Anti candida: Lufenuron

Vragen, informatie en discussie over onconventionele diagnose- en behandelmethoden, en onconventionele opvattingen.
Foetsie

Re: Anti candida: Lufenuron

Berichtdoor Foetsie » Vr 2 Mei 2014 20:00

savan schreef:Omdat de bestelling eerder niet lukte ben ik stout geweest en heb van baephar een pakje vlooien anti conceptie gehaald waar 409,8 mg lufeneron inzit en gister 1 tablet genomen,

Ha, ha ha, ik liep gisteren langs de dierenartsenpraktijk en wilde al bijna binnen lopen, je kunt het daar natuurlijk zo kopen, ik deed het niet omdat er inderdaad nog andere dingetjes inzitten, hoewel die dan ook wel weer geen kwaad kunnen, dacht ik dat ik misschien beter voor de 100% kon gaan.

Te gek voor woorden natuurlijk,
Ik wilde met pay pal gaan betalen, maar ook daar ging weer iets mis.

Nu ga ik jouw voorbeeld volgen.
Verder is dat spul veilig voor de organen.

:toost:

Oh, en Savan,
er zitten 3 tabletten in 1 verpakking.
Om de hoeveel tijd neem je ze in?

Foetsie

Berichtdoor Foetsie » Vr 2 Mei 2014 20:28

Het is trouwens wel een stuk duurder hoor bij de dieren arts
N.l. : 3 tabletten voor 15,60 euro

Dan is het miss. wel de moeite waard om het toch nog via die website te gaan bestellen.

savan

Berichtdoor savan » Vr 2 Mei 2014 20:50

@josie,

Ik heb het zo rond het middaguur ingenomen, met kattevoer innemen ha haa, straks nog blaffen en miauwen.

@elly w,

Ik heb alleen even geprobeerd dat van baephar om te kijken of het uberhaubt iets deed, de dosering is veel te laag natuurlijk want je hebt 9 gram nodig. En idd het is dan stervensduur. Want 1 pakje kost op zijn goedkoopst rond de 10 euro via internet heb ik gezien. En dan heb je in totaal per pakje zo rond de 1,5 gram dus dan heb je al 6 pakjes nodig. En dat van Beaphar zijn tabletten en op de site is het poeder. Volgens die site werkt poeder het beste alhoewel je de tabletten gemakkelijk fijn kan maken in een vijzel, dan heb je ook poeder. Je kan het beste wat roel heeft gedaan via de site van zijn link bestellen. Dat heb ik inmiddels ook gedaan ik heb net bericht gehad via de mail dat het al onderweg is.

Schimmels is denk ik wel een onderschat probleem wat betreft de klachten die het geeft.
Ik had na een maand ab kuur al een zwarte tong en later een witte tong (aspergilles? en candida)

Laat je even weten of het lukt foetsie anders bestel ik voor je.

Foetsie

Berichtdoor Foetsie » Do 8 Mei 2014 18:42

savan schreef:Schimmels is denk ik wel een onderschat probleem wat betreft de klachten die het geeft.
Ik had na een maand ab kuur al een zwarte tong

Die zwarte tong kreeg ik ook tijdens AB, gelukkig dat de dienstdoende het meteen herkende als aspergillus n.
Schimmels zijn niet cool
Terwijl ze enorme problemen met zich meebrengen, ik werd gewoon afgescheept met een niet werkend middel.
Terwijl als je lyme hebt dat dan je immuun systeem alles al bijna niet kan verwerken.
Bij veel lymepatienten komt ook mucor voor.
Mucor onbehandeld kan zelfs bij zieke mensen dodelijk zijn, lees je maar eens in hierover, het geeft n.l. als het onbehandeld blijft Zygomycose en dat is zeer ernstig te noemen.
Het middel hiertegen is amfotericine B
Werkt net zoals lufenuron, Het beschadigt de celwand van de schimmel, waardoor de schimmel afsterft. wordt alleen gewoon niet voorgeschreven (bij mij i.i.g. niet)
En wordt ook ingezet bij een candida overgroei, tenminste zo zou het horen te zijn.
Zie:
http://www.apotheek.nl/Medische_informa ... 98&rId=952

En:
http://www.medicinfo.nl/%7B9af3ed66-347 ... b94cf91%7D

Hier nog een link over mucor en aspergillus:
http://thunderhouse4-yuri.blogspot.nl/2 ... ecies.html

