Beste allemaal,
Ik ben sinds kort gestart met een nieuw soort protocol op natuurlijke wijze genaamd beyond Balance.
Graag zou ik ervaringen willen delen.
Heb hier op de site wel wat teruggevonden onder het kopje lyme cafe (waar het denk ik niet zo makkelijk terug te vinden is/ op de juiste plaats staat)
Hier in ieder geval de link voor geïnteresseerde
viewtopic.php?f=13&t=8355
Mijn ervaring tot op heden met dit protocol.
Ik ben vorige wk op advies van PvM gestart met het beyond balance protocol.
Wat ik weer ergens op internet heb gelezen (kan het niet zo gauw terugvinden) dat hij pas bij een lezing is geweest m.b.t. dit protocol.
Ik dien nu zelf eerst te beginnen met Cyflacalm II en Tox-ease GL druppels 3x 15 druppels en dan de MC BB1 erbij gaan nemen, daarna MC bar 1 en als dit allemaal goed gaat moet ik weer stoppen met MC BB1 en MC Bar 1 en dan komt daarvoor MC BAB 1 en MC BB1 ervoor in de plaats.
Daarnaast neem ik ook nog zilverwater.
Gr.
Nyx
Beyond Balance protocol
-
Re: Beyond Balance protocol
Hoi Nyx,
Ik moet hetzelfde slikken als jij alleen heb ik tox=ease capsules.
Weet jij waar MC BB=1 precies voor is?
Ik moet hetzelfde slikken als jij alleen heb ik tox=ease capsules.
Weet jij waar MC BB=1 precies voor is?
-
MC-BB-1 is een immuunsysteem onderbouwer
Dit is wat ik op internet heb kunnen vinden.
Heel veel succes en lees graag hoe je voortgang/ ervaring verloopt
Werking: remt ontstekingen, gaat leverbeschadigingen tegen, verdrijft parasieten, versterkt het immuunsysteem, stimuleert de groei van lymfocyten
MC-BB-1™ reguleert micro-organismen. Het bevat de bestanddelen Plantain Leaf en Black Walnut die binnen de traditionele geneeskunde ingezet worden tegen het verdrijven van parasieten uit het lichaam. Aanvullend onderzoek toont aan dat Plantain Leaf ontstekingen remt, leverbeschadiging tegengaat, het immuunsysteem versterkt en weefsels herstelt. Daarnaast stimuleert het de groei van lymfocyten, een type witte bloedcel dat van cruciaal belang is voor een goede werking van het immuunsysteem. Onderzoek toont verder aan dat Licorice, een ander bestanddeel van MC-BB1™, microbiële activiteiten ondersteunt en de groei van het extracellulaire milieu stimuleert. Licorice wordt veelvuldig gebruikt binnen de Europese geneeskunde en, sinds meerdere duizend jaren, binnen de holistische geneeskunde.
Om Herxheimer Reacties door een te snelle ontgifting te voorkomen, wordt aangeraden MC-BB-1™ te gebruiken in combinatie met de juiste TOX-EASE™ producten. Daarnaast kan het gebruik van MC-BB-1™ worden aangevuld met andere immuunsysteem onderbouwers.
Deze info en meer kan je vinden op de site www.invintro.com
Dit is wat ik op internet heb kunnen vinden.
Heel veel succes en lees graag hoe je voortgang/ ervaring verloopt
Werking: remt ontstekingen, gaat leverbeschadigingen tegen, verdrijft parasieten, versterkt het immuunsysteem, stimuleert de groei van lymfocyten
MC-BB-1™ reguleert micro-organismen. Het bevat de bestanddelen Plantain Leaf en Black Walnut die binnen de traditionele geneeskunde ingezet worden tegen het verdrijven van parasieten uit het lichaam. Aanvullend onderzoek toont aan dat Plantain Leaf ontstekingen remt, leverbeschadiging tegengaat, het immuunsysteem versterkt en weefsels herstelt. Daarnaast stimuleert het de groei van lymfocyten, een type witte bloedcel dat van cruciaal belang is voor een goede werking van het immuunsysteem. Onderzoek toont verder aan dat Licorice, een ander bestanddeel van MC-BB1™, microbiële activiteiten ondersteunt en de groei van het extracellulaire milieu stimuleert. Licorice wordt veelvuldig gebruikt binnen de Europese geneeskunde en, sinds meerdere duizend jaren, binnen de holistische geneeskunde.
