Hoi allemaal,
@nyx direct stoppen met de BFM was volgens mij een goed plan! Ik ben vrij snel weer opgekrabbeld. Ik kon toen verder met het opvoeren van de BB2 en de BAR1. Dat ging vrij vlot. Ik zat op een gegeven moment op BB2 3x20 (einddosering) en de BAR1 op 3x15 en toen... waren de potjes leeg en zat ik in het buitenland... Het is soms zo moeilijk inschatten. Maar als je elke dag een middel met drie druppels (3x 1 druppel) kan verhogen, dan gaat zo'n potje heel snel leeg... Al heb ik meerdere keren gekeken of het potje met de BAR1 ergens gelekt had, want ik zag de vloeistof nog net niet voor mijn ogen verdwijnen. Heeft iemand anders ook gemerkt dat sommige potjes sneller leeg lijken te gaan? De druppels zijn soms wat "dikker" dus misschien dat je per druppel meer massa binnenkrijgt? Ik baalde er in ieder geval goed van dat ik me zo vergist had. Want toen stond de boel weer stil

De rest van de middelen wel doorgeslikt, maar ik vraag me erg af hoeveel die tox-ease en de cyflacalm verder doen. Omdat ik PvM pas maandag sprak en ik nog aan het wachten ben op de nieuwe lading, staat de boel uiteindelijk ruim 3 weken stil. Baal, baal, baal. Maar ja het is niet anders.
Het gaat relatief oke met me, al heb ik het gevoel dat er geen vooruitgang mee in zit en dat ik een belangrijk deel van de vooruitgang kwijt ben die ik in de eerste 5 weken van de (9 weken durende) doxycyline kuur had geboekt. Het is een beetje lastig om in te schatten omdat ik nu behoorlijk wat stress heb, en dan lijk je soms meer (of juist minder) te kunnen, terwijl je voelt dat je steeds vermoeider wordt en meer moeite hebt om het overzicht te houden.
Ik heb met PvM afgesproken om opnieuw de doxcycycline te nemen (3 weken) dan een week stoppen en dan nogmaals 3 weken doxycycline + Ciprofloxacin (als ik de naam goed heb opgeschreven). Dit laatste middel in verband met een potentiële Bartonella infectie. Ik moet tijdens de AB kuur ook weer aan de Plaquenil en het colloïdaal zilver. Daarnaast ga ik door met de Beyond Balance producten. PvM zei dat ik op zich kan doorgaan met de laatste dosering, dus hopelijk kan ik snel verder opvoeren. Ik voel me net een chemobox met al die troep... En @Joke543 het is inderdaad vreselijk hoeveel geld we kwijtraken...
Ik zit zelf in een ingewikkelde periode, omdat ik bezig ben om naar de UK te verhuizen... dit in verband met het doen van onderzoek. Ik hoop dat ik dit fysiek volhoud. Gelukkig heb ik wel al jaren pijnstillers waarmee de boel onder controle is (al vrees ik dat de ziekte ondertussen onderhuids door woedt). Ik hoop ook dat ik een arts kan vinden die me daar verder kan behandelen. En ik hoop dat ik het financieel blijf trekken. Ik ga in mijn eentje dus heb ik geen vangnet... Ik heb het wel aan de prof verteld. En hij zei dat de universiteit mij zou steunen als ze iets voor me kunnen betekenen. Kortom ik hoop heel veel... Als het niet lukt, heb ik het tenminste geprobeerd. PvM en ik zijn nu beide bezig met het zoeken van een arts die mij daar kan behandelen. Dat lukt nog niet zo goed... Het is in de UK niet veel beter als hier. Je krijgt daar ook niets vergoed en je moet naar privé klinieken om enige hulp te ontvangen. Dus hoe ik aan AB, Beyond Balance of iets anders moet komen...?
@Joke543 jij vraagt naar het bijengif. Ik ben er niet mee bezig, omdat dit een lang traject inhoudt en vele malen naar PvM toe reizen terwijl ik nog maar een week of 7 in Nederland ben. Maar PvM mompelt er tijdens elk telefoongesprek over, waardoor ik elke keer denk: "Oh, moet ik dat niet gaan doen?!!!" Hij lijkt heel overtuigd dat het goed kan helpen. Maar ja was hij eerder niet net zo positief over het 'Epigenar protocol' en toen het 'Beyond Balance protocol"? Ik kan het dus niet naar waarde schatten. Ik ben heel benieuwd naar de ervaringen van anderen. Maar wellicht dat daar een aparte topic voor is?
@joke543 ik maak me ook zorgen om de terugslag. Ik ben dat nu ook meegemaakt en het is niet gemakkelijk als je daar midden in zit, om die angst helemaal los te laten. Tja zoals @BBS al zei, krijg je de Borrelia überhaupt ooit helemaal uit je systeem? Of hebben we voorgoed kronkelende tijdbommetjes in ons lijf?
Ik zit nu ook in een discussiegroep voor 'Lymies' in de UK. Als ik nog interessante dingen over Beyond Balance tegenkom laat ik het weten. Al moet ik ook oppassen met de hoeveelheid tijd die in forums gaat zitten... Toch wel super om zo in contact te komen met anderen die met vergelijkbare zaken worstelen.
Ik wens jullie allemaal weer veel kracht, gezondheid en bovenal geluk!
Liefs,
Rabbitfriend2014