Ik heb een @mail ontvangen met het onderwerp OOK EEN DOCHTER MET LYME 11-10-2013 13.26u helaas klopt het @mail adres niet en kan ik de vraag niet beantwoorden.
Hoe kan ik dit oplossen?
Angel.
@adres is onjuist
-
- Beheerder
Re: @adres is onjuist
Je kan als alternatief ook een PB (privébericht) aan de persoon sturen.
Vraag dan tevens of de persoon zijn/haar e-mailadres van het account wil updaten.
Vraag dan tevens of de persoon zijn/haar e-mailadres van het account wil updaten.
-
De persoon heeft op mijn persoonlijk verhaal gereageerd dmv een @mail, ik kan helaas geen pb sturen.
-
- Beheerder
Angel239 schreef:De persoon heeft op mijn persoonlijk verhaal gereageerd dmv een @mail, ik kan helaas geen pb sturen.
Je kan een PB sturen naar elk forumlid, tenzij een forumlid het heeft uitgeschakeld.
-
Kon ook geen pb sturen, omdat ik enkel een ongeldig @mail adres had. Met de naam die de persoon als afzender gebruikte, heb ik op de ledenlijst gezocht. Heb hem/haar gevonden. Dus toch gelukt.
Toch bedankt,
Angel.
Toch bedankt,
Angel.
-
- Beheerder
Angel239 schreef:Kon ook geen pb sturen, omdat ik enkel een ongeldig @mail adres had. Met de naam die de persoon als afzender gebruikte, heb ik op de ledenlijst gezocht. Heb hem/haar gevonden. Dus toch gelukt.
In een e-mail die je via dit forum ontvangt van een andere forumgebruiker staat altijd vermeld welke gebruiker het bericht naar je heeft gestuurd.