Om Herxheimer Reacties door een te snelle ontgifting te voorkomen, wordt aangeraden MC-BB-1™ te gebruiken in combinatie met de juiste TOX-EASE™ producten. Daarnaast kan het gebruik van MC-BB-1™ worden aangevuld met andere immuunsysteem onderbouwers.
Deze info en meer kan je vinden op de site www.invintro.com
-
Bedankt Nyx.
-
Ziet er weer duur uit of heb ik het mis?
-
Goedkoop is het zeker niet.
Maar ja wat dan. Niets doen.
De reguliere AB die ik wel vergoed kreeg hielp niet.
Alles wat niet via de reguliere zorg gaat kost geld.
De wereld zit raar in elkaar.
Maar ja wat dan. Niets doen.
De reguliere AB die ik wel vergoed kreeg hielp niet.
Alles wat niet via de reguliere zorg gaat kost geld.
De wereld zit raar in elkaar.
-
Maar waar praat je over? Is er ergens een prijslijst van wat de producten kosten?
Niks doen is geen optie hoor, maar ik vind honderden euro's per maand zoals met Epinegar bijvoorbeeld echt te gek.
Ik gebruik MMS, kost 15 euro per setje en in 4.5 maand ben ik met het tweede setje bezig.
Daarbij bioresonantie, eigen materiaal, wat me nu 850 euro heeft gekost, maar dan kan ik echt alle kanten mee op kan en elke dag intensief zelf kan behandelen.
Dan heb ik dus een draagbaar apparaatje met alle toebehoren die ik nodig heb en nog software voor aanvullende zaken, echt best luxe geregeld.
Bioresonantie doe ik nu 7 maanden, laatste 4.5 veel intensiever maar daarvoor ook al.
Als je die 850 deelt door 7 zit je op 120 euro per maand, wat nu geen kosten meer zijn naast de MMS die ik sporadisch moet bestellen.
Niks doen is geen optie hoor, maar ik vind honderden euro's per maand zoals met Epinegar bijvoorbeeld echt te gek.
Ik gebruik MMS, kost 15 euro per setje en in 4.5 maand ben ik met het tweede setje bezig.
Daarbij bioresonantie, eigen materiaal, wat me nu 850 euro heeft gekost, maar dan kan ik echt alle kanten mee op kan en elke dag intensief zelf kan behandelen.
Dan heb ik dus een draagbaar apparaatje met alle toebehoren die ik nodig heb en nog software voor aanvullende zaken, echt best luxe geregeld.
Bioresonantie doe ik nu 7 maanden, laatste 4.5 veel intensiever maar daarvoor ook al.
Als je die 850 deelt door 7 zit je op 120 euro per maand, wat nu geen kosten meer zijn naast de MMS die ik sporadisch moet bestellen.
-
Denk dat dat elders op het forum was ofzo, maar ik begreep dat een flesje voor Bartonella dik 50 euro kost en alleen alles op recept verkrijgbaar?
Vind dat wel een heel heel groot nadeel, staat me niet zo aan al die artsen die bakken geld verdienen over de rug van patienten, maar dat ben ik dan weer.
Vind dat wel een heel heel groot nadeel, staat me niet zo aan al die artsen die bakken geld verdienen over de rug van patienten, maar dat ben ik dan weer.
-
Ik vind het ook wel duur hoor.
Heb ooit verschillende therapeuten in mijn omgeving gebeld voor behandeling.
De eerste vertelde me dat het eerste consult € 200,00 zou zijn en dan was ik nog nieteens behandeld.
De diagnose lyme was al gesteld door mijn huisarts, en daarvoor wilde ik graag een behandeling.
Nou, ja onmogelijk dus.
Ze vond het toch zó erg dat ze mij dan niet zou kunnen behandelen.
Ze zou me erover terug bellen, nooit meer iets van gehoord, waardeloos vond ik het.
Een consult bij een huisarts van ongeveer 20 minuten is 18 euro?
Dat was o.a. één van de redenen waarom ik zelf aan de slag ben gegaan.
Het cowden support programma staat gewoon online.
Vind de producten van cowden trouwens ook abnormaal duur.
Ik betaal voor samento 30 ml. b.v. bijna 40 euro.
maar heb elke maand 2 flesjes van 30 ml. nodig.
Ik koop het gewoon in een gezondheidswinkeltje.
Verder is het zo dat als je je in het reguliere laat behandelen, dat je dan ook elk jaar weer een paar honderd euro kwijt bent. (eigen bijdrage)
Heb ooit verschillende therapeuten in mijn omgeving gebeld voor behandeling.
De eerste vertelde me dat het eerste consult € 200,00 zou zijn en dan was ik nog nieteens behandeld.
