Plum Island en Covert Affairs

Hier kan met andere forumleden worden gesproken over vanalles wat met Lyme of Lymepatiënten te maken heeft en niet bij andere forums past. Spreek je uit, geef tips, vraag om advies of hulp, etc.
moonwatcher

Plum Island en Covert Affairs

Berichtdoor moonwatcher » Di 3 Jun 2014 21:09

Dit eiland is gelegen op het uiterste punt van Long Island, N.Y. op nog geen 10 km afstand van Old Lyme, een klein stadje in de staat Connecticut, waar de Borrellia Burgdorferi voor het eerst werd geconstateerd in 1975. Aangezien op dit eiland werd geexperimenteerd met mycoplasma virus onder toezicht van Homeland Security, als onderdeel van Biologische Oorlogvoering, werden de resultaten van dit projekt beschouwd als een staatsgeheim, en was het dus niet de bedoeling dat er iets naar buiten zou uitlekken !
Toch is het een advocaat genaamd Michael Christopher Carroll gelukt om een diepgaand onderzoek te verrichten naar de samenhang tussen de uitbraak van het Westnile Virus, de Dutch Duck Plague, en de ziekte van Lyme in resp. 1999, 1967, en 1975 en het Laboratorium 257 op Plum Island. Deze onderzoeker heeft over de belangrijkste conclusies uit zijn boek ook een interview gegeven aan een TV zender, welke via Youtube video te horen is op internet. Volgens de auteur werd het West Nile Virus door de CIA ook verspreid in het Cuba van Fidel Castro om daar de veestapel mee te besmetten, wat een gigantisch voedsel probleem opleverde. Deze terreurdaad moet gezien worden als onderdeel van alle overige complotten door het U.S. State Department om de Cubaanse leider uit te schakelen, zoals uitvoerig werd beschreven in de autobiographie van Marita Lorenz, de ex-vriendin van Castro uit Bremerhaven, die kort daarna werd gerecruteerd door de CIA, en als opdracht meekreeg om haar jeugdliefde opnieuw te verleiden en daarna te vergiftigen, wat jammerlijk mislukte zoals alle andere acties tegen Castro trouwens zijn mislukt.
Miss Lorenz bezocht Havava voor het eerst in 1959 op haar vaders plezierjacht, werd meteen smoorverliefd om de Commandante, raakte zwanger van hem, en moest een gedwongen abortus ondergaan, waardoor zij uit was op wraak en onderhanden werd genomen door een agent van de geheime dienst, Frank Sturgis, die later betrokken was bij het complot om Kennedy te executeren in Dallas, en in opdracht van President Nixon het hoofdkwartier van de Democraten moest doorzoeken op zoek naar belastend materiaal. Hieruit ontstond het z.g. schandaal van Watergate en de afzetting van "Tricky Dick" Nixon ! Voorts ontdekte advocaat Carroll dat er een joodse nazi expert in bioterrorisme op het eiland werkzaam is geweest, een zekere Erich Traub, die tijdens WO II betrokken was bij soortgelijke experimenten in opdracht van Hitler.
Na de oorlog werden er een paar duizend nazis naar Noord- en Zuid Amerika overgebracht met hulp van het Vaticaan en de Ridders van Malta. Dat projekt staat genoteerd als "Operation Paperclip". Langs deze weg heeft de "Slachter van Lyon", Klaus Barbie, in de jaren 70 en 80 gewerkt voor de geheime dienst van Argentinië tijdens de vuile oorlog van Generaal Videla tegen vermeende agitators en communisten. Ook was Barbie als adviseur betrokken bij een staatsgreep in Bolivia die omschreven wordt als de "Cocain Coup" van 1980 in het Covert Action Bulletin uit Washington DC, een bolwerk van ex-CIA agenten waaronder Philip Agee, John Marks en Victor Marchetti. Vanwege mijn eigen onderzoek naar de tentakels van de Moonsekte uit Korea, maakte ik kennis met een groot aantal reportages uit dit magazine via een Amsterdamse werkgroep, die actie voerde tegen de amerikaanse politiek en de Oorlog in Nicaragua. Toevallig is mijn interesse voor de activiteiten van de Koreaanse Moonsekte en de daarmee samenhangende strijd tegen het communisme van Noord Korea, Vietnam, en Cuba aangevangen in hetzelfde jaar 1975, dat de Lyme ziekte werd verspreid vanuit het Labor 257 op Plum Island. Een ander intressant boek over Lyme werd geschreven door Pamela Weintraub, een gelouterd journalist, terwijl het echtpaar John en Sarah Vaughter ervan overtuigd zijn dat Lyme ook andere auto-immuunziekten doet ontstaan zoals de twee dodelijke spierziekten MS en ALS. Hun boek is getiteld "WHEN ALS is LYME". Heel verontrustend vind ik zelf ook dat Big Pharma zo'n grote invloed kan blijven uitoefenen om ervoor te zorgen dat er zoveel verwarring ontstaat over het ontstaan van deze ziekten en elke positieve ontwikkeling consequent torpedeert, zoals met name de toepassing van Low Dose Naltrexone, een uitvinding van de New Yorkse neuroloog Bernard Bihari. Dit jaar ben ik zelf dus bezig een engelstalig boek samen te stellen over alle dirty tricks van de Amerikanen, die gelukkig eenvoudig te vinden zijn op het internet. Zodra het gereed is voor publicatie hoop ik mijn vrienden in Amerika alvast inzage te verstrekken in het manuscript, en natuurlijk ook snel een geschikte uitgever te vinden. Onder het pseudonym van moonwatcher ben ik ook te vinden via Google.
Ik ben benieuwd hoe men zal reageren op dit intressante forum. Groeten uit Ymuiden.

