Sluiting Lymenet Europe

Voor nieuws en actualiteiten die specifiek betrekking hebben op de ziekte van Lyme. Plaats niet-specifieke gezondheidsgerelateerde onderwerpen bij het speciale forum "Gezondheid Algemeen".
Tulipano

Re: Sluiting Lymenet Europe

Berichtdoor Tulipano » Ma 27 Okt 2014 14:13

This board is currently locked due to maintenance. It will unlock before the end of the coming week.

http://www.lymeneteurope.org/forum/view ... f=2&t=5533

Scubaduiker

Berichtdoor Scubaduiker » Ma 27 Okt 2014 14:38

Dank je Daisy, ik hoop ook dat het forum in de huidige form in de lucht blijft. Dat zou echt het beste scenario zijn.

anoniem1992

Berichtdoor anoniem1992 » Ma 27 Okt 2014 16:37

Voor Lymenet europe sta ik ook open, het zou zonde zijn als dit allemaal verloren gaat!
Wat Marco al zegt het duurt jaren voordat je weer zo ver bent met iets vergelijkbaars.
Lymenet algemeen was echt het eerste waar ik in terecht kwam en hier heb ik echt de bomen van het bos kunnen scheiden.

Zoals ik al in het topic over Lymenet nederland schreef wil ik dat ook wel voor europe doen.
Wie weet vind Marco dat wel wat om dat samen met mij te doen en wie weet nog anderen?
Het uiteindelijke oordeel ligt uiteraard bij Martijn maar ik zou het echt heel erg jammer vinden!
Ik ben wel via facebook al een tijd geleden een groep begonnen met het doel informatie verspreiden en onder het motto samen sta je sterk. Daar past Lymenet prima bij voor mij!
Nogmaals ik ben geen ICTer, maar als Marco ook zijn schouders er onder wil zetten en ik heb een broertje met ICT kennis moet het lukken zou je zeggen.

eus

Berichtdoor eus » Wo 29 Okt 2014 20:51

Lymenet Europe is weer open!
De overwinning is
niet altijd voor de snelsten,
of de sterksten,
maar voor hen die volhouden

Terug naar “Nieuws en Actualiteiten”