Ik kom nog maar weer eens langs.
Nog altijd hersteld van de chronische Lyme.
Héél veel geprobeerd, maar wat werkte was de Hulda Clark Zapper (free source) op 12 volt ipv 9 volt.
Wil je meer weten? stel hier je vragen!
Groet, Richard
Zappen op 12 volt
-
Re: Zappen op 12 volt
Ik heb gewoon een 9 volt, maar dan uitgebreidere zapper. Ook prima..
Moet eerlijk zeggen dat ik hem nog nooit hoger heb gehad als 5 volt.
Moet eerlijk zeggen dat ik hem nog nooit hoger heb gehad als 5 volt.
-
Deze werkt ook super, binnen notime geen last meer van Lyme.

-
-

-
Je topic is wat opgeleukt,moet kunnen vind ik 
Maar wel benieuwd naar wat zo een zapper kost en wat goede of slechte modellen/merken zijn...heb je een link naar een site die goede zappers verkoopt ?

Maar wel benieuwd naar wat zo een zapper kost en wat goede of slechte modellen/merken zijn...heb je een link naar een site die goede zappers verkoopt ?
Elke wijze uil begon ooit als uilskuiken
-
Ehm hulda clark heeft modellen, Spooky2 rife, Biowave golden stream, Biowave diamond shield, Biowave 77, zomaar een lijstje! Grotere generatoren niet meegenomen in het lijstje. Voorkeur van mij gaat wel uit naar een model wat meer frequenties heeft als een, zoals hulda clark. Goede zapper die je in kunt stellen qua frequenties is de biowave 77, kost ca 600 euro. De normale golden stream heb ik, naakt zonder chipkaarten 300 euro, chips tussen de 20 en 40 euro per stuk. Ik heb het uitgebreid met ampullen die nosodes bevatten die ik met een accesoire kan koppelen. Nog steeds zeer tevreden over, maar keuze zat! Het is ook net hoe je er in wil duiken, nu zou ik kiezen voor iets zelf instelbaars, en dan met lijsten je dingen uitzoeken. Maar als totale leek was dit voor mij ideaal! Dit heb ik prima uit kunnen breiden met kleine dingen die ik miste. Ik heb nu mijn connecties die mij de weg hebben gewezen, dat is wel prettig want er ging een wereld voor mij open. Mijn mening: klein budget kies een goede complete zapper. Groter budget is een GB4000 een mooi apparaat, moet je alleen wel zelf programma's samenstellen, al zitten er er ook al in. GB4000 is 1700 dollar in de usa, maar dan kan je echt alles zonder beperkingen en hij is sterker. Die kracht heb ik niet gemist trouwens bij de biowave, enkel extra dingen die niet bij de chips zaten kon ik naast ampullen niks mee. Zoals bijnieren ondersteunen extra bijvoorbeeld. Die handicap heb je met de biowave 77 niet trouwens.
-
?
Ik heb er regelmatig serieus over gedacht om zo'n hulda clark zapper aan te schaffen.
Maar ik zie door de bomen het bos niet meer, het stikt van de zappers, welke is eigenlijk goed?
En kun je die 12 volt zappers kopen of moet je deze dan eerst nog een soort van ombouwen?
Richard8 schreef:Ik kom nog maar weer eens langs. Nog altijd hersteld van de chronische Lyme.Héél veel geprobeerd, maar wat werkte was de Hulda Clark Zapper (free source) op 12 volt ipv 9 volt.Wil je meer weten? stel hier je vragen!
Ik heb er regelmatig serieus over gedacht om zo'n hulda clark zapper aan te schaffen.
Maar ik zie door de bomen het bos niet meer, het stikt van de zappers, welke is eigenlijk goed?
En kun je die 12 volt zappers kopen of moet je deze dan eerst nog een soort van ombouwen?
-
Ffn op internet gekeken en een soort gaat er uit en ga je geen onderdelen (chips) meer voor vinden,andere kosten een tweedehandsauto als je niet te kieskeurig bent... Wat een ingewikkeld gedoe idd,veel geld voor een probeersel !
Een aansteker met electronische ontsteker ombouwen of tegen de boer zijn schrikdraad lopen ligt meer in mijn budget
Zag op tweedehandssite een toestel met twee koperen handgrepen en on/of knop voor 60€ maar ja werkt dat dan wel ? Mogelijks is het een speeltje voor masochisten die ze als zapper willen slijten
Een aansteker met electronische ontsteker ombouwen of tegen de boer zijn schrikdraad lopen ligt meer in mijn budget
Zag op tweedehandssite een toestel met twee koperen handgrepen en on/of knop voor 60€ maar ja werkt dat dan wel ? Mogelijks is het een speeltje voor masochisten die ze als zapper willen slijten

Elke wijze uil begon ooit als uilskuiken