Verder kan ik lufenuron pas over 14 dagen bestellen i.v.m. de financien :x
Maar ja , tot die tijd gewoon cumanda e.d. blijven gebruiken... :lol:
Savan,
Als het dan nog niet lukt zal ik je een pb sturen

savan

Berichtdoor savan » Vr 9 Mei 2014 6:49

Een update,

Ik heb afgelopen woensdag lufeneron binnen gekregen, De week ervoor vrijdags besteld, best vlot.
Dezelfde dag 1/3 deel gebruikt met een vettige maaltijd.
S avonds kwam veel via de slijmvliezen naar buiten, de tweede dag ook weer 1/3 deel genomen, deze dag ook weer veel naar buiten via de slijmvliezen en een doffe hoofdpijn maar een veel beter gevoel. Veel pijn aan de gewrichten maar wel op zo n manier dat je merkt dat het afneemt. Veel fitter en minder algehele vermoeidheid. Ik kan merken dat het aanslaat. Ja ik ben positief, vandaag de derde portie en verder kijken.

savan

Berichtdoor savan » Vr 9 Mei 2014 7:20

ik vroeg mij af,

Chitine is gevonden in teken, borrelia kan chitine gebruiken voor eigen gewin in gastheer(teken)
zowel in speeksel als in darmen
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC95445/

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20102636

Chitine is het belangrijkste element in candida, zouden deze twee elkaar in stand kunnen houden in je lichaam en ervoor kunnen zorgen dat borrelia persisteert?

http://www.plosone.org/article/info:doi ... ne.0078376

Ik denk dat het belangrijk is dat lymepatiënten tijdens een kuur ab een chitine remmer krijgen.
Wat denken jullie?

Elly W

Berichtdoor Elly W » Vr 9 Mei 2014 11:25

Savan, ik vind het een mooie theorie van jou en het zou best eens kunnen kloppen!

Ik heb geen creditcard, is er een andere manier om de Lufenuron te bestellen?

Gr .Elly.

savan

Berichtdoor savan » Vr 9 Mei 2014 12:27

Volgens mij kan je dat via pay pal doen, dat schreef ze in een e-mail naar mij.
Volgens mij moet je even naar de site van pay pal gaan en dan aanklikken geld overmaken.
Je kan geld overmaken naar een e-mail adres met pay pal.
Je kan eerst ook even een mail sturen hoe het precies werkt, want je moet ook een verzendadres opgeven.
Ik heb het zelf met de creditcard gedaan maar kreeg een e-mail dat het ook via pay pal kon.

savan

Berichtdoor savan » Vr 9 Mei 2014 12:46

Als je het gebruikt moet je er rekening mee houden dat je die 3 gram verdeeld over 3 dagen en vanaf de eerste dag 14 dagen gaat tellen wat betreft de werking. Dus de eerste dag na inname telt al.
Als de werking op dag 14 nog niet optimaal is dat de klachten nog niet helemaal weg zijn, dan heb je nog 1 keer een vervolgkuur nodig( heb ik begrepen uit de link, dat klopt toch of heb ik het mis?)
Dan moet je met het bestellen voor de tweede keer met de levertijd rekening houden , dat is wel een beetje lastig want er zit een levertijd op van een week, dus zou je na 7 dagen eigenlijk al moeten beslissen of je een vervolgkuur nodig bent. Omdat de kuur dan aansluitend moet zijn.

En heb je na de tweede kuur nog problemen dan is het wat anders schrijft zij. Ik merk een duidelijk verschil. Ik heb die-off reacties.

Tulipano

Berichtdoor Tulipano » Vr 9 Mei 2014 13:14

Hoi Savan,
Bedankt voor je interessante Pubmed artikelen (misschien een idee om ze in 'wetenschap' te plaatsen??)
Heel goed mogelijk wat jij vermoedt

Ik denk dat het belangrijk is dat lymepatiënten tijdens een kuur ab een chitine remmer krijgen.
Wat denken jullie?

Op basis van de bevindingen uit deze studies zou ik zeggen; Heb je Lyme, waarom dan überhaupt geen chitine remmer proberen, los van het feit of je wel of niet aan de ab zit (of juist als je niet aan de ab zit)?

P.S. Savan, hoe werd dit middel naar NL gestuurd? Ik bestelde onlangs twee potjes olijfoliecreme in de VS en moest naast de verzendkosten aan de leverancier uiteindelijk ook 21 euro inklaringskosten en administratiekosten aan Post.NL betalen :evil:

Terug naar “Onconventioneel”