Dit wordt verzonden vanuit een depot in Europa, mijn vermoeden is Spanje dat kon ik aan de poststempel zien. Het pakketje wordt gewoon door de brievenbus geduwd zo plat is het. Dat is de reden dat de kosten laag zijn. Ik moest in totaal met verzendkosten 24,99 euro betalen.
En idd ik denk dat je het moet proberen zonder dat je ab gebruikt, dan haal je in elk geval de trigger voor candida weg.
Ik was met die theorie luidop aan het denken.
Anti candida: Lufenuron
-
Re: Anti candida: Lufenuron
Ja, het kan met paypal
Omdat het depot in europa zit, zal dit geen problemen gaan veroorzaken.
Ik had het bestel formulier ook al ingevuld, kon het dus niet doorvoeren, wel kreeg ik ook een mail met de vraag of er problemen waren opgetreden via de paypal betaling.
Dit was in mijn geval niet het probleem dus.
Ik vond het eerlijk gezegd prettig dat ik een uitgebreide info kreeg over wat de problemen m.n. voor amerikaanse burgers konden zijn wanneer er met paypal zou worden betaald
Voor europeanen geldt dit niet.
Goeie vraag
Heb ik ook wel al eens zitten denken....
Zou maar zo kunnen....
Ook die parasieten waar veel mensen last van hebben, volgens mij zijn dat weer de vriendjes van schimmels en gisten; ze komen niet voor niets veel in elkaars gezelschap voor.
De kunst is om ze allemaal te elimineren
Wat een vondst van Roel hè?
Omdat het depot in europa zit, zal dit geen problemen gaan veroorzaken.
Ik had het bestel formulier ook al ingevuld, kon het dus niet doorvoeren, wel kreeg ik ook een mail met de vraag of er problemen waren opgetreden via de paypal betaling.
Dit was in mijn geval niet het probleem dus.
Ik vond het eerlijk gezegd prettig dat ik een uitgebreide info kreeg over wat de problemen m.n. voor amerikaanse burgers konden zijn wanneer er met paypal zou worden betaald
Voor europeanen geldt dit niet.
savan schreef:Chitine is het belangrijkste element in candida, zouden deze twee elkaar in stand kunnen houden in je lichaam en ervoor kunnen zorgen dat borrelia persisteert?
Goeie vraag
Heb ik ook wel al eens zitten denken....
Zou maar zo kunnen....
Ook die parasieten waar veel mensen last van hebben, volgens mij zijn dat weer de vriendjes van schimmels en gisten; ze komen niet voor niets veel in elkaars gezelschap voor.
De kunst is om ze allemaal te elimineren

-
Ja inderdaad. Ik denk dat Roel inmiddels z'n eigen boek zou kunnen schrijven met behandelprotocollen waarin ook het onderwerp giemsa microscopie niet ontbreekt .

Mijn complementair arts heeft een ontlastingsonderzoek voor me aangevraagd voordat ik met de Lufenuron begon en een herhalingsonderzoek voor als ik de Lufenuron kuur heb afgerond. Het doel ervan is om te kijken tot in hoeverre het middel effectief is en het de schimmels heeft opgeruimd. Geweldig, de interactie met deze 'zogenaamde' Lymearts!
It is very important that the Lufenuron is taken with a full meal that contains oils or
fats. This is because Lufenuron is lipophilic (dissolves in fat) and is stored in the fat tissues,
where it is gradually released into your bloodstream.
Mocht iemand nog 'serveertips' hebben voor de lufeneron dan hou ik me aanbevolen. Ik zweer namelijk bij kokosolie maar dat mag er nou net niet voor worden gebruikt. 'stored in the fat tissues'; als dat dan maar goed gaat want ik heb helemaal geen 'fat tissues' meer

-
Dag allemaal,
Ik overweeg om dit middel te gaan proberen, kunnen jullie een up-date geven over wat het voor jullie doet?
Dank,
Merel
Ik overweeg om dit middel te gaan proberen, kunnen jullie een up-date geven over wat het voor jullie doet?
Dank,
Merel
-
Dag Merel,
Je wilde een update over wat dit middel met je doet.
Helaas kreeg ik vlak na inname naar alle waarschijnlijkheid te maken met een virus (?) want ik kreeg koorts, keelpijn en diarree. Daardoor werd het lastig om te begrijpen of het middel wel wat deed.
Maar na 2 weken sloeg de diarree om in een soort constipatie en trof ik tot m'n grote schrik op een ochtend een kluw gelatine achtige draden aan in mijn toiletpot. Geen idee wat het was maar vandaag zei mijn arts om eens te googelen op 'rope worm':
https://www.google.nl/search?q=rope+wor ... 32&bih=472
Of:
http://www.betterhealthguy.com/ropeworms
Kleine kans dat ik me vergis want hier leek het precies op! Dus dit middel pakt misschien niet alleen de candica in de darmen aan maar ook parasieten. Ik moet nu een tweede dosering gaan gebruiken. Ben dus heel benieuwd wat voor 'n buitenaardse wezens ik dit keer zal aantreffen.
Very scary
Je wilde een update over wat dit middel met je doet.
Helaas kreeg ik vlak na inname naar alle waarschijnlijkheid te maken met een virus (?) want ik kreeg koorts, keelpijn en diarree. Daardoor werd het lastig om te begrijpen of het middel wel wat deed.
Maar na 2 weken sloeg de diarree om in een soort constipatie en trof ik tot m'n grote schrik op een ochtend een kluw gelatine achtige draden aan in mijn toiletpot. Geen idee wat het was maar vandaag zei mijn arts om eens te googelen op 'rope worm':
https://www.google.nl/search?q=rope+wor ... 32&bih=472
Of:
http://www.betterhealthguy.com/ropeworms

