Zo'n uitspraak verdient om verduidelijkt te worden; uit welke argumenten heb jij die positieve conclusie gelukkig mogen trekken?admin schreef:Sluiting van het LymeNet Nederland forum is eerder dit jaar ter sprake gekomen, maar het was de laatste tijd niet zo zeer meer aan de orde.
Ik constateer dat daar op het cognitieve vlak iets zwaar bij je mis gaat. Ik heb slechts in nader nadenken tot verbetering een geactualiseerd maar niet operationeel, format opgezet. En de link van Eus is wegens de Duitse voertaal voor de meeste mensen ook geen bruikbaar alternatief.admin schreef:Ik begrijp echter uit de berichten van WouterB en eus dat er volop alternatieven zijn voor dit forum, en dan is het forum van de Lymevereniging nog niet eens genoemd.
Nu schreef ik in mijn eerdere reactie 'dreigen' tussen die aanhalingstekens. Maar nu doe je het weer...admin schreef:Ik zie dan ook geen belemmering meer om het LymeNet Nederland forum spoedig te sluiten, bijvoorbeeld al per 1 november 2014, maar als dat te snel is, wil ik er ook nog wel even wat langer mee wachten.
Martijn, wees nu eens eerlijk en open: Waar wringt het schoentje nu echt, om het maar eens in fraai Vlaams te vragen.
Ik heb geen 'weet' wat zich op Lymenet Europe afspeelt, en hoe zich de mondiale verhoudingen zijn. Zit daar de crux of het probleem?
En wat is de reden dat je geen moderatieve hulp wilt om dit forum te runnen? Meermaals op gezinspeeld geen inhoudelijke reactie...
En waarom het forum 'on hold' maar waarom niet gelijk de stekker er uit? 'Wat' wil je 'waarom' in stand houden?
Ik begrijp dat jij dit forum in 2003 als visionair hebt opgericht, en kan me best voorstellen dat je na die jaren te maken krijgt met het fenomeen 'polderblindheid'.
Is dat misschien ook de reden dat je geen moderatie hulp wil, of het forum met alle bruikbare expertise niet wil overdragen?
Ik stel voor dat e dat rare 'gedreig' mogelijk als gevolg van Lyme 'herkent' (ik schrijf dus bewust niet 'erkent') en in die zin 'tot rede' komt.
Geef ons transparantie van wat er nu echt aan de hand is, al was het maar in hoofdlijnen, en mogelijk moeilijke/ niet openbaar gewenste details in een PB naar mij of Eus.
Het lijkt misschien of Eus en ik een haat/nijd verhouding hebben maar dat is niet zo. We verschillen soms van inzicht en/of mening, maar ik heb het idee dat we (samen met gelukkig nog een aantal mensen) meer overeenkomsten delen, dan dat we verschillen hebben.
De grootst gemene deler is dat de kar vooruit moet, en dat kan ook!
Het grootste probleem voor de lezers anno 2014 is dat ze jouw huidige communicatie volledig niet kunnen duiden...
Kom daar openbaar, of in klein comité op terug, want 'zo maar' de stekker er uit trekken kun je na al die jaren zonder serieuze toelichting echt niet maken!
Met warme, meelevende, en ondersteunende groeten,
Wouter