De diagnose lyme was al gesteld door mijn huisarts, en daarvoor wilde ik graag een behandeling.
Nou, ja onmogelijk dus.
Ze vond het toch zó erg dat ze mij dan niet zou kunnen behandelen.
Ze zou me erover terug bellen, nooit meer iets van gehoord, waardeloos vond ik het.
Een consult bij een huisarts van ongeveer 20 minuten is 18 euro?
Dat was o.a. één van de redenen waarom ik zelf aan de slag ben gegaan.
Het cowden support programma staat gewoon online.
Vind de producten van cowden trouwens ook abnormaal duur.
Ik betaal voor samento 30 ml. b.v. bijna 40 euro.
maar heb elke maand 2 flesjes van 30 ml. nodig.
Ik koop het gewoon in een gezondheidswinkeltje.
Verder is het zo dat als je je in het reguliere laat behandelen, dat je dan ook elk jaar weer een paar honderd euro kwijt bent. (eigen bijdrage)
-
Samento kost bij Iherb maar 24,44, vind het wel vrij duur als ik 40 euro per flesje hoor?
Ik heb bij Iherb Burbur besteld als probeersel en dat was 15 euro, ik gebruik het alleen als ik echt ff turbo van mijn herx/jeuk af moet.
Verder ga ik mee met foetsie, er staat zo gruwelijk veel info op internet!
Ik kwam in Lymewereld terecht en vond een hoop protocollen en info.
Daar heb ik meerdere dingen van opgeschreven en stuk voor stuk uitgezocht.
Het achter bepaalde artsen aan lopen snap ik dus gewoon niet, ik zie niet veel mensen beter worden hier, of ze plaatsen het niet dat ze beter zijn????
Mijn hoofdreden tot geen peuten/artsen is gewoon dat ik het een achterlijk duur vind, voor dat geld kan ik heeeeel veel zelf knutselen en daarbij zijn er genoeg protocollen te vinden.
Je moet je voor sommige protocollen ook wel ballen hebben hoor, dat zeker maar er zijn zat opties.
Ander positief ding van dat lezen is dat die kennis voor het leven is, je leert zoveel beter in te spelen op je fysieke situatie, wanneer wel middel A, of liever middel B leer je zo snel kennen.
Zo gebruik ik een detox chip met bioresonantie tegen jeuk, terwijl ik ook mensen ken die er juist jeuk van krijgen! Niemand is gelijk en zo leer je je eigen lichaam kennen.
Nu is het bij een heftige reactie oh ik moet mijn arts/peut bellen maar het is weekend, en dinsdag is het spreekuur. Hier is het oh dat is dit of dit, dat los ik op met dit en dan is het zo weg..
Verder had ik best nog wel naar een aantal producten willen kijken als ik de prijzen wist, maar alleen op recept vind ik echt een no-go persoonlijk.
Ik heb bij Iherb Burbur besteld als probeersel en dat was 15 euro, ik gebruik het alleen als ik echt ff turbo van mijn herx/jeuk af moet.
Verder ga ik mee met foetsie, er staat zo gruwelijk veel info op internet!
Ik kwam in Lymewereld terecht en vond een hoop protocollen en info.
Daar heb ik meerdere dingen van opgeschreven en stuk voor stuk uitgezocht.
Het achter bepaalde artsen aan lopen snap ik dus gewoon niet, ik zie niet veel mensen beter worden hier, of ze plaatsen het niet dat ze beter zijn????
Mijn hoofdreden tot geen peuten/artsen is gewoon dat ik het een achterlijk duur vind, voor dat geld kan ik heeeeel veel zelf knutselen en daarbij zijn er genoeg protocollen te vinden.
Je moet je voor sommige protocollen ook wel ballen hebben hoor, dat zeker maar er zijn zat opties.
Ander positief ding van dat lezen is dat die kennis voor het leven is, je leert zoveel beter in te spelen op je fysieke situatie, wanneer wel middel A, of liever middel B leer je zo snel kennen.
Zo gebruik ik een detox chip met bioresonantie tegen jeuk, terwijl ik ook mensen ken die er juist jeuk van krijgen! Niemand is gelijk en zo leer je je eigen lichaam kennen.
Nu is het bij een heftige reactie oh ik moet mijn arts/peut bellen maar het is weekend, en dinsdag is het spreekuur. Hier is het oh dat is dit of dit, dat los ik op met dit en dan is het zo weg..
Verder had ik best nog wel naar een aantal producten willen kijken als ik de prijzen wist, maar alleen op recept vind ik echt een no-go persoonlijk.