Beste Eus,
ik waardeer het ontzettend dat je blijk geeft van je ongenoegen m.b.t. deze kwestie.
Er zijn meerdere forumleden die er zo over denken als jij maar die er wijselijk voor kiezen om niet te reageren om niet het risico te lopen een ban te krijgen! Lang leve de vrijheid van meningsuiting! Hoe erg kan het zijn!
Dat wat een forum voor Lymepatiënten zou moeten zijn lijkt langzaam aan meer weg te hebben van een soort schoolklasje waar leerlingen die iets te ijverig zijn in het zoeken naar de waarheid en het aantonen van de controverses zonder pardon voor onbepaalde tijd in de hoek worden gezet.
In de afgelopen jaren heb ik talloze dingen op dit forum zien gebeuren die heel wat heftiger zijn dan datgene wat volgens de moderator aanleiding zou zijn om mij een ban te geven. Een prachtig voorbeeld is het grenzeloze onfatsoen van pionnetje W.B. die een duidelijke missie had op dit forum maar er nooit openlijk voor ter verantwoording is geroepen en er ook geen ban voor kreeg. En zo zijn er legio voorbeelden!
Maar Eus, zoals je eerder heel terecht opmerkte gelden er voor sommige forumleden kennelijk op maat gemaakte regels. Want zelfs bij het reageren op vragen en/of opmerkingen laat admin zien dat er onderscheid is. Op jouw post en op die van anderen reageert hij onmiddellijk en uitvoerig maar op mijn vraag geeft hij simpelweg geen antwoord, ongeacht of het in Feedback is of middels een pb-tje!
Admin schrijft:
Tulipano vraagt mij iets
Precies ja. Meerdere malen zelfs. Ik zou het dan ook erg op prijs stellen om antwoord te krijgen op mijn pb-tje, te weten: hoe lang is mijn ban in het onderdeel 'wetenschap?
Bij voorbaat dank voor de moeite.
P.S. Admin schrijft:
Wat het eerder doet, is olie op het vuur gooien is.
Welk vuur? Het vuur dat admin zelf heeft aangestoken door onterecht een topic uit wetenschap te verwijderen?