Nou vanavond een hele lange sessie gedaan aan de Mopa.
Echt een grote ronde, EBV, Bartonella, Rickettsia, Borrelia, Candida, Aspergillus, babesia for shure en nog wat ondersteuning extra gedaan.
Een uur en twintig minuten zoet ermee geweest en ik ben oververhit maar dus totaal niet ziek.
Enige is wat onrustig dus ik ga zo slapen, en vlak ervoor nog bijnieren en kalmerende frequenties doen wat afgelopen dagen echt enorm goed helpt.
Ik ben echt in 5 minuten vertrokken na dat programma, als moeilijke slaper.
De MMS gebruik ik trouwens behoorlijk frequent, elke dag of twee dagen minimaal een dosis van 5 druppels en dat gaat prima, houdt mijn hoofd erg goed en ik houd het denk ik zo.
Nu dus duimen dat ik na deze grote ronde dat ook zo makkelijk kan, maar dat zou inhouden dat ik alles wat ik met de ampullen kan doen nu ook op de Mopa kan.
Best fijn, het schijnt dieper door te werken, maar ik vind het gewoon een heel fijn ding om mee te werken, al is er met de biowave zoals ik hem had ook niks mis.
Ik kan er gewoon wat meer kanten mee op, zoals nu met blaasontsteking handmatig dingen instellen om dat aan te pakken, dat kon met die andere niet buiten mijn ampullen en chipjes om.
Dus alles heeft zijn plussen en minnen.
Ik ga even de voor en nadelen op een rijtje zetten, voor mensen die dit lezen en denken wat moet ik nu.
Plus van de biowave is het formaat, en het in delen kunnen aanschaffen, verder is het voor een leek heel simpel in gebruik wat ik een enorme plus vind.
Wil je later uitbreiden met ampullen of iets homeopathisch oid er op, heb je al gauw een mini profi bioresonantie apparaat qua functionaliteit.
De GB4000 M.O.P.A staat qua kracht en diepte van inwerking op plek twee in de wereld van de frequenties.
Sterk dus, maar het is wel aan de prijs, maar de opties zijn eindeloos met dit apparaat.
Hierbij moet je dus wel goed weten hoe het werkt, want het is heel anders als de biowave, minder gebruiksvriendelijk dus in feite. Hierbij werk ik dus ook met frequentielijsten om dingen op te zoeken en je zult alles zelf moeten bedenken verder. Hoe vaak iets te doen, intensiteit, instellingen, alles.
De biowave is klik chipje er in, run en stel het aantal volt in, heb je nog richtlijnen ook hoe vaak wat te gebruiken en adviezen van de fabrikant. Al is het altijd zelf ervaren wat het beste werkt.
Mensen die dit ook doen met zelf dingen uitzoeken qua frequenties via lijsten etc. hebben mij hier de weg in gewezen, dus die connecties zijn erg fijn.
Ander nadeel is dat er weinig mensen zijn met dit bewuste apparaat in nederland, dus engels kunnen is wel een pre gezien ook de handleiding en het apparaat engels is.
Conclusie: ik kraak het biowave verhaal alles behalve af, voor wat je betaald doet het super wat het moet doen en hij komt ver mee met het huidige apparaat. Hoe ver ik het op de spits kan drijven met beide ga ik niet uitzoeken maar ik was zeker nog niet klaar met de biowave, ik zat pas op D15 qua potentie en kon nog heeel ver door.
Denk je ik heb het geld, en ik wil alle opties hebben, en ik ga me er in vastbijten en bestuderen hoe alles werkt is het laatste een perfecte optie, zo niet is de biowave met wat ik heb ook mooi..
MMS gebruikers?
-
Re: MMS gebruikers?
Vandaag weinig raars, rustig dagje lekker want ik ben een beetje moe.
Niet vervelend moe, maar de sessie van gisteren heeft goed zijn werk gedaan, zonder rariteiten.
Werd wel vanmorgen wakker en toen had ik het koud, dus dekentje erbij gepakt.
Gisteravond had ik het erg warm dus met relatief weinig dekens gaan slapen.
Ik heb ook gewoon geslapen, echt heerlijk.
Gisteren dus groot onderhoud, vandaag even bij komen en morgen weer fris de nieuwe week in.
Morgen weer tijd voor aquafitness en yoga.
Niet vervelend moe, maar de sessie van gisteren heeft goed zijn werk gedaan, zonder rariteiten.

Werd wel vanmorgen wakker en toen had ik het koud, dus dekentje erbij gepakt.
Gisteravond had ik het erg warm dus met relatief weinig dekens gaan slapen.
Ik heb ook gewoon geslapen, echt heerlijk.
