CYBERPESTEN

Hier kan met andere forumleden worden gesproken over vanalles wat met Lyme of Lymepatiënten te maken heeft en niet bij andere forums past. Spreek je uit, geef tips, vraag om advies of hulp, etc.
eus

Re: CYBERPESTEN

Berichtdoor eus » Di 7 Jan 2014 10:19

Ik begrijp werkelijk niet, waarom WouterB zich op dit forum als moraalridder presenteert. Volgens mij is er ook nog zoiets als vrijheid van meningsuiting.

Net zo goed als ik de meeste van zijn postings niet eens meer lees, kan hij er natuurlijk ook voor kiezen om het off-topic cafe te mijden. Het lijkt me dat dat de sfeer op het forum ten goede zal komen!
De overwinning is
niet altijd voor de snelsten,
of de sterksten,
maar voor hen die volhouden

RuudN

Berichtdoor RuudN » Di 7 Jan 2014 12:02

Sluit ik me geheel bij aan, ik begin je steeds aangaande confrontaties met iedereen en je ontzettend onnozel gedoe echt moe te worden!! En dat heeft niks met de inhoud van jouw of andermans standpunten te maken, maar enkel en alleen de manier waarop walg ik van.

Je mag best je mening geven, maar hou eens op met dat irritant gedoe steeds!

savan

Berichtdoor savan » Di 7 Jan 2014 15:50

@ wouter ,

Lees wat je wilt lezen en anders laat je het terzijde liggen,

Moeilijk is het niet.

Foetsie

Berichtdoor Foetsie » Di 7 Jan 2014 18:22

Hoe kan dit?
Laatst gewijzigd door Foetsie op Di 7 Jan 2014 18:30, 1 keer totaal gewijzigd.

Foetsie

Berichtdoor Foetsie » Di 7 Jan 2014 18:30

Admin zegt:

Ik wil volledige uitleg hebben waarom je hier nu een topic plaatst over cyperpesten.

Vind dit ook een vreemde opmerking eigenlijk,
ik zit op wel meer forums maar dit heb ik nog nooit meegemaakt dat dit zomaar mag en kan.
Op het forum van Zembla was ook een keer iemand die alleen maar zat te treiteren, deze werd er gewoon afgehaald, de eigenaar van het forum van Zembla had i.i.g. het verantwoorlijkheidsgevoel voor zijn eigen forum om het peil hoog te houden.

admin
Beheerder

Berichtdoor admin » Di 7 Jan 2014 18:47

Foetsie schreef:Admin zegt:

Ik wil volledige uitleg hebben waarom je hier nu een topic plaatst over cyperpesten.

Vind dit ook een vreemde opmerking eigenlijk,
ik zit op wel meer forums maar dit heb ik nog nooit meegemaakt dat dit zomaar mag en kan.
Op het forum van Zembla was ook een keer iemand die alleen maar zat te treiteren, deze werd er gewoon afgehaald, de eigenaar van het forum van Zembla had i.i.g. het verantwoorlijkheidsgevoel voor zijn eigen forum om het peil hoog te houden.

Je moet je niet bemoeien met mijn beslissingen. Jouw morele opvattingen zijn de mijne niet.

Fijn bericht trouwens dat je hiervóór plaatste en weer snel hebt verwijderd. Dat overtreft toch wel zo'n beetje alles wat WouterB op dit forum heeft geschreven. En dat durft te klagen over WouterB...

Foetsie

Berichtdoor Foetsie » Di 7 Jan 2014 19:06

Ik had al sorry gezegd, en had er spijt van

admin
Beheerder

Berichtdoor admin » Di 7 Jan 2014 20:11

@Tulipano en anderen,

Ik heb WouterB via een PB verzocht in zijn reacties inhoudelijk te blijven.

Tulipano

Berichtdoor Tulipano » Di 7 Jan 2014 20:29

Bedankt Admin! Ik hoop dat WouterB dit nu eens echt in acht zal nemen en zich daarnaast ook eens wat transparanter en genuanceerder opstelt. Door al dit akelige gedoe lopen de emoties hier hoog op en kunnen er reacties in ons worden losgeweekt die vast en zeker niet zo zijn bedoeld maar waardoor we wel de zondebokken lijken!

Laten we van deze gelegenheid gebruik maken om elkaar alsnog een goed nieuwjaar te wensen waarin democratie en respect voor elkaars opinies centraal staan.
:toost: !

Terug naar “Lyme Café”