geen melding van pb-tjes
-
geen melding van pb-tjes
Admin, ik heb u enige dagen geleden een pb-tje gestuurd over het feit dat ik geen melding meer krijg van pb-tjes of nieuwe berichten die op het forum worden geplaatst sinds ik mijn e-mail adres en wachtwoord heb gewijzigd. Ik heb verder niets aan mijn instellingen veranderd. Bovendien heb ik moeite met inloggen; ik moet altijd twee pogingen doen wil dat lukken. Tot op heden heb ik geen antwoord ontvangen. Is mijn pb-tje wel aangekomen?
-
- Beheerder
Re: geen melding van pb-tjes
Tulipano schreef:Admin, ik heb u enige dagen geleden een pb-tje gestuurd over het feit dat ik geen melding meer krijg van pb-tjes of nieuwe berichten die op het forum worden geplaatst sinds ik mijn e-mail adres en wachtwoord heb gewijzigd. Ik heb verder niets aan mijn instellingen veranderd. Bovendien heb ik moeite met inloggen; ik moet altijd twee pogingen doen wil dat lukken. Tot op heden heb ik geen antwoord ontvangen. Is mijn pb-tje wel aangekomen?
Ik heb geen PB van u ontvangen in de afgelopen dagen.
Als u zeker weet dat het e-mailadres klopt: mogelijk belanden berichten in de spambox.
Inlogproblemen worden mogelijk opgelost door alle forumcookies te verwijderen. Zie link onderaan de pagina om alle forumcookies te verwijderen.
-
Re: geen melding van pb-tjes
Bedankt admin. Als ik het me goed herinner dan heb ik het pb-tje gericht aan Admin (dus met een hoofdletter). Wat vreemd is, is dat ik de eerste dagen na het wijzigen van mijn mailadres en wachtwoord wel gewoon meldingen in mijn mailbox vond.
Kan een update van een antivirusprogramma misschien de oorzaak zijn dat ik ze nu niet meer binnenkrijg?
Zal in elk geval de forumcookies verwijderen.
Kan een update van een antivirusprogramma misschien de oorzaak zijn dat ik ze nu niet meer binnenkrijg?
Zal in elk geval de forumcookies verwijderen.