Gisteren dus groot onderhoud, vandaag even bij komen en morgen weer fris de nieuwe week in.
Morgen weer tijd voor aquafitness en yoga.

-
anoniem1992 schreef: Foetsie, wat doe jij qua detox? Ik doe dat elke dag, zeker ook lever.
Ik reageer hier maar even.
Tegenwoordig krijg ik Fyto Detoxica + 13 van Vita Fytea via mijn homeopaat. Sterk spul
Ik heb al online gekeken, maar kan het merk wel vinden alleen staat dit specifieke middel er nooit bij.
En zelf neem ik nog sarsaparilla er extra bij
Verder altijd de zeolite Hp elke 3e avond om alles goed af te voeren.
Omdat ik nu van de korrels af ben heb ik ook maar carduus marianus (mariadistel) van Heel erbij gehaald, het is geen detox maar hersteld de cellen van de lever en de nieren. en werkt beschermend.
----------------------------------------------
Ik vroeg me af wanneer je denkt te kunnen stoppen met mms?
-
Dat middel zegt mij inderdaad ook niks. Ik ga ook maar niet zoeken als jij het al niet kunt vinden.
Sarsaparilla en de Zeolite hp hoor ik inderdaad meer!
Mariadistel gebruik ik ook, dat zit in de Boldocynara van A vogel verwerkt.
Ik heb de zaden puur een tijd gevoerd aan mijn verzorgpaard, die had leverbot gehad, een parasiet die de lever aantast.
Wanneer ik kan stoppen met de MMS? Geen flauw idee.
Ik weet wel dat ik geen hoge dosis gebruik. Ik zit nu op 5 druppels per dag.
Soms vergeet ik het gewoon namelijk, stom I know.
Ik laat het ook maar zo, als ik weer twee weken vol gas geef verdraag ik het weer weken amper en gezien ik het zie als biofilm oplosser vind ik het toch wel belangrijk.
En verder heb ik ook wel zoiets van ik ben nu PAS een jaar aan het behandelen, het is nu zo dat ik het heel goed leefbaar vind, en weer mijn leven opbouw.
Ik ga gewoon door, en volgend jaar kijk ik weer verder wat ik gewonnen heb.
Voor de vakantie ging het allemaal minder hard, erg fors behandeld en daarna enorm vooruit geknald en dat zet nog steeds door. Dus zolang dat door zet wil ik het eigenlijk laten zoals het nu gaat.
Sarsaparilla en de Zeolite hp hoor ik inderdaad meer!
Mariadistel gebruik ik ook, dat zit in de Boldocynara van A vogel verwerkt.
Ik heb de zaden puur een tijd gevoerd aan mijn verzorgpaard, die had leverbot gehad, een parasiet die de lever aantast.
Wanneer ik kan stoppen met de MMS? Geen flauw idee.
Ik weet wel dat ik geen hoge dosis gebruik. Ik zit nu op 5 druppels per dag.
Soms vergeet ik het gewoon namelijk, stom I know.
Ik laat het ook maar zo, als ik weer twee weken vol gas geef verdraag ik het weer weken amper en gezien ik het zie als biofilm oplosser vind ik het toch wel belangrijk.
En verder heb ik ook wel zoiets van ik ben nu PAS een jaar aan het behandelen, het is nu zo dat ik het heel goed leefbaar vind, en weer mijn leven opbouw.
Ik ga gewoon door, en volgend jaar kijk ik weer verder wat ik gewonnen heb.
Voor de vakantie ging het allemaal minder hard, erg fors behandeld en daarna enorm vooruit geknald en dat zet nog steeds door. Dus zolang dat door zet wil ik het eigenlijk laten zoals het nu gaat.
-
anoniem1992 schreef:En verder heb ik ook wel zoiets van ik ben nu PAS een jaar aan het behandelen
Ja, dat is ook zo.
Zolang het nog werkt i.i.g.
Zelf heb ik ook de samento ongeveer 16 maanden gebruikt voordat ik er helemaal mee stopte.
Vanaf daar ben ik andere dingen gaan gebruiken.
Het is een lange weg, maar de aanhouder wint!!!!
-
De MMS werkt nog steeds echt prima inderdaad.
Het is ook maar net hoe mijn pet staat, soms heb ik maanden het idee gas te geven met behandelen en soms vind ik het wel even prima zoals het gaat.
Dat plaatje is exact hoe ik er over denk trouwens.
Niemand kan het voor mij doen, ik moet het doen en doorstaan.
Een ander kan imo niet oordelen over wat ik zou moeten doen.
