WillemT schreef:Martijn heeft zeer veel tijd en energie in dit forum gestoken en ziet het, naar ik aanneem tot zijn spijt, totaal verpieteren.
Hij heeft m.i. een proces van voortschrijdend inzicht doorgemaakt. Het gevolg hiervan lijkt me te zijn dat hij steeds minder achter de inhoud staat.
WillemT
Dank je wel voor dit stukje, jammer dat Martijn zelf in dit topic geen duidelijkheid wil geven, maar mogelijk is dat al eerder gebeurd. Zoals je het verwoordt snap ik ieder geval meer van de keuze van Martijn.
Als je oprecht ervaart dat iets moois wat je hebt opgebouwd wordt afgebroken snap ik ook de keuze het op slot te gooien. Je wil dan immers niet dat mensen via jouw forum in jouw ogen verkeerde informatie krijgen.
In dat geval is het ook voor Martijn erg verdrietig.
Ik ben zelf overigens lezende op het forum nog geen bleekwaterige zelfgedoopte lymeartsen tegengekomen. , of ik moet nog onvoldoende oog hebben om te filteren.
Het is en blijft internet en wat dat aangaande moet elke lezer denk ik ook ten aller tijde zelf de info filteren en leren op waarde te schatten.
En dat is lastig!

Martijn, bedankt!! Hopelijk kun je mogelijk als lid op een ander forum je opgedane kennis delen!
Overigens; mbt de besloten ledenfora; men is al even zoekende naar mijn diagnose en voor een besloten forum over mijn mogelijke vorige diagnose ben ik ook lid geworden van een organisatie voordat ik een blik op dat forum kon werpen. Het is dan teleurstellend als het forum niet is of brengt wat je hoopt.
Een forum verbonden aan een lidmaatschap zal sowieso een kleiner publiek genieten en dan is het nog maar afwachten of er daadwerkelijk kundige mensen aktief zijn of dat twee en een halve paardenkop de kerstviering bespreekt.