eus schreef:Gescheiden van elkaar innemen, minimaal 20 minuten ertussen. Succes Eus!
Ik ben zelf ondertussen gestopt met het protocol, het was voor mij op dit moment niet helpend, ik ben verder gegaan met weer andere middelen.
Is dit ook de bedoeling van de andere middelen van het protocol want ik neem nu alles tegelijk in. Alle druppeltjes in een glaasje beetje water er bij en dan ff in de mond houden.
Net als vele andere heb ik afgelopen week ook weer een consult met PvM gehad. Hierbij een update:
Ik had alle medicatie die ik nam zo goed als opgebouwd
BB-2 3 x 15
BAR-1 3 x 26
CLA detox- 3 x 20
Toxease GL 3 x 15
Cyflacalm II 3 x 15 druppels
Bij het opbouwen van deze middelen had ik vooral moeite zodra er weer een druppeltje BAR-1 bij kwam maar gelukkig niet zo erg dat ik het niet meer kon hendelen. Bij mij zat het voornamelijk in mijn benen maar bij lange na niet zo erg als de eerste keer dat ik het nam dat de klachten zo erg werden dat ik de inname tijdelijk moest staken.
Nu is de CLA detox helemaal van het lijstje geschrapt. Had niet het idee dat is daar enig effect van had. Heb wel het flesje opgemaakt.
De Toxease en Cyflacalm ga ik nu verlagen naar 3x 5 druppels
De BB-2 naar 2 x 10 druppels en
De BAR-1 naar 2x 25 duppels
Daarnaast ga ik nu beginnen met de BFM eerst een klein beetje en dan tot 2 capsules per dag.
Ben nu een krappe week bezig en zit nu op 1 capsule per 2 dagen en moet zeggen dat ik tot nu toe nog geen reactie heb gekregen (positief/negatief) maar we gaan het ervaren.
Tevens dien ik ook te gaan beginnen met het opbouwen van de BAR-2 naar 3x 20 druppels maar ik focus me eerst ff op de BFM als ik daar de dosering van 1 capsule per dag heb bereikt dan ga ik de BAR-2 er pas bijnemen en kijken hoe dat gaat.Ben voorlopig nog wel ff bezig.
Heb ook gevraagd wanneer ik nu met de BAB-3 dien te beginnen maar dat was voorlopig dus nog niet. Eerst de BFM en BAR-2 en de overige middelen op onderhoudsdosering en dan maar kijken hoe dat weer uitpakt.
Nou wens iedereen heel veel sterkte het blijft een lastige en dure weg die we aan het bewandelen zijn.
Groetjes,
Nyx