Blijf ik nou hangen en schiet het niet op, mag je om de hoek komen en vragen wat ik nu weer doe en of ik wel weet dat het niet op schiet.. Maar zo gaat het goed..
En ik geniet zo enorm van wat ik weer kan, en ik voel dat het sporten op deze manier me enorm goed doet.
En dan is alle theorie over wel goed/niet goed allemaal niet belangrijk, als je maar binnen de lijntjes kleurt voor jou lichaam en conditie.
Stilstand is ook niet oke voor mezelf, vooruitgang is verbetering, het kan altijd beter!
Dus ja het zijn tig dingen in een jaar geweest voor de meesten, maar het resultaat mag er zijn.
En ik hoop dat mensen er dingen uit kunnen halen voor zichzelf, maar het hoeft niet.
Ik deel enkel mijn ervaring over mijn reis met Lyme, en ieder mag zijn ding denken en doen.
Zo lekker slapen.
Vanavond aquafitness gedaan en dat was flink buffelen, maar ik heb het prima doorstaan.
Ze is op bootcamp modus, tong hangt op je schoenen aan het eind van de les hihi.
Heb een verzoek ingediend voor een les op vrijdagavond, maandag en woensdag is het s'avonds en de rest allemaal erg vroeg. Rond 10 of 11 uur, nou dan ben ik nog niet in staat tot dat soort dingen.
Dan zit ik dus met een gat van donderdag tot zondag en dat vind ik jammer!
De yoga heb ik gemist, dus na de aquafitness zelf bij de fitness nog uitgebreid die oefeningen gedaan en was toch daar ook een uur mee zoet.
Blaasontsteking gaat de goede kant op, ik moet ongeveer twee keer per dag aan de mopa en dan hobbel ik zonder klachten de dag door. Dus de D-Mannose er in twee keer daags en genoeg drinken.
Het is ook maar net hoe mijn pet staat, soms heb ik maanden het idee gas te geven met behandelen en soms vind ik het wel even prima zoals het gaat.

Dat plaatje is exact hoe ik er over denk trouwens.
Niemand kan het voor mij doen, ik moet het doen en doorstaan.
Een ander kan imo niet oordelen over wat ik zou moeten doen.
Blijf ik nou hangen en schiet het niet op, mag je om de hoek komen en vragen wat ik nu weer doe en of ik wel weet dat het niet op schiet.. Maar zo gaat het goed..
En ik geniet zo enorm van wat ik weer kan, en ik voel dat het sporten op deze manier me enorm goed doet.
En dan is alle theorie over wel goed/niet goed allemaal niet belangrijk, als je maar binnen de lijntjes kleurt voor jou lichaam en conditie.
Stilstand is ook niet oke voor mezelf, vooruitgang is verbetering, het kan altijd beter!
Dus ja het zijn tig dingen in een jaar geweest voor de meesten, maar het resultaat mag er zijn.
En ik hoop dat mensen er dingen uit kunnen halen voor zichzelf, maar het hoeft niet.
Ik deel enkel mijn ervaring over mijn reis met Lyme, en ieder mag zijn ding denken en doen.
Zo lekker slapen.
Vanavond aquafitness gedaan en dat was flink buffelen, maar ik heb het prima doorstaan.
Ze is op bootcamp modus, tong hangt op je schoenen aan het eind van de les hihi.
Heb een verzoek ingediend voor een les op vrijdagavond, maandag en woensdag is het s'avonds en de rest allemaal erg vroeg. Rond 10 of 11 uur, nou dan ben ik nog niet in staat tot dat soort dingen.
Dan zit ik dus met een gat van donderdag tot zondag en dat vind ik jammer!
De yoga heb ik gemist, dus na de aquafitness zelf bij de fitness nog uitgebreid die oefeningen gedaan en was toch daar ook een uur mee zoet.
Blaasontsteking gaat de goede kant op, ik moet ongeveer twee keer per dag aan de mopa en dan hobbel ik zonder klachten de dag door. Dus de D-Mannose er in twee keer daags en genoeg drinken.
-
Nou vandaag een hoop duidelijkheid gekregen na wat brainstormen en verandering qua symptomen.
Vanmorgen had ik verwacht dat mijn blaas nu toch wel in combinatie met de D-mannose echt vooruit zou moeten gaan, in plaats van symptoomvrij met de mopa.
Anders heb ik tot nu toe gewoon niet de juiste snaar geraakt zo simpel is dat.
Maar wat was het geval, ik werd wakker met een verkoudheid en een dichte neus.
Toen ging er ergens een belletje rinkelen, D-mannose werkt enkel op E-coli, niet op alle andere veroorzakers van blaasontsteking.
