Na het Epigenar protocol, Beyond Balance en een half jaar antibiotica blijkt uit de Elispot dat de borrelia nog steeds niet is verdwenen. Ook is de CD 57 te laag (52). Toch voel ik me gelukkig al wel een heel stuk beter. Ik vraag me af wat ik nu het beste kan doen, weer aan de antibiotica of Bee Venom proberen.
Bij het onderwerp Beyond Balance is het al een paar keer aan de orde geweest, maar helaas heb ik nog geen reacties gelezen van mensen die dit hebben gedaan, of hier mee bezig zijn. Mijn vraag is dus, zijn er mensen die bezig zijn met Bee Venom (of al klaar/gestopt zijn), en wat zijn de resultaten? Ook ben ik erg benieuwd of er mensen zijn die het bij zichzelf injecteren? Ik wil dat dan nl. zelf gaan doen, maar begrijp nog niet goed of dat wel of niet kan. Alvast bedankt voor de reacties!
Bee Venom
-
Re: Bee Venom
Niet gerelateerd aan de bee venom, maar wat voor antibiotica heb je gebruikt? Het gebruik van een cystekraker als tinidazole of metronidazole is erg belangrijk bij het bestrijden van borrelia.
-
Re: Bee Venom
Bij een volgende keer zou ik inderdaad tinazedole krijgen. Ik hađ nu plaquinil en doxycecline en later nog een andere waar ik de naam van kwijt ben...
-