Ik ben een meelezer op Lymenet Europe, niet dagelijks maar zo af en toe.
Ik zie, dat alle topics daar afgesloten zijn, zie geen bericht waarom dit is.
Wie weet meer? Hoe lang is dit al, is het tijdelijk en is dit wat op Lymenet Nederland ook gaat gebeuren??
Sluiting Lymenet Europe
-
Sluiting Lymenet Europe
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen te bekijken van dit bericht.
De overwinning is
niet altijd voor de snelsten,
of de sterksten,
maar voor hen die volhouden
of de sterksten,
-
Re: Sluiting Lymenet Europe
Nou zeg? Het is precies dezelfde site als hier....
Dezelfde opstelling in onderwerpen enz.
Dan gaat het vast hier ook gebeuren....raaaaaarrrrrr.....
Dan moet de admin hiervan weten, zoveel toeval bestaat niet.
Ik hoop dat deze reageert.
Daisy

Dezelfde opstelling in onderwerpen enz.
Dan gaat het vast hier ook gebeuren....raaaaaarrrrrr.....
Daisy
-
Dat zou erg jammer zijn. Ik ben zelf een ex lyme patiënt en heb erg veel aan dit forum gehad. Kan wel zeggen dat als ik niet de ervaringen en adviezen op dit forum had gelezen, ik nog steeds lyme patiënt was geweest.
Nu zie ik gelukkig wel dat de laatste berichten op lymenet Europe van gisteren zijn en dus dat het forum nog wel actief is
Nu zie ik gelukkig wel dat de laatste berichten op lymenet Europe van gisteren zijn en dus dat het forum nog wel actief is

-
Mocht het onverhoopt nodig worden dan heb ik al iets achter de hand, zo onoverkomelijk is het nu ook niet:
http://lymened-nederland.forumatic.com/index.php
Groetjes, Wouter
Groetjes, Wouter
-
Klopt, dezelfde admin als hier...
Mocht het onverhoopt nodig worden dan heb ik al iets achter de hand, zo onoverkomelijk is het nu ook niet:
Ben jij beheerder van dit forum Wouter? Er staat alleen nog niet zoveel op... Maar inderdaad, als het hier dicht gaat, dan is dit een optie. Wil je er dan nog een groep aan toevoegen; "ouders van kinderen met Lyme" eventueel onder te verdelen in 0-12 en 12 jaar en ouder. Deze mensen hebben hun specifieke vragen.
Ik lees en schrijf graag op dit forum; http://forum.onlyme-aktion.org/ en op het besloten forum van de Stichting Tekenbeetziekten. Verder zijn er tal van open en besloten groepen op Facebook te vinden.
De overwinning is
of de sterksten,
of de sterksten,
-
Yep, ik ben Lymeministrator.eus schreef:Mocht het onverhoopt nodig worden dan heb ik al iets achter de hand, zo onoverkomelijk is het nu ook niet:
Ben jij beheerder van dit forum Wouter?
Na wat eerdere 'dreiging' met sluiting van dit forum heb ik eens nagedacht over wat beter kon. Ik heb dit toen maar gelijk in hetzelfde forumformat gegoten om de leesbaarheid te checken. Er staat ook nog niets omdat de postingfunctie nog niet werkt. Het was me meer om de opmaak en leesbaarheid direct te kunnen vergelijken.eus schreef:Er staat alleen nog niet zoveel op... Maar inderdaad, als het hier dicht gaat, dan is dit een optie.
En daarnaast de redactie zo gevoerd met de gedachte om allerlei niet ter zake van Lyme doende complottheorieën en ander geneuzel, ter verhoging van de algemene geloofwaardigheid en begrip in alle geledingen van de maatschappij, direct de kop in te drukken.
Zal ik bij gelegenheid doen, maar het energiepeil is momenteel niet zo hoog. Bedankt voor de aanvulling!eus schreef:Wil je er dan nog een groep aan toevoegen; "ouders van kinderen met Lyme" eventueel onder te verdelen in 0-12 en 12 jaar en ouder. Deze mensen hebben hun specifieke vragen.

Ook hier dank voor de aanvulling, die gaat mee naar 'links'. Ik kan me goed redden in het Duits, maar helaas gaat het lezen in een andere taal momenteel ook niet echt soepel af.eus schreef:Ik lees en schrijf graag op dit forum; http://forum.onlyme-aktion.org/
Groetjes, Wouter
-
Ik ben blij, dat je toch ook wel alternatief en onconventioneel erin opgenomen hebt. Bij gebrek aan beter en ook wel uit overtuiging maakt hier een hele grote groep gebruik van.
Groeten,
Eus
Groeten,
Eus
De overwinning is
of de sterksten,
of de sterksten,
-
- Beheerder
Sluiting van het LymeNet Nederland forum is eerder dit jaar ter sprake gekomen, maar het was de laatste tijd niet zo zeer meer aan de orde. Ik begrijp echter uit de berichten van WouterB en eus dat er volop alternatieven zijn voor dit forum, en dan is het forum van de Lymevereniging nog niet eens genoemd.
Ik zie dan ook geen belemmering meer om het LymeNet Nederland forum spoedig te sluiten, bijvoorbeeld al per 1 november 2014, maar als dat te snel is, wil ik er ook nog wel even wat langer mee wachten.
Ik zie dan ook geen belemmering meer om het LymeNet Nederland forum spoedig te sluiten, bijvoorbeeld al per 1 november 2014, maar als dat te snel is, wil ik er ook nog wel even wat langer mee wachten.
-
Misschien kun je ook nog even de reden van sluiting vermelden. Niets is zo vreemd als op een forum kijken en er achter komen, dat het opeens vergrendeld is.
De overwinning is
of de sterksten,
of de sterksten,
-
Geen idee hoe je het idee hebt dat ik dit in een evenwichtige benadering zou veronachtzamen/negeren, helaas(aan de ene kant) maar gelukkig (aan de andere kant) ben ik uit ervaring bekend met de werkzaamheid van een behandeling volgens ILADS-normen, en hoe je de effectiviteit alsmede de dragelijkheid met behulp van goede complementaire geneeskunst enorm om hoog kunt krijgen.eus schreef:Ik ben blij, dat je toch ook wel alternatief en onconventioneel erin opgenomen hebt.
"Bij gebrek aan beter" blijft een grote schande en slechts met een evenwichtig en betrouwbaar podium, is daar mogelijk wat aan te veranderen.eus schreef:Bij gebrek aan beter en ook wel uit overtuiging maakt hier een hele grote groep gebruik van.
Waar het de overtuigingsbelevers betreft, dat is ook hun goede recht. Maar het moet veel duidelijker worden dan thans het geval is, dat dit meer met een 'geloof' dan met adequaat medisch handelen te maken heeft.
Elke gek kan een filmpje op YouTube mikken, en dat gebeurt dan ook.
Maar dat wil nog niet zeggen dat je als Lymepatiënt door vertoonde 'getuigenis' en voorgestelde therapie ook maar zou genezen.
Vaak zijn dergelijke filmpjes een uitvloeisel van de 'Big Alternative Business', zeg maar de snellere jongens die direct uit de portemonnee van de gewone zieke mens pikken...
Groetjes, Wouter
Terug naar “Nieuws en Actualiteiten”