Nu is verkoudheid geen bacterie, dus ging de verdenking uit naar een virus.
Vervolgens de ziekteverwekkers van blaasontsteking opgezocht, dat kan dus mede Herpes simplex zijn.
Het lijstje symptomen was inclusief mijn verkoudheid gelijk, hoofdpijn, last van mijn blaas en spierpijn.
Toen besloten de frequenties te veranderen, en het hele lijstje van de 5 ziekteverwekkers mee te nemen in een kanaal op de mopa. Herpes klonk logisch in dit geval maar to be shure.
Dat gedaan en ik heb nu sinds 5 uur eigenlijk geen terugval meer gehad met mijn blaas, en er kwam vanavond een koortslip opzetten!
Dus het mysterie is nu echt eruit, ik had zoiets van vandaag geen vooruitgang dan moet het iets anders zijn. D-mannose zou nl E-coli nu echt wel weg moeten hebben.
Omdat ik geen antibiotica wil slikken nu en omdat de klachten gewoon elke keer weg gingen met de Mopa ook besloten dat dus ook niet te doen. Bij hetzelfde vandaag dus uitzoeken wat mogelijke veroorzakers zijn, en dan die frequenties inzetten.
De betreffende frequenties die ik gebruikte waren voor blaasontsteking, niet voor Herpes simplex.
De klachten onderdrukte het dus perfect maar de oorzaak nam het niet weg, dus kwam het terug.
Ik ga ook aan de slag met oregano olie, daar ben ik al eens mee bezig geweest en toen mega aan het spoken geweest, dus het sloeg toen flink aan.
Dus to be shure gooi ik dat er ook tegen aan, zo nog even het kanaal doen voor de blaasontsteking/herpes en die dan lekker slapen.
Vanmorgen had ik verwacht dat mijn blaas nu toch wel in combinatie met de D-mannose echt vooruit zou moeten gaan, in plaats van symptoomvrij met de mopa.
Anders heb ik tot nu toe gewoon niet de juiste snaar geraakt zo simpel is dat.
Maar wat was het geval, ik werd wakker met een verkoudheid en een dichte neus.
Toen ging er ergens een belletje rinkelen, D-mannose werkt enkel op E-coli, niet op alle andere veroorzakers van blaasontsteking.
Nu is verkoudheid geen bacterie, dus ging de verdenking uit naar een virus.
Vervolgens de ziekteverwekkers van blaasontsteking opgezocht, dat kan dus mede Herpes simplex zijn.
Het lijstje symptomen was inclusief mijn verkoudheid gelijk, hoofdpijn, last van mijn blaas en spierpijn.
Toen besloten de frequenties te veranderen, en het hele lijstje van de 5 ziekteverwekkers mee te nemen in een kanaal op de mopa. Herpes klonk logisch in dit geval maar to be shure.
Dat gedaan en ik heb nu sinds 5 uur eigenlijk geen terugval meer gehad met mijn blaas, en er kwam vanavond een koortslip opzetten!
Dus het mysterie is nu echt eruit, ik had zoiets van vandaag geen vooruitgang dan moet het iets anders zijn. D-mannose zou nl E-coli nu echt wel weg moeten hebben.
Omdat ik geen antibiotica wil slikken nu en omdat de klachten gewoon elke keer weg gingen met de Mopa ook besloten dat dus ook niet te doen. Bij hetzelfde vandaag dus uitzoeken wat mogelijke veroorzakers zijn, en dan die frequenties inzetten.
De betreffende frequenties die ik gebruikte waren voor blaasontsteking, niet voor Herpes simplex.
De klachten onderdrukte het dus perfect maar de oorzaak nam het niet weg, dus kwam het terug.
Ik ga ook aan de slag met oregano olie, daar ben ik al eens mee bezig geweest en toen mega aan het spoken geweest, dus het sloeg toen flink aan.
Dus to be shure gooi ik dat er ook tegen aan, zo nog even het kanaal doen voor de blaasontsteking/herpes en die dan lekker slapen.

-
Nou vandaag klachtenvrij en veeeel fitter als gisteren.
Lang op pad geweest en ik ga zo weg richting de sportschool voor de aquafitness, en daarna ga ik zelf in de zaal nog mijn yoga oefeningen doen denk ik.
Als probeersel met de APS aan de gang met twee mensen, twee bekenden die ergens mee lopen op de hoop dat het weg wil. Ik ga het hier niet plaatsen de resultaten, maar mensen met interesse mogen pb'en voor de resultaten. Ben overigens geen peut, en ga dat ook niet worden dus geen commercieel iets, gewoon ervaringen van vrienden met APS. Er is redelijk recent een discussie over geweest op het forum, dus mensen die het resultaat willen weten stuur gerust een mail of pb..
