CYBER STALKING

Hier kan met andere forumleden worden gesproken over vanalles wat met Lyme of Lymepatiënten te maken heeft en niet bij andere forums past. Spreek je uit, geef tips, vraag om advies of hulp, etc.
bamboe

Re: CYBER STALKING

Berichtdoor bamboe » Ma 23 Dec 2013 5:46

Ik vraag me af wat het nut is van het feit dat dit forum profielen die ingelogd zijn als ingelogd weergeeft.
Wat mij betreft is het volstrekt overbodig voor een forum als dit forum.
Die functie zou wat mij betreft standaard uit mogen staan.
Als het een chatforum was, dan had die functie nut.

eus

Berichtdoor eus » Ma 23 Dec 2013 10:53

Ach Wouter, ik krijg nu echt wel medelijden met je....

Ook hier in dit topic krijg je het wederom voor elkaar om alles rondom jou en jouw mening te doen draaien. Daarbij ga je Tulipano verwijten dat ze niet gereageerd heeft op een vraag van jouw. Dit is wederom "de pot verwijt de kethel" (zie ook topic viewtopic.php?f=3&t=7316&start=180 en viewtopic.php?f=4&t=4321).

Ik denk, dat jij beter een heel nieuw forum kunt starten, met je eigen categorieën, je eigen forumregels etc. Ben benieuwd hoe druk je het daar gaat krijgen!

Ik wens je heel veel succes!
De overwinning is
niet altijd voor de snelsten,
of de sterksten,
maar voor hen die volhouden

eus

Berichtdoor eus » Ma 23 Dec 2013 10:57

Beste ADMIN,

Persoonlijk denk ik, dat een ADMIN zo onzichtbaar mogelijk moet zijn. In die zin doe je het erg goed. :D

Pas op het moment dat personen niet meer voldoen aan de doelstelling van het forum en/of de forumregels is je zichtbaarheid noodzakelijk en eerlijk gezegd als ik zie hoe het hier de laatste maanden gaat op het forum, dan is je aanwezigheid momenteel zeer gewenst!

Misschien lost het zich vanzelf op, als WouterB zijn eigen forum gaat starten. :mrgreen:
Maar tot die tijd; join the club!!!
De overwinning is
niet altijd voor de snelsten,
of de sterksten,
maar voor hen die volhouden

Terug naar “Lyme Café”