@BBS: Hele fijne vakantie gewenst. Geniet ervan!!!
BBS schreef:Ik vermoed overigens dat de BFM wel een cruciaal onderdeel is in de middelen. Dit omdat dit de Biofilms zou moeten afbreken en daardoor de andere midelen en je eigen immunsysteem zijn werk kan doen en de borrelia kan aanpakken. Het zou ook kunnen verklaren waarom er meerdere mensen hier aangeven dat ze moeite hebben om de BFM op te bouwen. Als de theorie klopt van de biofilms, worden er dan meer bacterieen gedood en neemt de Herx reactie dus toe.
Kan me hier inderdaad ook wel in vinden. De bacteriën komen ook weer opnieuw het lichaam in en dat zorgt voor de herx naar mijn idee.
Hebben jullie ook zn last van jullie darmen sinds jullie dit middel gebruiken?
Ik heb al besloten om toch maar weer een probiotica er naast te nemen. Lijkt we of mn lichaam snel van alle afvalstoffen af wil. Op zich een goed teken denk ik zo.
rabbitfriend schreef:Voelen jullie ook zo'n ongeduld als anderen vertellen dat ze bezig zijn met middelen (of doseringen) waar jij zelf nog niet aan toe bent?
Soms wel maar ja ieder lichaam is anders en merk ook dat er verschillende lijnen in het zelfde protocol worden uitgezet. Ik moes bijv. wachten met de BAB tot waarschijnlijk na de BFM. Iemand ander heeft deze er gewoon naast. Ik heb bijv. ook de BAR-2 die heeft volgens mij ook niet iedereen gehad. Dus daar zitten ook verschillen in dus het is lastig om je echt te vergelijken met andere hoe ver iemand nu precies in zn protocol zit. Gezien de verschillende wegen/ behandelingen (binnen hetzelfde protocol)
Zo probeer ik mn ongeduld maar te beteugelen.
Sterkte allemaal op deze warme dag
Groetjes,
Nyx