Zoon van 1 lyme? Met foto's als het lukt..

Vragen, informatie en discussie over kinderen en de ziekte van Lyme.
vraagenantwoord

Re: Zoon van 1 lyme? Met foto's als het lukt..

Berichtdoor vraagenantwoord » Do 14 Aug 2014 19:56

Bij kinderarts geweest en geen ernstige ziekte aangetoond.
Waarom ze me zo snel wilden zien weet ik niet maar wel fijn natuurlijk.
Zoon had verder 'niets' , wel ijzerdrankje mee gekregen en over vier weken terug en weer bloedafname.

Nog gehad over lyme; wordt uitgesloten. Er is op anti-stoffen getest. Heb nog benoemd dat je het met een pcr-kweek kunt zien. Arts keek me wel aan maar zijn blik sprak boekdelen. Toen zei ik; ik benoem het maar;) En dat is ook prima, ieder zijn kunde en mening.

Foto's van mijn zoon heb ik nog nooit hoeven te laten zien, zoals ik dit topic opende.
Er is wel iets gevonden wat aangeeft dat hij tegen een 'virus/bacterie/infectie' vocht.
Maar ze weten niet wat.

Ik heb hoofdpijn van alle stress doordat ik ineens naar de kinderarts moest.
Zoon slaapt en ik ga ook zo. Ik lig in elk geval al..

Bedankt voor jullie informatie en support. Natuurlijk kan het lyme zijn. Ik sluit het niet uit. Maar nu maar even een paar dagen rust in de tent.

eefduck

Berichtdoor eefduck » Wo 22 Okt 2014 22:30

Hoe gaat het met je zoontje?

gara

Berichtdoor gara » Zo 26 Okt 2014 14:57

Mevrouw probeer een verwijzing te krijgen naar het Radboud umc in Nijmegen [deze hoeven zich niet aan de richtlijnen te houden, maar zijn nog met onder zoeken bezig]via uw huisarts wil deze niet meewerken probeer dan een verwijzing te krijgen voor het onze lieve vrouwe gasthuis neurologie professor Portegies, deze professor is zins 2013 bezig met deze ziekte.
Borrelia tast de zenuwen aan dus van je gehele lichaam dus ook de hersenen en van je gehele lichaam en het is ook overdraagbaar via speksel en zweet, maar er zijn ook meerderen soorten borrelias deze bacterie is in staat om zich te verhullen voor de antibiotica. richtlijnen zijn te kort en er zijn meerderen bacterieen waar de teek mee besmet kan zijn. Als uw kind dit heeft moet u er nu voor gaan vechten dat het beter kan worden de c 6 testen geven aan hoe hoog de titter is.Kunt u niet terecht dan kunt u naar de ABNG ARTSEN.

Terug naar “Kinderen en Lyme”