Kleine kans dat ik me vergis want hier leek het precies op! Dus dit middel pakt misschien niet alleen de candica in de darmen aan maar ook parasieten. Ik moet nu een tweede dosering gaan gebruiken. Ben dus heel benieuwd wat voor 'n buitenaardse wezens ik dit keer zal aantreffen.
Very scary

-
hoi Tulipano: ik had hier een link geplaatst (die van betterhealthguy), maar die had jij dus ook al geplaatst.
Het artikel vond ik wel interessant omdat men nog twijfelt kennelijk of het wel echt ropeworms zijn of niet toch biofilm al dan niet vermengd met stukjes darmslijmvlies.
Ik wens je in elk geval een goede oogst
Het artikel vond ik wel interessant omdat men nog twijfelt kennelijk of het wel echt ropeworms zijn of niet toch biofilm al dan niet vermengd met stukjes darmslijmvlies.
Ik wens je in elk geval een goede oogst

Laatst gewijzigd door bamboe op Vr 11 Jul 2014 14:47, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Mooi,
Je kan het maar kwijt zijn! Een lintworm...
Sterkte en dank,
Merel
Je kan het maar kwijt zijn! Een lintworm...
Sterkte en dank,
Merel
-

Tulipano, welke dosering heb je gebruikt? 2 Weken achterelkaar?
Ik krijg al aardig wat los met lauricidin, fluconazol, glutamine, liposomale vitamine C en xylitol neussspray. Maar verlang ook wel naar het kwijtraken van zo'n groot iets... En misselijk ben ik toch al...
Waarom dacht je aan een virus, kan dat niet ook een reactie op de lufenuron zijn?
Josie
-
Is er iemand die mij wat lufenuron wil verkopen? Ik wil het wel proberen maar gezien ik nogal heftig kan reageren is 9 gram niet iets wat ik meteen wil bestellen. Ik ontvang graag een pb.
-
Hoi Josie,
Ik werk op een basisschool en er waren op dat moment meerdere kinderen/leerkrachten met griepachtige symptomen waaronder ook darmklachten. Dus was ik er vanuit gegaan dat het om een virus ging. Maar mijn arts merkte hetzelfde op als jij, dat het dus ook een reactie op de lufenuron kan zijn geweest. Ik hoop van niet, want daar zit je niet echt op te wachten als je het middel opnieuw moet gebruiken (de 2 weken diarree waren nog het ergst).
Over de dosering: Ik heb tot nu toe 9 gram geslikt volgens de voorschriften, verdeeld over 3 achtereenvolgende dagen, in voedsel met veel olijfolie, dus geen kokosolie. Maar misschien ben ik na die 3 dagen weer te snel kokosolie gaan invoeren en kreeg ik daarom diaree of was de dosering voor mij te heftig (ik weeg +/- 60 kg.)? Wat wel opmerkzaam is, is dat die 'draden' zo'n 14 dagen later mijn lichaam uitkwamen. Dus precies nadat het middel, volgens zeggen in het protocol, volledig in de bloedbaan zou zijn opgenomen.
Bedankt voor de namen van mogelijke alternatieve middelen Josie. Mocht de lufenuron toch te heftig zijn, dan kan ik altijd overwegen om er daar eens eentje van te proberen.
Hoi Bamboe,
Bedankt voor de tip Bamboe. Ik moet het artikel van Better Health nog goed doornemen maar biofilms, ja, why not! Misschien die nare FL1953 wel, of een combi van beiden. Eigenlijk had ik er een monster van moeten opsturen naar een lab. Maar ik was blij toen ik had doorgetrokken!
Waarom dacht je aan een virus, kan dat niet ook een reactie op de lufenuron zijn?
Ik werk op een basisschool en er waren op dat moment meerdere kinderen/leerkrachten met griepachtige symptomen waaronder ook darmklachten. Dus was ik er vanuit gegaan dat het om een virus ging. Maar mijn arts merkte hetzelfde op als jij, dat het dus ook een reactie op de lufenuron kan zijn geweest. Ik hoop van niet, want daar zit je niet echt op te wachten als je het middel opnieuw moet gebruiken (de 2 weken diarree waren nog het ergst).
Over de dosering: Ik heb tot nu toe 9 gram geslikt volgens de voorschriften, verdeeld over 3 achtereenvolgende dagen, in voedsel met veel olijfolie, dus geen kokosolie. Maar misschien ben ik na die 3 dagen weer te snel kokosolie gaan invoeren en kreeg ik daarom diaree of was de dosering voor mij te heftig (ik weeg +/- 60 kg.)? Wat wel opmerkzaam is, is dat die 'draden' zo'n 14 dagen later mijn lichaam uitkwamen. Dus precies nadat het middel, volgens zeggen in het protocol, volledig in de bloedbaan zou zijn opgenomen.
Bedankt voor de namen van mogelijke alternatieve middelen Josie. Mocht de lufenuron toch te heftig zijn, dan kan ik altijd overwegen om er daar eens eentje van te proberen.
Hoi Bamboe,
Bedankt voor de tip Bamboe. Ik moet het artikel van Better Health nog goed doornemen maar biofilms, ja, why not! Misschien die nare FL1953 wel, of een combi van beiden. Eigenlijk had ik er een monster van moeten opsturen naar een lab. Maar ik was blij toen ik had doorgetrokken!
Laatst gewijzigd door Tulipano op Vr 11 Jul 2014 15:26, 1 keer totaal gewijzigd.