goed matras

Voor onderwerpen die niet met Lyme te maken hebben. Hier kan vanalles worden geplaatst. Luchtige onderwerpen zijn ook welkom.
Tulipano

Re: goed matras

Berichtdoor Tulipano » Wo 16 Apr 2014 13:05

Hmmm dat is voor mij een confronterende vraag, want dat is namelijk helaas al weer meer dan 8 jaar geleden dat ik zulke dingen fysiek kon. :(

Dat is erg Josie. Ik hoop echt dat er een medisch wonder gebeurt zodat je wereld weer wat groter wordt.
Nooit opgeven hoor.

Ik denk dat het voor een logeerbed of hotelbed minder uit maakt, die worden niet iedere nacht beslapen en daar slaap je zelf ook maar een paar nachtjes op

Persoonlijk ben ik juist banger voor hotelbedden omdat er zoveel verschillende mensen op slapen. Dan moet ik denken aan een cocktail van microorganismen. (De hotelhanddoeken gebruik ik liever ook niet om mijn gezicht mee af te drogen; ik neem mijn eigen handdoekjes mee). Maar goed, uiteindelijk is dit een luxeprobleem, of juist niet. Lymies zouden zo opknappen als er eens 'n paar weekjes all inclusive voor ze zou worden gezorgd. Nu gauw maar weer on topic voordat ik hier ook een ban krijg.

Savan, veel succes met je zoektocht :zwaaien:
Josie, jij veel sterkte en beterschap :wink:

Josie

Berichtdoor Josie » Wo 16 Apr 2014 14:37

Dankjewel 8)

Tulipano

Berichtdoor Tulipano » Wo 16 Apr 2014 14:47

:toost:
Geen dank Josie.

savan

Berichtdoor savan » Wo 16 Apr 2014 15:22

Bedankt voor de tips, ik kan mijn oude matras wel opsturen enkele reis naar prof van der b.
Gratis bewoond met stafylokok aureus, heerlijk. :wink:

paperwhite

Berichtdoor paperwhite » Vr 18 Apr 2014 10:15

Tulipano schreef:
Persoonlijk ben ik juist banger voor hotelbedden omdat er zoveel verschillende mensen op slapen. Dan moet ik denken aan een cocktail van microorganismen. (De hotelhanddoeken gebruik ik liever ook niet om mijn gezicht mee af te drogen; ik neem mijn eigen handdoekjes mee). Maar goed, uiteindelijk is dit een luxeprobleem, of juist niet. Lymies zouden zo opknappen als er eens 'n paar weekjes all inclusive voor ze zou worden gezorgd.

Ik denk dat lakens wel op een minimumtemperatuur moeten gewassen worden, maar of dat ook gedaan wordt. Waar je wel moet voor oppassen is de bedwants, die is wel in opmars en zou nogal eens voorkomen. Check op booking-com en tripadvisor voor commentaren op hotels.
Hotels hebben meestal goedkope en slechte matrassen. Wie veel beschadigingen heeft door lyme, zal flink afzien op reis. Er zijn nu ook reismatrassen, prijzig en niet geschikt als je met de trein of bus op reis gaat.

Ik neem nog steeds een therm-a-rest mee, dat is een zelfopblaasbaar kampeermatje, het weegt amper. Je kan het in een silksack wikkelen, weegt niet meer dan een zakdoek. Beiden zijn te verkrijgen in kampeerwinkels.

Tulipano

Berichtdoor Tulipano » Vr 18 Apr 2014 11:48

Hoi Paperwhite,

Bedankt voor de nuttige tips. Inderdaad, zolang je met de auto op reis gaat kun je nog aardig wat meeslepen. Maar pak je bijvoorbeeld het vliegtuig, dan wordt dat een probleem; vooral i.v.m. die extra tax op bagage die men nu heft. Dan is zo'n ultralicht kampeermatrasje waar jij het over hebt een echte uitkomst.

Dit jaar zit het er voor mij niet in om mezelf de luxe van een hotel (plus mogelijke bedmijt of bedwants) te kunnen permitteren. Maar het kan stukken erger. Dan is mijn glaasje gelukkig nog half vol :wink:

eus

Berichtdoor eus » Vr 18 Apr 2014 11:54

Dit jaar zit het er voor mij niet in om mezelf de luxe van een hotel (plus mogelijke bedmijt of bedwants) te kunnen permitteren. Maar het kan stukken erger. Dan is mijn glaasje gelukkig nog half vol

Goedkoop op vakantie kan via; www.weflycheap.nl Ik heb er geen aandelen of zo maar weet uit eigen ervaring welke aanslag behandelingen voor Lyme op je financiën zijn.
De overwinning is
niet altijd voor de snelsten,
of de sterksten,
maar voor hen die volhouden

Tulipano

Berichtdoor Tulipano » Vr 18 Apr 2014 21:54

Bedankt voor de tip Eus, en een fijn Paasweekend :wink:

eus

Berichtdoor eus » Vr 18 Apr 2014 21:55

Jij ook Tulipano!
De overwinning is
niet altijd voor de snelsten,
of de sterksten,
maar voor hen die volhouden

bamboe

Berichtdoor bamboe » Zo 24 Aug 2014 10:51

Een wat harder matras snachts = gratis acupressuur.
https://www.youtube.com/watch?v=-WmH7MY2qTg&app=desktop
Prone Sleeping?
Paul Chek
Uploaded on Nov 16, 2010

http://www.chekinstitute.com or visit http://www.chekconnect.com for more: This video addresses the common question, "What is the best sleeping position?" Paul shares some important insights so you can make more informed decisions as to how to sleep best and avoid pain during sleeping. He also addresses sleeping and it's relationship to infant development.

Terug naar “Off-Topic Café”