Zappen op 12 volt

Vragen, informatie en discussie over onconventionele diagnose- en behandelmethoden, en onconventionele opvattingen.
anoniem1992

Re: Zappen op 12 volt

Berichtdoor anoniem1992 » Di 14 Okt 2014 22:55

Veel geld, ik vind van niet. Bioresonantie is minimaal 80 euro per sessie! Ik heb dus na 1 sessie bioresonantie gelijk een biowave gekocht. Ik ken trouwens 6 lymies met een biowave en allemaal zijn ze er blij mee.

Troptard

Berichtdoor Troptard » Di 14 Okt 2014 23:24

Ja annoniem en je koopt een zuurstofapparaat en een hele natuurwinkel aan suplementen en...veel of niet veel is relatief als je naar je laatste centjes in je portefeulle kijkt en denkt van wat nu zou ik naar een arts gaan dat ik bewijs heb voor de controlearts of zou ik nu eens heel gek doen en er eten mee kopen is een zapper veel geld ;)
Niet dat ik het je niet gun maar wil ik maar zeggen dat er mensen in een andere situatie leven dan jij ;)
Elke wijze uil begon ooit als uilskuiken

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Di 14 Okt 2014 23:46

Zuurstof is er niet meer he, dat is gewoon gewisseld zonder dat het mij extra geld gekost heeft.
Geld groeit mij ook niet op mijn rug namelijk, en ook het aantal supplementen wat ik slik is momenteel zeer zeer weinig, dat stopt bij een magnesiumtabletje en melatonine. Slik niks door voor de sier.

Maargoed, zoals mijn instructeur wel eens zegt: duur is teveel geld, als het het waard is is het niet teveel geld maar gewoon veel geld.

Anyway, je hebt mega low budget op ebay zapper knutselaars je kunt het altijd proberen.
Maar dan moet je er gewoon niet van uit gaan dat het hetzelfde resultaat heeft als een veelzijdiger model.
http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_odkw= ... k&_sacat=0

Terug naar “Onconventioneel”