Ik gebruik nu ca een week of 3 burbur met nog niet super veel resultaat en ga hier Pinella aan toevoegen.
Ben benieuwd wie het allemaal gebruiken en wat jullie bevindingen zijn. Het kan schijnbaar goed werken voor brainfog, hoofdpijn, etc.
ervaringen Pinella
-
Re: ervaringen Pinella
Ik heb het staan maar ik vind het niet bijster goed werken voor brainfog.
MMS werkt voor mij veel en veel beter terwijl ik van Pinella geen verbetering merk.
MMS werkt voor mij veel en veel beter terwijl ik van Pinella geen verbetering merk.
-
Ik gebruik het nu ongev. een maand, maar merk er ook niet veel van.
Wel heb ik echt last van herxheimers van de samento, en ben nu weer aan het halveren. En ik hoopte juist dat de pinella dit kon verlichten, maar dat is niet het geval.
Mijn therapeut zei me ook dat het niet bij iedereen helpt. Dus ik ben er mee gestopt sinds een paar dagen.
Ik ga nu op een andere manier ontgiften.
Daisy
Wel heb ik echt last van herxheimers van de samento, en ben nu weer aan het halveren. En ik hoopte juist dat de pinella dit kon verlichten, maar dat is niet het geval.
Mijn therapeut zei me ook dat het niet bij iedereen helpt. Dus ik ben er mee gestopt sinds een paar dagen.
Ik ga nu op een andere manier ontgiften.
Daisy
-
Gebruik je ook burbur? Zelf gebruik ik ook burbur maar zit nog op een lage dosering, 3x3 druppels. Gebruik het nu een week of 2-3. Ik moet heel rustig opbouwen, anders dan kan me lichaam het niet verwerken.
Verder ben ik ook weer boldocynara gaan gebruiken, ik hoop dat alles zo een steentje bij kan dragen.
Wil over een tijdje weer beginnen met minocycline dus wil eerst mijn lichaam vast schoonmaken van de vorige keer.
Elk lichaam is natuurlijk ook weer anders. Ik reageer zelf zeer heftig op de meest minuscule doseringen. Zal deels tussen de oren zitten maar ik ben gewoon zeer gevoelig voor supplementen en medicatie.
Met de pinella ben ik sinds dinsdag begonnen, gewoon met 1 druppel per dag en ga vandaag 3x1 druppel per dag proberen.
Verder ben ik ook weer boldocynara gaan gebruiken, ik hoop dat alles zo een steentje bij kan dragen.
Wil over een tijdje weer beginnen met minocycline dus wil eerst mijn lichaam vast schoonmaken van de vorige keer.
Elk lichaam is natuurlijk ook weer anders. Ik reageer zelf zeer heftig op de meest minuscule doseringen. Zal deels tussen de oren zitten maar ik ben gewoon zeer gevoelig voor supplementen en medicatie.
Met de pinella ben ik sinds dinsdag begonnen, gewoon met 1 druppel per dag en ga vandaag 3x1 druppel per dag proberen.
-
Ik heb het ook gebruikt, maar ook ik merkte er niks van.
De burbur daarin tegen werkte voor mij dan weer wel
En sparga ook (sulphur detox)
De burbur daarin tegen werkte voor mij dan weer wel
En sparga ook (sulphur detox)
-
Ik ben met de pinella dus gestopt. En merk niet veel verschil met toen ik het wel gebruikte.
Dus mijn conclusie is: Bij mij werk het niet of nauwelijks.
De burbur deed dit wel maar nadat mijn lever schoon was verklaard ben ik ermee gestopt. En met de pinella verder gegaan. Geen resultaat dus.
Nu ben ik met olietrekken bezig en dat gaat tot nu toe erg goed. Ik heb het gevoel dat dit echt 'zode aan de dijk zet'. Maar het is nog te vroeg om er al veel over te vertellen. Dat doe ik wel in mijn eigen topic als ik er meer van merk.
Daisy
Dus mijn conclusie is: Bij mij werk het niet of nauwelijks.
De burbur deed dit wel maar nadat mijn lever schoon was verklaard ben ik ermee gestopt. En met de pinella verder gegaan. Geen resultaat dus.
Nu ben ik met olietrekken bezig en dat gaat tot nu toe erg goed. Ik heb het gevoel dat dit echt 'zode aan de dijk zet'. Maar het is nog te vroeg om er al veel over te vertellen. Dat doe ik wel in mijn eigen topic als ik er meer van merk.
Daisy
-
Heb nu een paar x 1 druppel pinella geprobeerd maar ik merk telkens dat ik ca een half uur later het erg benauwd krijg. Hebben meer mensen hier last van?
-
Eigenlijk denk ik dat Pinella meer een product is om de vitamine tekorten aan te vullen.
Een soort van trace minerals
Maar zou tevens ook een soort van verlichting kunnen geven denk ik
Het zou natuurlijk goed kunnen zijn dat wanneer iemand veel tekorten heeft, hier misschien wel op reageert?
Een soort van trace minerals
Maar zou tevens ook een soort van verlichting kunnen geven denk ik
Het zou natuurlijk goed kunnen zijn dat wanneer iemand veel tekorten heeft, hier misschien wel op reageert?