Neen, in tegendeel! Er is nog steeds een goed platform nodig om bijvoorbeeld de fytotherapeutische onderzoekingen van Dr. Eva Sapi op een evenwichtige manier voor het voetlicht te krijgen.eefduck schreef:Dus voor de mensen die het alternatieve pad liever bewandelen houdt het eigenlijk een beetje op?
Helaas ben je kennelijk al afgegaan op de 'stemmingmakerij' van enkele anderen. Je stelling is niet de juiste, er is op een nieuw forum, zoals het mij voorstaat, ruimte voor al dan niet bewezen (alternatieve) therapieën, maar daarbij is het niet uit te sluiten dat er ook kwakzalverij door handige commerciëlen aan het licht komt.eefduck schreef:Aangezien niet bewezen alternatieve therapieën voor sommigen gelijk staan aan kwakzalverij en er op het "nieuwe forum" geen plek is voor deze kwakzalverij?
De geschiedenis heeft bewezen dat dit helaas voorkomt en niet uit te sluiten is. Het getuigt dus van gezond realisme om niet aan dit feit voorbij te gaan.
Daar heb je dus discussie voor, een onderwerp zal niet zonder meer als kwakzalverij benoemt worden als niet duidelijk is waarom...eefduck schreef:Jammer, ik lees het liefste juist alles van twee kanten en maak dan zelf mijn beslissing....
Lees nu eerst zelf eens de indeling zoals die mij voorstaat: http://lymened-nederland.forumatic.com en vertel me asjeblieft waarom er geen ruimte is voor anders dan regulier.
Groetjes, Wouter