Typo foutje in 'Forumregels'

Voor alle problemen, vragen, opmerkingen en tips aangaande (de werking van) de website en het forum van LymeNet.
WouterB

Typo foutje in 'Forumregels'

Berichtdoor WouterB » Vr 20 Dec 2013 16:02

Bij nadere besturing van de forumregels (hetgeen kennelijk weinig voorkomt), viel mij het volgende op:

In een tekst staat: "Onder onconventionele methoden valt o.a. bioresonantie, zout-vitamine C protocol, colloïdaal zilver en MMS; alsmede combinaties van conventionele en conventionele methoden."

Ik denk dat er in het slot bedoeld werd: 'alsmede combinaties van conventionele en onconventionele methoden'.

Daarnaast zou ik graag een duiding willen waarbij 'conventionele methoden met serieuze complementaire ondersteuning' een heldere plek krijgt.

Groetjes, Wouter

admin
Beheerder

Re: Typo foutje in 'Forumregels'

Berichtdoor admin » Vr 20 Dec 2013 17:56

WouterB schreef:Bij nadere besturing van de forumregels (hetgeen kennelijk weinig voorkomt), viel mij het volgende op:

In een tekst staat: "Onder onconventionele methoden valt o.a. bioresonantie, zout-vitamine C protocol, colloïdaal zilver en MMS; alsmede combinaties van conventionele en conventionele methoden."

Ik denk dat er in het slot bedoeld werd: 'alsmede combinaties van conventionele en onconventionele methoden'.

Bedankt, dat is inderdaad wat er zou moeten staan. Ik heb het zojuist gecorrigeerd.

WouterB schreef:Daarnaast zou ik graag een duiding willen waarbij 'conventionele methoden met serieuze complementaire ondersteuning' een heldere plek krijgt.

Ik denk dat dit lastig is, aangezien er waarschijnlijk veel verschil van mening is over wat "serieuze complementaire ondersteuning" inhoudt. Het onderscheid tussen conventionele en onconventionele methoden is makkelijker aan te geven. Je kan bijv. stellen dat alles wat in de Richtlijn Lymeziekte (Juli 2013, Richtlijnconsortium Nederland, CBO) staat, conventionele methoden zijn, en alles wat daar buiten valt, onconventionele methoden zijn. Maar er is altijd wel een grijs gebied bij zo'n scheiding.

WouterB

Berichtdoor WouterB » Vr 20 Dec 2013 19:13

Dank voor je toelichting, wel wrang dat het CBO weer de basis is. 8)

Het valt me de laatste tijd op dat er door de tijd draden 'gekaapt' zijn, ik gaf dat al aan in een posting. Hoe daar mee te handelen?

En Gersontherapie lijkt me ook niet conventioneel, maar staat toch onder "Algemeen":

viewtopic.php?f=2&t=8105

Groetjes, Wouter

admin
Beheerder

Berichtdoor admin » Ma 23 Dec 2013 22:04

WouterB schreef:Dank voor je toelichting, wel wrang dat het CBO weer de basis is. 8)

Kan je vinden, maar het is de richtlijn met de meeste autoriteit en gebaseerd op conventionele methoden.

WouterB schreef:Het valt me de laatste tijd op dat er door de tijd draden 'gekaapt' zijn, ik gaf dat al aan in een posting. Hoe daar mee te handelen?

En Gersontherapie lijkt me ook niet conventioneel, maar staat toch onder "Algemeen"

Dergelijke zaken kunnen worden gemeld met de meld-knop in berichten.

WouterB

Berichtdoor WouterB » Di 24 Dec 2013 20:36

admin schreef:Kan je vinden, maar het is de richtlijn met de meeste autoriteit en gebaseerd op conventionele methoden.

Oké, dat is jammer maar wel duidelijk!

admin schreef:Dergelijke zaken kunnen worden gemeld met de meld-knop in berichten.

Ook duidelijk!

Ga ik, waarschijnlijk tot hun persoonlijk ongenoegen van een aantal mensen die eerst een open podium voor 'onzin' meenden te hebben, invulling aan geven!

Met een nieuw forum krijg je helaas de niet ter zake van Lyme doende 'onzin' en de misbruik plegende kwakkers weg.

Groetjes, Wouter

Terug naar “Feedback”