Het eerste geval is over de 80, vaatonsteking in haar voet al 6 weken en mag ivm haar kwaaltjes geen medicijnen gebruiken hiervoor. En gezien ze ook al een heup heeft die niet goed gelijmd is loopt ze hierdoor wel erg slecht, dus hopelijk helpt het haar, eerste indruk was in ieder geval erg goed.
Geval twee heeft hielspoor wat niet weg wil, en wil de APS graag proberen.
Plaats het bewust hier, omdat ik weet dat er in ieder geval een persoon is die interesse had, en die weet dit topic waarschijnlijk wel te vinden.
Edit 23:51
Aquafitness ging super vanavond, kon alles eigenlijk probleemloos mee doen.
Was flink aanpoten maar wat een fijn gevoel dat alles zo gelukt is!
Na afloop nog yoga gedaan voor mezelf in de zaal, en daarbij kwam mijn rug lekker los met gekraak erbij.
Zal morgen wel even zeer doen en beurs zijn, maar alles beter als manipuleren, dat doet nog veel langer zeer bij mij. Alles om maar weer vooruit te komen, oefeningen gingen wel vrij soepel voor mijn doen.
Mopa staat nu nog even aan voor Borrelia, Bartonella, Pfeiffer en Rickettsia.
Vanmiddag Herpes gedaan en klachtenvrij met mijn blaas vandaag. Zo lekker slapen en morgen een nieuwe dag.
Lang op pad geweest en ik ga zo weg richting de sportschool voor de aquafitness, en daarna ga ik zelf in de zaal nog mijn yoga oefeningen doen denk ik.

Als probeersel met de APS aan de gang met twee mensen, twee bekenden die ergens mee lopen op de hoop dat het weg wil. Ik ga het hier niet plaatsen de resultaten, maar mensen met interesse mogen pb'en voor de resultaten. Ben overigens geen peut, en ga dat ook niet worden dus geen commercieel iets, gewoon ervaringen van vrienden met APS. Er is redelijk recent een discussie over geweest op het forum, dus mensen die het resultaat willen weten stuur gerust een mail of pb..
Het eerste geval is over de 80, vaatonsteking in haar voet al 6 weken en mag ivm haar kwaaltjes geen medicijnen gebruiken hiervoor. En gezien ze ook al een heup heeft die niet goed gelijmd is loopt ze hierdoor wel erg slecht, dus hopelijk helpt het haar, eerste indruk was in ieder geval erg goed.
Plaats het bewust hier, omdat ik weet dat er in ieder geval een persoon is die interesse had, en die weet dit topic waarschijnlijk wel te vinden.
Edit 23:51
Aquafitness ging super vanavond, kon alles eigenlijk probleemloos mee doen.
Was flink aanpoten maar wat een fijn gevoel dat alles zo gelukt is!
Na afloop nog yoga gedaan voor mezelf in de zaal, en daarbij kwam mijn rug lekker los met gekraak erbij.
Zal morgen wel even zeer doen en beurs zijn, maar alles beter als manipuleren, dat doet nog veel langer zeer bij mij. Alles om maar weer vooruit te komen, oefeningen gingen wel vrij soepel voor mijn doen.
Mopa staat nu nog even aan voor Borrelia, Bartonella, Pfeiffer en Rickettsia.
Vanmiddag Herpes gedaan en klachtenvrij met mijn blaas vandaag. Zo lekker slapen en morgen een nieuwe dag.
-
Vandaag best heel moe en mijn rug voelt nogal beurs zoals verwacht.
Verder voel ik me goed dus zeer tevreden, hard werken om weer beter te worden!
Ook prima geslapen weer, zo fijn is dat!
Verder voel ik me goed dus zeer tevreden, hard werken om weer beter te worden!
Ook prima geslapen weer, zo fijn is dat!
-
Hallo Anoniem,
Ik ken mensen met hielspoor die van alles hebben geprobeerd en misschien is APS voor hen ook wel een optie? Hier zeker interesse voor de resultaten en ik zal je pb'en.anoniem1992 schreef:Als probeersel met de APS aan de gang met twee mensen, twee bekenden die ergens mee lopen op de hoop dat het weg wil. Ik ga het hier niet plaatsen de resultaten, maar mensen met interesse mogen pb'en voor de resultaten. Ben overigens geen peut, en ga dat ook niet worden dus geen commercieel iets, gewoon ervaringen van vrienden met APS. Er is redelijk recent een discussie over geweest op het forum, dus mensen die het resultaat willen weten stuur gerust een mail of pb..