Vandaag had ik eigenlijk een terugslag verwacht maar die is eigenlijk niet gekomen en was op tijd wakker.
Eerst op pad geweest en daarna kwam een lymepatient langs voor een sessie aan de Mopa.
Inmiddels is er een eigen apparaat voor haar onderweg maar dat duurt even voor die er is..
Daarna was ik nog steeds nogal euh stuiterig en was het tijd voor de aquafitness.
Vanavond voor het eerst met drijvers aan mijn enkels, en weer gewoon dumbells voor mijn handen.
Knap lastig en zwaar toch wel, je komt amper vooruit met dingen als zwemmen, en als je met lopen teveel voorover buigt floepten mijn voeten omhoog en daar drijf je dan.

Een beetje dit effect krijg je dan:
http://nl.images.search.yahoo.com/image ... hspart=avg
Na drie kwartier van de les die een uur duurt was mijn rug er ineens helemaal klaar mee net als mijn rechterknie en toen ben ik er mee gestopt en ben ik gaan stretchen dmv de yoga oefeningen.
Anders moet ik het morgen ernstig bezuren ben ik bang, als dat nu niet al zo is want echt fijn voelt het niet.
De instructrice had al niet eens verwacht dat ik er aan zou beginnen aan die drijvers aan mijn voeten eigenlijk, en was verbaasd dat ik het nog zo lang volgehouden heb.
Nouja ik ga vooruit dus, en ik ga er nog wel mee oefenen buiten de lessen om denk ik als ik bij het materiaal mag van de receptioniste.
Morgen even kijken wat de dag brengt qua pijn, maar als het mee zit wil ik wel wat ondernemen.
In ieder geval zwemmen of wie weet ga ik wel naar de paarden.