MMS gebruikers?

Vragen, informatie en discussie over onconventionele diagnose- en behandelmethoden, en onconventionele opvattingen.
anoniem1992

Re: MMS gebruikers?

Berichtdoor anoniem1992 » Wo 22 Okt 2014 23:22

Dankje Foetsie! :)

Vandaag had ik eigenlijk een terugslag verwacht maar die is eigenlijk niet gekomen en was op tijd wakker.
Eerst op pad geweest en daarna kwam een lymepatient langs voor een sessie aan de Mopa.
Inmiddels is er een eigen apparaat voor haar onderweg maar dat duurt even voor die er is..
Daarna was ik nog steeds nogal euh stuiterig en was het tijd voor de aquafitness.
Vanavond voor het eerst met drijvers aan mijn enkels, en weer gewoon dumbells voor mijn handen.
Knap lastig en zwaar toch wel, je komt amper vooruit met dingen als zwemmen, en als je met lopen teveel voorover buigt floepten mijn voeten omhoog en daar drijf je dan. :lol:

Een beetje dit effect krijg je dan:
http://nl.images.search.yahoo.com/image ... hspart=avg

Na drie kwartier van de les die een uur duurt was mijn rug er ineens helemaal klaar mee net als mijn rechterknie en toen ben ik er mee gestopt en ben ik gaan stretchen dmv de yoga oefeningen.
Anders moet ik het morgen ernstig bezuren ben ik bang, als dat nu niet al zo is want echt fijn voelt het niet.
De instructrice had al niet eens verwacht dat ik er aan zou beginnen aan die drijvers aan mijn voeten eigenlijk, en was verbaasd dat ik het nog zo lang volgehouden heb.
Nouja ik ga vooruit dus, en ik ga er nog wel mee oefenen buiten de lessen om denk ik als ik bij het materiaal mag van de receptioniste.

Morgen even kijken wat de dag brengt qua pijn, maar als het mee zit wil ik wel wat ondernemen.
In ieder geval zwemmen of wie weet ga ik wel naar de paarden.

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Do 23 Okt 2014 23:28

Vandaag rustig aan gedaan eigenlijk, merkte toch dat ik wel heel veel gedaan heb met sporten.
Flink pijn ook, zal wel een mix zijn van het herxen en het sporten denk ik zo.
Gisteravond een groot rondje gedaan inclusief herpes algemeen, nu vanavond weer Bartonella, Borrelia, maar ook candida/aspergillus.
Van die laatste krijg ik echt vervelende hoofdpijn, dat is er een die ik ook heel erg weinig doe en met de biowave niet kon doen, dus die gaat vaker ingezet worden..
Alle beetjes bij elkaar zeg maar, als candida en herpes allebei een beetje wegsnoepen qua energie is het bij elkaar toch weer een hoop.
Maar dat weet ik pas als ik een tijdje verder ben, maar het gaat om het principe.. :mrgreen:
Vandaag wel ampullen gedaan voor Rickettsia en EBV, Rickettsia staat er in de lijst niet bij welke variant het nou om gaat dus ik ga het maar niet gokken om geen ampullen te doen.

De MMS heb ik afgelopen drie dagen ook weer braaf genomen trouwens, niet een dag vergeten.
Nu volhouden zo. Ik doe elke dag 4 druppels nu, vandaag dan 6 gedaan.

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Vr 24 Okt 2014 19:54

Vandaag bij paardlief geweest daar gerommeld en nu moe..
Gisteren en eergisteren veel met Mopa gedaan en de ampullen dus nu even niks.
Zou het liefst nog even gaan zwemmen maar laat ik nou niet de boel op de spits drijven is het gevoel nu.
Nu wel lekker weekend, zit nu aan mopa en rustig aan.

Vandaag trouwens het ondanks het slechte weer niet koud gehad, dat is wel een vooruitgang tegen over afgelopen jaar! Ik zat altijd als de rest op het strand in badkleding zat nog in een trui ofzo.. :?

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Zo 26 Okt 2014 0:03

Afgelopen maandag mijn theorie gehaald en met slecht bed + stress helaas nu nog steeds erg last van mijn nek.
Ik heb echt behoorlijke bulten in mijn spieren zitten bij mijn nek..
Vanavond geprobeerd die eruit te laten masseren door moeders en dan hopen dat het minder wordt.
Nu is het elke dag wel dat het redelijk los komt maar het begint elke keer opnieuw en dan ben ik weer bont en blauw.
Vanmiddag knalde er ineens iets op zijn plek in mijn nek, dat was echt zo hard dat mijn moeder die naast me op de bank zat er van schrok! Zag ook scheel van de hoofdpijn half uur voor het gebeurde en daarna was ik er af, maar ik zag het niet echt aankomen zeg maar. :mrgreen:

Vandaag rustig aan en niks doen met Mopa, even bijtanken want ik was best moe van afgelopen week merkte ik.
Dat heb ik vaak afgelopen weken, ik doe nu veel doordeweeks, en dan trek ik dat prima maar op zaterdag moet ik toch echt even bijtanken! Voel me overigens prima, maar even een luie dag maak ik er van dan.

Nu lekker slapen en morgen weer een nieuwe dag.

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Ma 27 Okt 2014 1:14

Vandaag nog steeds moe, ook last van mijn oren dus ik heb echt even teveel gedaan deze week..
Leek allemaal zo simpel te gaan, maandag examen, dinsdag naar de paarden om stoom af te blazen en woensdag aquafitness die ik te hoog heb ingezet helaas.
Plus de bioresonantie erbij was het duidelijk even teveel, ook nog een en ander verandert wat ik niet snel verwacht had dus het was even rommelig.
Het gas geven met Mopa was ook niet handig achteraf, maar dat achteraf geklets.
Nu vandaag rustig aan gedaan en bewust ook mijn rust op gezocht op mijn bed tussendoor een paar uur.
Niet geslapen maar wel rust genomen, en Mopa aan gehad voor mijn bijnieren een keer 20 minuten en een keer 50 minuten, twee verschillende frequenties en de APS twee keer.
Verder weer even mijn oude regime, niks geen gas en rust in de tent, gas geven werkt gewoon niet voor mij punt uit. Ik ga meteen slecht slapen en ik word weer een nachtbraker..
Binnen nu en twee maanden zal je wel weer hetzelfde lezen over teveel gedaan, maarja iets met een ezel en een steen zullen we maar zeggen. Die paar dagen gas is weer in de pocket..

Nu hopen dat ik er morgen weer ben, morgen in principe aquafitness maar dat moet ik dus even minderen en als het weer met die schuimdingen aan mijn enkels is doe ik dat in ieder geval niet of veel minder lang deze keer. Heb er wel onwijs veel zin, ik vind het erg leuk om te doen. :mrgreen:

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Ma 27 Okt 2014 23:33

Nav de melding over het sluiten, mensen die graag contact willen houden mogen mailen.
Dan verwijs ik jullie naar een andere plek door.
Hoeft niet, mag.

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Di 28 Okt 2014 21:09

Mijn verhaal gaat verder op http://www.lymeforum.nl/forum/ onder dezelfde gebruikersnaam.
Het topic zal te vinden zijn onder Onconventioneel net als hier, mocht de admin daar het anders willen onder Persoonlijke verhalen.

Terug naar “Onconventioneel”