Help! Ik vaar in nieuwe wateren en ben bang...

Hier kan met andere forumleden worden gesproken over vanalles wat met Lyme of Lymepatiënten te maken heeft en niet bij andere forums past. Spreek je uit, geef tips, vraag om advies of hulp, etc.
nightflyer65

Help! Ik vaar in nieuwe wateren en ben bang...

Berichtdoor nightflyer65 » Zo 3 Aug 2014 1:25

Hi allemaal,
Ik begin hier maar want ben nieuw en snap er geen bal van allemaal, sorry :shock:
Ik ben al 12 jaar doodziek en heb zelf alles moeten uitvogelen, en nu ben ik eindelijk bij lotgenoten, en snap niets van deze site!!!! Valt vies tegen als je zolang uit de running bent, snap je zelfs een site niet meer....help????
Wil zo graag mijn ei kwijt...heb zoveel mee gemaakt, en wordt nog steeds niet geholpen.
Wie kan mij op pad helpen hier? Heel graag, aub... :?
Hartelijke hulpeloze groetjes,
De night flyer :zwaaien:

Elly W

Re: Help! Ik vaar in nieuwe wateren en ben bang...

Berichtdoor Elly W » Zo 3 Aug 2014 2:03

Hoi night flyer,
Je kunt beginnen met je verhaal neer te zetten bij Persoonlijke verhalen.
Zou dat lukken?
Ik ben heel benieuwd naar je verhaal, en ik denk met mij nog vele anderen.
Dan kun je even van je afschrijven!

Groetjes van
Elly.

Daisy

Berichtdoor Daisy » Do 14 Aug 2014 13:57

Hallo NightFlyer

Ook van mij een welkom op deze site! :D
Ik kijk meestal niet op dit topic maar ik zag je antwoord en bericht van een tijdje geleden aan Dani geloof ik, op persoonlijke verhalen staan.
Maak gewoon ook je eigen onderwerp op persoonlijke verhalen aan, net zoals Elly dat al heeft geschreven.
Zo kunnen we jou daar volgen.
Alleen het schrijven al doet goed.

Ik hoop je daar snel te lezen, ben je al naar Berlijn geweest? Ik ben benieuwd naar je bevindingen.

Daisy

rongenbosch

Berichtdoor rongenbosch » Ma 25 Aug 2014 10:49

ook ik zie het nu even niet meer zo zitten. Ben op dood spoor beland. Na de tests is diagnose: bacterie niet meer actief nu, maar heb wel in verleden besmetting gehad (zo werd mij verteld bij prohealth. Nu enkele voedingsmiddelen weglaten en via dietiste verder. Maar ik heb nu al 3 maanden weggelaten en nog niet veel verbetering. op vakantie veel gewandeld, heb er nu nog spierpijn van (2 weken later) en leef op paracetamol. Begin me nu af te vragen wat ik nu eens kan gaan uitproberen om me weer eens een tijdje op zn minst wat beter te voelen. Ik ben ook zoekende naar alternatief voor antibiotica, heb zilverwater al geprobeerd, niet echt resultaat. Drink al langer dan jaar elke avond kopje weerstandthee met honing en kaneel. En neem gembercapsule en multivitamine. Iemand nog meer tips???? Mijn besmetting overigens zal van ruim 10 jaar geleden zijn geweest en alle klachten die erop volgden zijn met andere diagnoses afgewimpeld helaas.

Elly W

Berichtdoor Elly W » Ma 25 Aug 2014 17:21

Rongenbosch, wat dacht je van Samento?

Gr. Elly.

rongenbosch

Berichtdoor rongenbosch » Vr 29 Aug 2014 7:29

Ik heb insuline voor diab II en vlgs mijn google info mag je samento dan niet nemen???

Foetsie

Berichtdoor Foetsie » Za 30 Aug 2014 16:36

rongenbosch schreef:Ik heb insuline voor diab II en vlgs mijn google info mag je samento dan niet nemen???

Omdat ik ongeveer 1 en een half jaar vnl. samento heb gebruikt, maar ook alle andere producten van het cowden protocol, had ik toen ik eraan begon alle informatie die cowden geeft uitgeprint en dat las ik dan met een wazig hoofd in bed, ging toen toch altijd absurd vroeg naar bed.
Ik las dan de shedulle en alle infosheets die voor mij belangrijk waren.

Toen ik gisteren je bericht las, kon ik mij herinneren dat er bij de uitleg van samento staat geschreven dat het werkt voor een " broad spectrum"
Als je wilt kan ik ze hier wel voor je opnoemen, maar je zou ook zelf kunnen gaan zoeken.

Het punt is dat onder conditions ook Diabetes mellitus (especially type 2) staat.

Je kunt het zelf ook opzoeken.

paperwhite

Berichtdoor paperwhite » Do 11 Sep 2014 22:32

rongenbosch schreef:Ik heb insuline voor diab II en vlgs mijn google info mag je samento dan niet nemen???

Had je al diab II voor lyme ? Borrelia doet namelijk de bloedsuikerspiegel stijgen. :zwaaien:

rongenbosch

Berichtdoor rongenbosch » Zo 14 Sep 2014 11:36

ik heb diab 2 ca 10 jaar nu... lyme KAN van langer zijn maar ook van korter.... weet niet meer exact wanneer besmet ben geworden helaas.
:(

eefduck

Berichtdoor eefduck » Zo 19 Okt 2014 10:45

Had nog nooit gehoord dat Lyme dit ook kon doen. Misschien is dit een aparte vraag, maar kan Lyme dan dus eventueel ook de veroorzaker van mijn zwangerschapsdiabetes zijn geweest? Niet dat dat nu nog uitmaakt haha, maae ben benieuwd.

Terug naar “Lyme Café”