bamboe

Re: Plum Island en Covert Affairs

Berichtdoor bamboe » Di 3 Jun 2014 23:08

hallo Moonwatcher, dank voor je bericht!
Ik (en ik vast niet alleen) kijk reikhalzend uit naar je boek!
Heel verstandig dat/als je het manuscript ergens ver weg veilig stelt voor je het uit gaat proberen te laten geven.
Wij hebben hier op de site in elk geval de rubriek lab 257 viewtopic.php?f=29&t=5266
En dat lyme autoimmuunziekten veroorzaakt is inmiddels hier ook aan de orde gekomen: viewtopic.php?f=8&t=7843
Wij hoeven inmiddels ook niet meer naar het buitenland voor bioterroristisch onderzoek: Rotterdam en Wageningen doen ook gezellig mee in de vaart der volkeren met onze Ab Osterhaus en zijn compagnon Ron Fouchier die zitten te likkebaarden en champagneglazen te heffen bij elke nieuwe microbe of vector die ze ontdekken of zelf kruisen of genetisch weten te manipuleren: viewtopic.php?f=8&t=7517&start=60#p86016

Tulipano

Berichtdoor Tulipano » Vr 20 Jun 2014 12:18

Bron: ABC news, 19 juli 2014

At least 75 workers at the Atlanta headquarters of the U.S. Centers for Disease Control may have been exposed to anthrax, a deadly infectious disease, the agency said today.

“We are devastated. It is unacceptable. This is what we do best,” Paul Mecham of CDC’s Environment Health and Safety Compliance Office told ABC News. “Our people are our number one resource. We are going to find out what went wrong and we are going to fix it.”

The workers are being monitored and offered antibiotics and vaccination, CDC officials said. So far none have shown signs of illness, but symptoms can take two months to appear, according to the agency,

Left untreated, the inhaled form of anthrax can be deadly in 85 percent of cases, according to the CDC. Even with treatment the fatality rate is as high as 45 percent.

The risk of infection among the 75 workers is thought to be very low and the general public is not at risk, CDC officials said.

Air Leak Sparks Safety Fears at CDC Bioterror Lab

Were the 2001 Anthrax Attacks Preventable?

Initial reports from the CDC stated that staff members were exposed to the anthrax-causing bacterium Bacillus anthracis after the Bioterrorism Rapid Response and Advanced Technology Laboratory failed to fully inactivate samples of the live bacteria. The samples were moved to another laboratory where workers were not wearing full protective gear since they believed the samples posed no risk.

Between June 6 and June 13, the infectious samples were used for experiments in two different CDC labs that were unequipped to handle the dangerous bacterium, CDC said. At one point, the spores may have even been aerosolized and dispersed into the air, according to the agency.

The breach was not discovered until the samples of the bacterium were gathered to be destroyed and the live bacteria were discovered, CDC said.

The CDC is still investigating the exposure and has decontaminated lab and hallway areas that were exposed, according to a statement.

Anthrax spores can be breathed in or ingested through contaminated food or water, according to the CDC. The bacterium can also invade the skin through cuts or scrapes.

Anthrax cannot be passed from person to person, according to the CDC.

http://abcnews.go.com/Health/75-potenti ... d=24218884

Zie ook:
http://www.lymeneteurope.org/forum/view ... f=5&t=5399

Foetsie

Berichtdoor Foetsie » Vr 20 Jun 2014 20:05

bamboe schreef:Rotterdam en Wageningen doen ook gezellig mee in de vaart der volkeren

Nu is Wageningen behoorlijk trots op hun lab. waar tegenwoordig de malaria mug wordt onderhouden.
Niets geheimzinnigs aan, er wordt onderzoek gedaan naar een effectief middel tegen malaria in hun lab.
Het gekke is dat er toch al verschillende goede malaria medicijnen op de markt zijn?
En wat dacht je van deze?
http://www.e-cat.co.nl/Tekstpagina/MMS8Oktober2013.htm

Verder zag ik eergisteren een mug in ons voorportaaltje die wel heel erg verdacht veel op een tijgermug leek.
Begon me al zorgen te maken of deze misschien ook worden "gehouden" in Wageningen.
Eigenlijk had ik het beestje een beetje moeten lamleggen om op te sturen, daar zijn verschillende sites voor om ze naar toe te sturen, dan krijg je een bericht terug of het een tijger mug was of niet.

Tulipano

Berichtdoor Tulipano » Vr 20 Jun 2014 22:17

Uit het filmpje dat Bamboe plaatste (viewtopic.php?f=13&t=8657) wordt duidelijk hoeveel symptoomovereenkomsten Malaria heeft met Borrelia. Hierdoor kunnen er behoorlijk wat misdiagnoses zijn geweest. Slachtoffers waarvan werd aangenomen dat ze aan Malaria leden, hadden in werkelijkheid misschien Lyme. De bevolking geaf aan dat ze Lyme als een veel virulentere ziekte ervaarden.

Even terugkomend op Anthrax: In Amerika schijnen de kinderen er zelfs tegen te worden gevacineerd.

http://vaccinationcrisis.com/anthrax.html

Terug naar “Lyme Café”