Ik zou ook wel eens willen weten of - en zo ja door wie - admin aka Martijn (van Duin) betaald wordt om WillemT hier op dit forum zijn controversiële berichten te plaatsen.
Vereniging tegen Kwakzalverij wellicht?
A history of bad science by bad scientists
-
-
- Beheerder
Re: A history of bad science by bad scientists
TheoA,
Je krijgt bij deze een ban.
Je krijgt bij deze een ban.
-
Voor de Admin,
Dan vind ik dat ik hier i.i.g. van op de hoogte gesteld had moeten worden.
Dat was dan wel zo eerlijk geweest.
Wanneer ik zie dat een ander deze woorden gebruikt, ga ik ervanuit dat ik dat ook mag.
Er is hier sprake van "meten met nieuwe maten" en u bent de eerste die er mee te maken krijgt,
Dan vind ik dat ik hier i.i.g. van op de hoogte gesteld had moeten worden.
Dat was dan wel zo eerlijk geweest.
Wanneer ik zie dat een ander deze woorden gebruikt, ga ik ervanuit dat ik dat ook mag.
-
SInds dit bericht;
Een advies; doe het goed of doe het niet!
viewtopic.php?f=10&t=8370 is er meer dan anders gemodereerd! Ik heb ernstig het gevoel, dat er iets niet klopt!Ik ga per direct het forum minimaal modereren, dus zo weinig mogelijk. In principe modereer ik het forum niet mee
Een advies; doe het goed of doe het niet!
De overwinning is
niet altijd voor de snelsten,
of de sterksten,
maar voor hen die volhouden
of de sterksten,
-
Robert F schrijft:
Dat was inderdaad de vraag, en geen insinuatie:
Wie doet nu zoiets?
Deze vraag wordt door velen gesteld, en niemand kan dit begrijpen.
Welke niet Lymepatient doet zoiets? Wie is er zo ingewijd? Hij zegt geen patient te zijn maar is voor mij iemand die zeer teleurgesteld is in de medische wereld en een bloed hekel heeft aan de ILADS organisatie, dus een Lymepatient die nooit officieel de diagnose kreeg . Hij is actief op beide Lyme fora en kent ook de personen zeer goed. Dat betekent dat hij alle postings zeer goed volgt er dus heel veel tijd in steekt. Ik heb daar geen tijd voor en verlies daar ook het overzicht.
Wie doet zoiets en kan zoiets???.
Ik geloof dat admin, Martijn en WillemT dezelfde zijn.
Dat was inderdaad de vraag, en geen insinuatie:
Wie doet nu zoiets?
Deze vraag wordt door velen gesteld, en niemand kan dit begrijpen.
-
Goh, nog niets veranderd hier, altijd nog even gezellig..
Een ban, zonder waarschuwing vooraf, het meten met 2 maten, Willem T die nog alle ruimte krijgt zijn vuil te spuiten...
Ajuus, ik ga al weer
Kom over een jaar of wat wel weer es langs.

Een ban, zonder waarschuwing vooraf, het meten met 2 maten, Willem T die nog alle ruimte krijgt zijn vuil te spuiten...
Ajuus, ik ga al weer

Luctor et Emergo
-
- Beheerder
marietje schreef:Goh, nog niets veranderd hier, altijd nog even gezellig..![]()
Ajuus, ik ga al weerKom over een jaar of wat wel weer es langs.
De insinuaties van TheoA naar mij als beheerder gericht, die opzettelijk worden geuit vlak na de hier voorafgaande discussie, zijn voldoende voor een onmiddellijke ban. Bovendien is TheoA in het verleden al eens gewaarschuwd voor op de persoon gerichte opmerkingen.
Verder zijn jouw bericht en die van TheoA opruiende berichten afkomstig van personen die nauwelijks meer actief zijn op dit forum, maar die wel ineens opduiken als er rumoer is. Een opvallend fenomeen.
-
Verder zijn jouw bericht en die van TheoA opruiende berichten afkomstig van personen die nauwelijks meer actief zijn op dit forum, maar die wel ineens opduiken als er rumoer is. Een opvallend fenomeen.
Hoezo opvallend? Ik heb ook een hele tijd alleen maar meegelezen en post nu af ten toe wat....
Dan is het net zo opvallend, dat jij ineens weer actief geworden bent, na lange tijd heel onzichtbaar geweest te zijn! Je reageerde nergens op, ook niet op berichten via het "uitroepteken". Uiteindelijk kreeg ik onlangs een aantal berichten dat het afgehandeld was, zonder enige vorm van terugkoppeling. Typisch gevalletje van de pot verwijt...bah!
En wat me verder opvalt; je bent weer van het aanspreken met "U" terug naar aanspreken met "Jij"
De overwinning is
of de sterksten,
of de sterksten,
-
- Beheerder
eus schreef:Verder zijn jouw bericht en die van TheoA opruiende berichten afkomstig van personen die nauwelijks meer actief zijn op dit forum, maar die wel ineens opduiken als er rumoer is. Een opvallend fenomeen.
Hoezo opvallend? Ik heb ook een hele tijd alleen maar meegelezen en post nu af ten toe wat....
Ook jij bent iemand die vaak extra activiteit met opruiende berichten laat zien wanneer er rumoer op het forum is. Dat je hier op reageert, is dan ook weer opvallend. Alsof je je (terecht) voelt aangesproken.
eus schreef:Dan is het net zo opvallend, dat jij ineens weer actief geworden bent, na lange tijd heel onzichtbaar geweest te zijn! Je reageerde nergens op, ook niet op berichten via het "uitroepteken". Uiteindelijk kreeg ik onlangs een aantal berichten dat het afgehandeld was, zonder enige vorm van terugkoppeling.
Die berichten dat het is afgehandeld is de terugkoppeling. Nadere toelichting wordt soms gegeven, maar het is niet nodig om dat standaard te doen. Verder geldt natuurlijk dat als jij berichten meldt, het niet betekent dat ik per se moet doen wat jij vindt dat ik zou moeten doen. Al lijk jij dat wel te denken.
eus schreef:Typisch gevalletje van de pot verwijt...bah!
Dat is een spreekwoord dat zeer van toepassing is op jezelf.
-
Het lijkt op uitlokking wat je nu doet Martijn. Helaas, hier trap ik niet in. Er blijft immers weinig over van dit forum als je iedereen in de ban wilt doen. Dan kun je beter de beslissing maken, dat posten onmogelijk is! 

Laatst gewijzigd door eus op Za 8 Mar 2014 14:21, 1 keer totaal gewijzigd.
De overwinning is
of de sterksten,
of de sterksten,