:56

Bedankt voor je uitgebreide reactie! Heel interessant!

De prijs valt nog mee, in vergelijking met andere apparaten die ik gezien heb. Is het makkelijk om zelf te leren hoe je het moet gebruiken? Dit kun je dus ook gewoon in combinatie met de MMS gebruiken?

Hoe lang heb je al lyme?

Groetjes Lautje

Terug naar “Onconventioneel”