Voor de normale leden is het instellen van een troll als vijand (zie tabblad vrienden/vijanden in het gebruikerspaneel) dan een goede en snelle oplossing.
Dankjewel voor de tip!
Voor de normale leden is het instellen van een troll als vijand (zie tabblad vrienden/vijanden in het gebruikerspaneel) dan een goede en snelle oplossing.
eus schreef:Klopt mijn veronderstelling, dat het enige Lyme-forum waar nog gemodereerd wordt, het forum van de Stichting Tekenbeetziekten is of zijn er ook nog andere Lyme-fora met moderatie te vinden?
eus schreef:Klopt mijn veronderstelling, dat het enige Lyme-forum waar nog gemodereerd wordt, het forum van de Stichting Tekenbeetziekten is of zijn er ook nog andere Lyme-fora met moderatie te vinden?
WillemT schreef
Van mij mag het forum sluiten. Er verschijnen bijzonder weinig berichten die iets toevoegen dat van meer dan persoonlijke betekenis is.
RobertF schreef:Met dat laatste bedoel je natuurlijk jezelf. Logisch als je met een mond vol tanden staat.
Ik zou zeggen doeiiiiii niet meer terugkomen
admin schreef:Foetsie schreef:I pulled this off the LymeNet Europe board
Die Relative Risk is zeker net zo'n troll als die Willem T.
De hele dag alle berichten van iedereen zitten nakijken terwijl je zelf nieteens ziek bent.
Volgens mij ben je dan niet helemaal goed.
Of misschien worden ze er voor betaald?![]()
Als hobby zou ik dan iig toch iets anders verwachten, vooral van mensen die zichzelf zo intelligent vinden.
U krijgt een waarschuwing omdat u een ander forumlid een troll noemt en met insinuaties komt. Recentelijk bent u ook al gewaarschuwd. Bij een volgende waarschuwing krijgt u een ban.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten